Witam koledzy . Pisze w imieniu mojego znajomego który pare dni temu kupił audi a8 d3 2009 r. 3.0tdi . Auto stoi mu bardzo wysoko i nie chce sie obniżyć jest jak by cały czas w comforcie bo po przełączeniu na lift niby sie podnosi ale na dynamic nie chce zejść . Po podłączeniu kompa wyświetla mu blad 01772 level control pressure sensor 008. Czyli niby z tego co wyczytał w necie czujnik odpowiedzialny za poziomowanie (dodam ze na zegarach nie swieci mu pomarańczowa ani zielona kontrolka nawet przy opuszczaniu z lift na comfort) od czego proponujecie zacząć usuwanie usterki czy wymienic odrazu czujnik czy moze próbować moze adaptacji czy cos ? Miał ktoś taki przypadek i sobie z tym poradził ? Moze to wina kompresora bo tez czytałem ze przy takich objawach oznacza jego koniec. Za wszystkie podpowiedzi z góry dziękuje .
Pozdrawiam
Dodam jeszcze ze ma zawieszenie sporowe
![]() |
![]() |
![]() |
[D3 ALL ] Blad 01772
-
- Forum Audi A8
- Posty: 214
- Rejestracja: 07 mar 2016, 19:14
- Lokalizacja: Rybnik/Caernarfon (UK)
- marekp750
- Administrator
- Posty: 1222
- Rejestracja: 11 maja 2011, 16:07
- Lokalizacja: k/Pruszcza Gd.
- pawelec
- Forum Audi A8
- Posty: 191
- Rejestracja: 03 lip 2013, 21:47
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2006
- Silnik: V8 4.2 TDI
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Imię: Pawel
- Lokalizacja: München/Geretsried/Łódź
- marekp750
- Administrator
- Posty: 1222
- Rejestracja: 11 maja 2011, 16:07
- Lokalizacja: k/Pruszcza Gd.
Tak jak Bertarz napisał wyżej.
Jedna z opcji to zawór na kompresorze upuszczający powietrze.
ale
nie można wykluczyć, że coś strikte z samym czujnikiem ciśnienia, po podpięciu się do auta
i przeanalizowaniu bloków pomiarowych można będzie powiedzieć coś więcej.
Co pokazują czujniki przy wahaczach?
Jakie jest ciśnienie w systemie?
Wykonać test elementów wykonawczych.
itd.
Jedna z opcji to zawór na kompresorze upuszczający powietrze.
ale
nie można wykluczyć, że coś strikte z samym czujnikiem ciśnienia, po podpięciu się do auta
i przeanalizowaniu bloków pomiarowych można będzie powiedzieć coś więcej.
Co pokazują czujniki przy wahaczach?
Jakie jest ciśnienie w systemie?
Wykonać test elementów wykonawczych.
itd.
- FOSS
- Super Klubowicz
- Posty: 7579
- Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
- Lokalizacja: WPR
Pitu pitu a odpowiedź na powyższe pytanie jest następująca:pawelec pisze:Marek może Ty albo ktos inny naprowadzi gdzie jest ten czujnik G291 lub moduł J197???
J197 - sterownik zawieszenia, umieszczony za schowkiem po stronie pasażera
G291 - czujnik ciśnienia zintegrowany w module zaworów, za lewym przednim nadkolem
FOSS motorsport *[/URL] (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-