Post
autor: jacek » 18 kwie 2015, 22:40
Podwozie standardowe:
Następujące programy mogą być wybierane ręcznie lub automatycznie:
Tryb „automatic“:
Jest to podstawowy poziom zawieszenia, mający na celu zapewnienie komfortu jazdy i dostosowanie odpowiedniej charakterystyki tłumienia. Powyżej prędkości 120 km/h następuje po 30 sekundach obniżenie o 25 mm („Obniżenie na autostradzie“). To obniżone położenie nadwozia powoduje poprawienie aerodynamiki i zmniejszenie zużycie paliwa.
Tryb „comfort“:
Wysokość samochodu jest taka, jak w trybie „automatic“, słabsze jest jednak tłumienie niż w trybie „automatic“ w dolnym zakresie prędkości, połączone z dalszym zwiększeniem komfortu jazdy w stosunku do trybu „automatic“.
Nie następuje automatyczne obniżenie w czasie jazdy na autostradzie.
Tryb „dynamic“:
Samochód jest obniżony w stosunku do trybu „automatic“ o 20 mm. Automatycznie zostaje nastawiona charakterystyka tłumienia o sportowym charakterze. Od prędkości 120 km/h następuje po 30 sekundach dalsze obniżenie o 5 mm („Obniżenie na autostradzie“).
Tryb „lift“:
Samochód jest podniesiony o 25 mm w stosunku do trybu „automatic“, dopasowanie takie przeznaczone jest do warunków jazdy komfortowej jak w trybie „automatic“.
Podwozie sportowe:
Tryb „automatic“:
Podstawowy poziom zawieszenia samochodu odpowiada trybowi „dynamic“ podwozia standardowego, a zorientowane na sportową jazdę dopasowanie posiada odpowiednio dostosowywaną charakterystyką tłumienia (dopasowanie bardziej komfortowe niż w trybie „dynamic“). Od 120 km/h następuje po 30 sekundach dalsze obniżenie o 5 mm („Obniżenie na autostradzie“).
Tryb „dynamic“:
Poziom zawieszenia samochodu jak tryb „automatic“ podwozia sportowego,
dopasowanie sportowe, twarde z odpowiednio dopasowaną charakterystyką amortyzatorów.
Powyżej prędkości 120 km/h następuje po 30 sekundach obniżenie o 5 mm („Obniżenie na autostradzie“).
Tryb „comfort“:
Poziom samochodu jak w trybie „automatic“podwozia sportowego, jednak niższe jest tłumienie niż w trybie „automatic“ w dolnym zakresie prędkości. Nie następuje automatyczne obniżenie w czasie jazdy na autostradzie.
Tryb „lift“:
Samochód jest podniesiony o 25 mm w stosunku do trybu „automatic“, dopasowanie zorientowane jest na tryb sportowy.
Dane z Audi ssp 292