[D2 94 4.2PB ] TIP- wyciek oleju.
Braki kultury to poprostu wyczuwalna praca skrzyni ale jak cos pierdyknie czy szarpnie przy zmianie to tak byc nie powinno. Powodów moze być wiele,jak ktos nigdy oleju nie zmieniał to bardzo duzo by gdybac jak ktos ma czysty i swiezy olej tak jak ja to juz szukac powinien najpierw w silniku potem jesli nic niema to w mechatronice i sterowniku ASB. Jesli jest LPG to warto co jakis czas np co poł roku zrobic reset map na samej dobrej benzynce.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 658
- Rejestracja: 30 sty 2013, 16:07
- Lokalizacja: Szczecin
I tu nasuwa się zachowanie mojej skrzyni , olej nie był zmieniany przez ok. 6 lat sprawdzałem jego stan i jest bardzo czarny i śmierdzący . Skrzynia lekko podszarpuje czasami jak dostanie mocną redukcję to po powrocie do spokojnej jazdy potrafi jechać na za niskim biegu np 2 z czterech, jak jest zimna to lepiej chodzi . Auto nie dawno zakupiłemł?? ( zero błędów itp.)Apophis pisze:Powodów moze być wiele,jak ktos nigdy oleju nie zmieniał to bardzo duzo by gdybac jak ktos ma czysty i swiezy olej tak jak ja to juz szukac powinien najpierw w silniku potem jesli nic niema to w mechatronice i sterowniku ASB.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 658
- Rejestracja: 30 sty 2013, 16:07
- Lokalizacja: Szczecin
W 5HP24 u siebie wymieniałem tylko odkręcając wał i zdejmując flanszę myślę, że w 4HP powinno się tak samo dać dalej już trzeba chyba coś rozkręcać, a tu na końcu wystarczy zdjąć wał i wyjąć flanszę ;-)
Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 658
- Rejestracja: 30 sty 2013, 16:07
- Lokalizacja: Szczecin
No ja już po wymianie , skrzynia pracuje teraz pięknie, wszystkie wariacje związane ze zrzucaniem biegów wtedy gdy nie potrzeba już przeminęły , zmienia biegi nawet bardziej płynnie . Tutaj cała operacja http://www.a8team.pl/d2-96-42pb-lpg-kro ... t10045.htmViking pisze:Ja wymienialem ale w 4HP18 w C4 to wal i flansza skrecona na imbus. Z tym, ze ja jeszcze potem dodatkowo usczelnialem dekiel i wymienialem olej, to tam jest juz duzo wiecej rozkrecania. No i oczywiscie wydech, bo tam zawsze miejsca jest malo.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 658
- Rejestracja: 30 sty 2013, 16:07
- Lokalizacja: Szczecin
Teraz czy czasami nie powinieneś jej zamontować, układ wydechowy generuje wysoką temp . Podczas jakiegoś przestoju w korku wydaje mi się że obudowa skrzyni się mocno nagrzewa ciepło idzie do góry a jej odległość od wydechów to ok 5cm a co za tym idzie temp. oleju w skrzyni również wzrasta.karol208 pisze:U mnie nie było osłony termicznej ktoś sobie ją wyjął.
Planuje założyć już mam namierzoną ale to jak będe spawał jedna stronę wydechu żeby pozbyć się tych cybantów co widać na foto. Polski mechanik zalepił dziurę kawałkiem blachy.chicken20091986 pisze: Teraz czy czasami nie powinieneś jej zamontować, układ wydechowy generuje wysoką temp . Podczas jakiegoś przestoju w korku wydaje mi się że obudowa skrzyni się mocno nagrzewa ciepło idzie do góry a jej odległość od wydechów to ok 5cm a co za tym idzie temp. oleju w skrzyni również wzrasta.
Witam, mam pytanie do tych, którzy uszczelniali swoje skrzynie jak wyżej opisane; czy jest możliwość po rozebraniu tego tyłu wymiany uszczelniacza wałka przedniego napędu wchodzącego do przedniego mechanizmu różnicowego? I przy okazji jaki w końcu olej, bo nawet w tym temacie pisaliście o kilku firmach
Nie ma takiej możliwości, do wymiany tego uszczelniacza trzeba rozbierać skrzynie od przodu.grzechu172 pisze:Witam, mam pytanie do tych, którzy uszczelniali swoje skrzynie jak wyżej opisane; czy jest możliwość po rozebraniu tego tyłu wymiany uszczelniacza wałka przedniego napędu wchodzącego do przedniego mechanizmu różnicowego?
Four rings to rule them all