Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 ALL ] Czyszczenie skrzyni

grzybek86
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 637
Rejestracja: 25 kwie 2011, 09:21
Lokalizacja: Tychy

Post autor: grzybek86 » 15 mar 2015, 10:13

U mnie niezaleznie od tego jak wybieram to pukniecie jest. Gadalem z goscia od Asb i powiedIal ze zawsze zmieniajac tryb pracy zawsze trzeba przejechac przez pozycje P

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 15 mar 2015, 11:26

tutenhamon pisze:Zobisz jak uważasz , ja bym nie ryzykował . Z drugiej strony jak ma coś wykwitnąć to lepiej od razu ,i bedzie
spokuj.
grzybek86 pisze:Dokladnie jak mowisz. ... Wole wydac 700zl na wymiane oleju i czyszczenie niz potem szukac uzywki za 3tys. A remont w serwisie gdzie pytalem prawie 6tys.
ale jesli wydasz te 700zl na wymiane dynamiczna (co watpie ze tyle kosztuje, raczej 2 raz wiecej) to wlasnie zaryzykujesz to jak tutenhamon napisał że kwatki wyjdą i ASB na stół. Wtedy albo używka za 3000 albo remont za 6000zl..

zrobisz jak uważasz, ale jak większosc Ci radzi wymiany statczne to nie bey powodu ;)
grzybek86 pisze:Gadalem z goscia od Asb i powiedIal ze zawsze zmieniajac tryb pracy zawsze trzeba przejechac przez pozycje P
...tzn. że jak chcesz z D na R wrzucić to najpierw przez P czy jak, bo nie zrozumiałem <hmm>
Ostatnio zmieniony 16 mar 2015, 09:08 przez CINEK, łącznie zmieniany 1 raz.
to nie jest zwykły napęd...to

grzybek86
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 637
Rejestracja: 25 kwie 2011, 09:21
Lokalizacja: Tychy

Post autor: grzybek86 » 15 mar 2015, 11:30

Tak dokladnie jak piszesz z D na R przez P i na odwrot. W skrocie jak zmieniasz kierunek jazdy zawsze przez P.

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 15 mar 2015, 11:43

...aha...nie słuchaj go więcej ;)

Generalnie w tych ASB jest wyczuwalne delikatne szarpniecie jakby przeciągniecie i nawet jest o tym w instrukcji auta napisane. U mnie czasem, żadko potrafi nawet stuknać przy przerzuceniu z R na D ale na prawdę sporadycznie.
to nie jest zwykły napęd...to

grzybek86
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 637
Rejestracja: 25 kwie 2011, 09:21
Lokalizacja: Tychy

Post autor: grzybek86 » 15 mar 2015, 12:01

Kogi nie sluchac?

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 15 mar 2015, 12:11

grzybek86 pisze: Gadalem z goscia od Asb i powiedIal ze zawsze zmieniajac tryb pracy zawsze trzeba przejechac przez pozycje P
O tego właśnie gościa od ASB ;) pierwszy raz się z taką zasadą zmiany biegów spotykam <niewiem>
to nie jest zwykły napęd...to

grzybek86
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 637
Rejestracja: 25 kwie 2011, 09:21
Lokalizacja: Tychy

Post autor: grzybek86 » 15 mar 2015, 12:20

Ja tez ale mowil mi to wlasciciel sopa serwis wielu chlopakow z tego forum wie kto to jest. I ja bym jego slow nie podwazal. Jakby nie bylo to jeden z najlepszych specow od Asb i chyba jedyny procz autoryzowanego serwisu ktory daje 24 miesiace gwarancji na wyremontowana skrzynie. Mowil mi tez ze w prawidlowo dzialajacej skrzyni nie powinno byc najmniejszego szarpniecia

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 15 mar 2015, 12:33

Ja nie podważam jego metod, tylko są one dla mnie nieco dziwne <niewiem>

Użytkuje A8 od prawie 3 lat, nigdy czegoś takiego nie praktykowałem i nic się nie dzieje. Też jestem zdania zew prawidłowo działającej skrzyni nie powinno być żadnych szarpnięc stuknięc itp, ale jak juz wiele razy tu przeczytalem i z doświadczenia jazdy kilkoma A8, ten typ tak po prostu ma. Nawet kiedyś mówił o tym Kornacki w "zakupie kontrolowanym" ;)

Ale to z dwuletnią gwarancją dobre jest :)

Znalazłem :D w instrukcji na stronie 72 jest napisane o owych szarpnięciach.

Obrazek
Ostatnio zmieniony 16 mar 2015, 09:06 przez CINEK, łącznie zmieniany 1 raz.
to nie jest zwykły napęd...to

grzybek86
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 637
Rejestracja: 25 kwie 2011, 09:21
Lokalizacja: Tychy

Post autor: grzybek86 » 15 mar 2015, 13:20

tak ja wiem ale zalezy o jakim szarpnieciu sie mowi, jezdzilem roznymi automatami rowniez nowymi i o zadnym odczuciu zapiecia biegu nie ma mowy. Ale nasze auto juz dawno byly nowe wiec i wtedy inaczej bylo

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 15 mar 2015, 13:23

Kurcze to już nie wiem...bo ostatnio wynajmowaliśmy w Niemczech rocznego Vito w automacie i tam też było czuć jak wskakuje na D bądź na P. <niewiem>

Kiedyś widziałem na taxi starego mercedesa co jak wyrzucał bieg to aż przy siadał mu tym :D
to nie jest zwykły napęd...to

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 15 mar 2015, 14:47

W S8 D3 też delikatnie było czuć przełączenie między PRND, ale sporo mniej jak w D2..

Gość

Post autor: Gość » 15 mar 2015, 23:44

grzybek86 pisze:W skrocie jak zmieniasz kierunek jazdy zawsze przez P
CO on zdurniał?? No bzdura i tyle.

grzybek86
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 637
Rejestracja: 25 kwie 2011, 09:21
Lokalizacja: Tychy

Post autor: grzybek86 » 15 mar 2015, 23:48

No nie wiem czy zdurnial czy nie ale gadalem na temat skrzyn ponad godzine z nim i powiem szczerze ze nie spotkal nikogo jeszcze kto ma na ten temat wieksza widze. Kto tutaj z forum mial z nim stycznosc pewnie potwierdzi. Zreszta to co na ten temat przechodzenia przez p mowil pokrywalo by sie z prawda.
jak jest nie wiem powtarzam co sie dowiedowiedizzialem

Gość

Post autor: Gość » 16 mar 2015, 00:01

No ja spotkałem-Marka Łobode i wiedze na pewno też ma. Dopiero po solidnym wywiadzie dałem mu swoją A8.

Ja uważam że nie ma to żadnego sensu i zabiera tylko czas na zbędne wajchowanie. Jak bym chciał mieleć gałą bym manuala ujeżdżał :D

Kolejna sprawą jest że temat ASB w teorii dawno przestudiowałem bo zanim kupiłem i jak już pierwsze z tym auto chciałem wiedzieć wszystko.

Od 2002 roku mam automaty i od mojej jazdy się nie psują.

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 16 mar 2015, 13:59

Apophis pisze:Ja uważam że nie ma to żadnego sensu i zabiera tylko czas na zbędne wajchowanie.
dokładnie! Czasami zbyt duzo wiedzy nie pomaga :p
to nie jest zwykły napęd...to

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl