ejjjj ale ja drgawek nie mam skąd ten pomysłbeyer28 pisze:martin_rs4, ernesto, To Wiecie od czego zacząć przynajmniej
[S8 D2 98 ] Drgania w przedziale 90-140 km/h
-
- Forum Audi A8
- Posty: 128
- Rejestracja: 17 lis 2010, 08:39
- Lokalizacja: Północ
półoś wymieniona i jest lepiej ale jednak jeszcze trochę telepie ale już tylko w przedziale 100-110 i to przy mocnym dępnięciu.
Tak poczytałem ten temat.
Sprawdziłem już wszystko oprócz geometrii. Może warto byłoby zaryzykować?
Zawieszenie wykluczone, wał wykluczony, półośki już też.
Teraz auto stoi na letnich 18. Mam jeszcze drugi komplet felg 17cali z zimówkami. Może przełożyć w ramach sportu i zobaczyć jaki będzie efekt?
Tak poczytałem ten temat.
Sprawdziłem już wszystko oprócz geometrii. Może warto byłoby zaryzykować?
Zawieszenie wykluczone, wał wykluczony, półośki już też.
Teraz auto stoi na letnich 18. Mam jeszcze drugi komplet felg 17cali z zimówkami. Może przełożyć w ramach sportu i zobaczyć jaki będzie efekt?
-
- Forum Audi A8
- Posty: 128
- Rejestracja: 17 lis 2010, 08:39
- Lokalizacja: Północ
-
- Forum Audi A8
- Posty: 128
- Rejestracja: 17 lis 2010, 08:39
- Lokalizacja: Północ
Zawieszenie właśnie przepatrzyliśmy i jest wszystko w jak najlepszym porządku. Wszystko sztywne w dobrym stanie.Apophis pisze:Więc i zawieszka pewnie ma feler.
Jutro rano przerzucam koła. Dam znać czy jest jakiś efekt.
Koła przerzucone z 18 na 17 i też telepie ale mniej (pewnie z racji rozmiaru).
We wtorek jeszcze zbieżność sprawdzę.
EDIT.
Udało mi się nareszcie rozwiązać problem.
Nie obyło by się bez nieocenionej pomocy tomek87g. Zwrócił moją uwagę we właściwym kierunku i ostatecznie pomógł w rozwiązaniu drgań.
Co było?
Okazało się, że most, który siedział w moim aucie pochodził z 4,2 FL - oznaczenie EUS.
Po sprawdzeniu w ASO okazało się, że moje auto powinno mieć most z oznaczeniem EUU. Most EUS ma zupełnie inne przełożenia - stąd drgania.
Wleciał most z oanczeniem EUU i auto idzie teraz jak po sznurku - czy 100 czy 170km/h - żadnych drgań.
Jeszcze raz serdeczne dzięki dla tomek87g - bez jego pomocy i zaangażowania w sprawę dalej bym błądził.
To i ja się przyłącze. Ja nie wiem czy to bolączka tych auto czy co ? U mnie w zakresie 90-140 km/h jest takie mrowienie które mnie bardzo drażni. Pedał hamulca lata na boki, fotel kierowcy to samo Opony wyważone, felgi 100% proste.. We wtorek oddaję magiel do regeneracji ponieważ ma baaaardzo duże luzy. Pytanie za 100 pkt: Czy luzy na przekładni mogą mieć wpływ na takie wibracje ?
1. Audi A8 D2 FL 2001 4.2 V8 228 kW
2. Audi A8 D2 preFL 1996 3.7 V8 169 kW
2. Audi A8 D2 preFL 1996 3.7 V8 169 kW
Panowie powiem tak... Jestem po regeneracji przekładni iii.... nie to auto Polecam każdemu kto jeszcze ma jakieś wątpliwości... Niestety problem drgania całej budy pozostał.. Szukamy dalej... Po majówce zakładam zimówki do testów.
1. Audi A8 D2 FL 2001 4.2 V8 228 kW
2. Audi A8 D2 preFL 1996 3.7 V8 169 kW
2. Audi A8 D2 preFL 1996 3.7 V8 169 kW
No i mnie od dwóch tygodni męczy ów problem z drganiem, zaczyna się (licznikowo) od 110 i kończy przy 125km/h. Koła proste i wyważone, półosie i wał wykluczam, sprawdzałem na podnośniku rozpędzając auto. Drgania nie występują zawsze, zauważyłem, że im zimniej tym mniej. Stąd domysł, że to mogą być tylne amortyzatory. W tygodniu pojadę zrobić testa, ale wcześniej ...może ktoś z was miał już taki objaw zużytych amorków?