![]() |
![]() |
![]() |
[D2 00 4.2PB ] Ciągła praca pompy paliwa
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1400
- Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
- Lokalizacja: Wrocław
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1400
- Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
- Lokalizacja: Wrocław
Termostat bez ruszania rozrządu w po-liftowym 4.2V8PB???... szczerze wątpię..... o ile dobrze pamiętam jest za pompą wody a ta jest napędzana paskiem rozrządu.BJ pisze:W chwili obecnej wymieniam termostat- zobaczymy czy uda sie to zrobić bez rozpinania rozrządu i demontowaniu dzioba.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Szczerze mówiąc też wątpię, ale natknąłem się na taki artykuł:
http://forums.quattroworld.com/a8/msgs/15075.phtml
Podchodzę do tego sceptycznie, gdyż na każdym foru jest trochę bajkopisarzy.
[ Dodano: 2012-03-08, 00:53 ]
Jakiegololwiek alarmu brak. Zastanawiam się, czy uszkodzony któryś z czujników poziomu paliwa(podobno są dwa) może dawać impuls do załączenia pompy.
[ Dodano: 2012-03-11, 21:35 ]
Co do problemu pompy paliwa ktoś poprowadził przewód od skrzynki bezpieczników do stacyjki. Po jego przecięciu pompa pracuje tylko chwilę. Silnik pracuje normalnie.
Nasuwa mi się tylko pytanie- Po co ktoś robił taką przeróbkę?
http://forums.quattroworld.com/a8/msgs/15075.phtml
Podchodzę do tego sceptycznie, gdyż na każdym foru jest trochę bajkopisarzy.
[ Dodano: 2012-03-08, 00:53 ]
Jakiegololwiek alarmu brak. Zastanawiam się, czy uszkodzony któryś z czujników poziomu paliwa(podobno są dwa) może dawać impuls do załączenia pompy.
[ Dodano: 2012-03-11, 21:35 ]
Jak się okazało wystarczy zdemontować kanał powietrzny, wisko, ściągnąć pasek z jednego koła zębatego. Wtedy mamy wystarczająco miejscaFOSS pisze:Termostat bez ruszania rozrządu w po-liftowym 4.2V8PB???... szczerze wątpię..... o ile dobrze pamiętam jest za pompą wody a ta jest napędzana paskiem rozrządu.BJ pisze:W chwili obecnej wymieniam termostat- zobaczymy czy uda sie to zrobić bez rozpinania rozrządu i demontowaniu dzioba.
Co do problemu pompy paliwa ktoś poprowadził przewód od skrzynki bezpieczników do stacyjki. Po jego przecięciu pompa pracuje tylko chwilę. Silnik pracuje normalnie.
Nasuwa mi się tylko pytanie- Po co ktoś robił taką przeróbkę?