Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl części samochodowe mostostacja.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 00 4.2PB ] Ciągła praca pompy paliwa

BJ
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 45
Rejestracja: 11 lut 2010, 20:45
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: BJ » 01 mar 2012, 17:14

Webasto jest od nowości, oryginalne.

szeryfisch
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1400
Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: szeryfisch » 01 mar 2012, 20:19

ale webasto ma swoja pompke i tyle. Jedna z druga nie ma zwiazku.

BJ - czy auto ma alarm? Moze ktos odcinal zasilanie pompy i cos tam popierdolił? Albo z czasem sie popierdoliło?
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia

BJ
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 45
Rejestracja: 11 lut 2010, 20:45
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: BJ » 01 mar 2012, 22:17

Czy jest alarm nie wiem. Prawdopodobnie tak, gdyż z samochodem otrzymałem kartkę alarmu Boxer QX. Wydaje mi się, że to jest dobry trop. Spróbuję zlokalizować centralkę i odłączyć ją. W chwili obecnej wymieniam termostat- zobaczymy czy uda sie to zrobić bez rozpinania rozrządu i demontowaniu dzioba.

szeryfisch
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1400
Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: szeryfisch » 01 mar 2012, 22:56

Wątpie, mozna zrobic wiecej szkód niz to warte.
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 02 mar 2012, 23:29

BJ pisze:W chwili obecnej wymieniam termostat- zobaczymy czy uda sie to zrobić bez rozpinania rozrządu i demontowaniu dzioba.
Termostat bez ruszania rozrządu w po-liftowym 4.2V8PB???... szczerze wątpię..... o ile dobrze pamiętam jest za pompą wody a ta jest napędzana paskiem rozrządu.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

BJ
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 45
Rejestracja: 11 lut 2010, 20:45
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: BJ » 03 mar 2012, 10:32

Szczerze mówiąc też wątpię, ale natknąłem się na taki artykuł:
http://forums.quattroworld.com/a8/msgs/15075.phtml
Podchodzę do tego sceptycznie, gdyż na każdym foru jest trochę bajkopisarzy.

[ Dodano: 2012-03-08, 00:53 ]
Jakiegololwiek alarmu brak. Zastanawiam się, czy uszkodzony któryś z czujników poziomu paliwa(podobno są dwa) może dawać impuls do załączenia pompy.

[ Dodano: 2012-03-11, 21:35 ]
FOSS pisze:
BJ pisze:W chwili obecnej wymieniam termostat- zobaczymy czy uda sie to zrobić bez rozpinania rozrządu i demontowaniu dzioba.
Termostat bez ruszania rozrządu w po-liftowym 4.2V8PB???... szczerze wątpię..... o ile dobrze pamiętam jest za pompą wody a ta jest napędzana paskiem rozrządu.
Jak się okazało wystarczy zdemontować kanał powietrzny, wisko, ściągnąć pasek z jednego koła zębatego. Wtedy mamy wystarczająco miejsca

Co do problemu pompy paliwa ktoś poprowadził przewód od skrzynki bezpieczników do stacyjki. Po jego przecięciu pompa pracuje tylko chwilę. Silnik pracuje normalnie.
Nasuwa mi się tylko pytanie- Po co ktoś robił taką przeróbkę?

Awatar użytkownika
Mikigd
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 178
Rejestracja: 21 cze 2009, 15:14
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: Mikigd » 26 maja 2012, 19:01

szeryfisch pisze:nie, dzialanie pompy jest typowo czasowe. Sterownik nie zalacza pompy do uzyskania okreslonego cisnienia na listwie a jedynie zalacza na wczesniej zaprogramowany czas. Tj na kilka sekund i wylacza niezaleznie od cisnienia.
A gdzie jest taki STEROWNIK? który nie złałącza pompy ...
Obrazek Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl