części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 95 4.2PB ] Gaśnie podczas hamowania

Awatar użytkownika
riki76
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 715
Rejestracja: 27 gru 2009, 18:15
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Post autor: riki76 » 27 maja 2016, 16:55

STAG ISA2, nowy sterownik i wtryski też Barracuda

Gość

Post autor: Gość » 27 maja 2016, 17:07

Cóż bez komentarza pozostawiam staga. ustaw se to jakos i powodzenia :]

Awatar użytkownika
krisker
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 653
Rejestracja: 28 lip 2015, 10:36
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: krisker » 03 cze 2016, 07:59

Ten Stag spokojnie ogarnie Twój silnik, tylko trzeba go prawidłowo wystroić (najlepiej z podglądem na korekty benzyny). Wtryski również spoko - powinny dać radę. Nie wiem jak reduktor, ale nie powinien mieć wpływu na gaśnięcie przy hamowaniu. Ważne jest umiejscowienie i montaż wkrętek w kolektor.

Awatar użytkownika
riki76
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 715
Rejestracja: 27 gru 2009, 18:15
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Post autor: riki76 » 03 cze 2016, 20:33

Temat ogarnięty :P powodem było lewe powietrze zasysane przez pęknięcie na wężu odmy przy przepustnicy. A Staga sobie chwalę.... Mam go od sześciu lat i sam go ogarniam <jezyk2>

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 04 cze 2016, 07:10

:] no tak stag i brc jest naj.................. <boisie>

Awatar użytkownika
krisker
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 653
Rejestracja: 28 lip 2015, 10:36
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: krisker » 04 cze 2016, 11:14

Chyba AC coś niektórym zrobiła złego, że tak jadą na staga ;) A przecież to sterowniki takie, jak inne. Ja osobiście miałem w V6 30V staga 300 plus i złego słowa o nim nie powiem. Ale równie dobre robi lpgtech, nevo itd. więc o co chodzi?

Gość

Post autor: Gość » 04 cze 2016, 11:16

Zdecydowanie lepiej się przedstawia KME z tych tańszych ale nie srag. :]

Awatar użytkownika
riki76
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 715
Rejestracja: 27 gru 2009, 18:15
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Post autor: riki76 » 04 cze 2016, 12:02

STAG 300 ISA 2, mam i złego słowa nie powiem, po za tym obsługa banalnie prosta, dostępne oprogramowanie i interfejs także.

Gość

Post autor: Gość » 04 cze 2016, 12:04

To czemu tyle ludzi ma z tym problemy? Pewnie sie nie znają :D Ale nie muszą i to powinno działac a czesto nie działa :]

Awatar użytkownika
gtfan
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1405
Rejestracja: 10 gru 2010, 13:58
Lokalizacja: Lublin

Post autor: gtfan » 04 cze 2016, 14:47

Apophis pisze:To czemu tyle ludzi ma z tym problemy? Pewnie sie nie znają :D Ale nie muszą i to powinno działac a czesto nie działa :]
Bo 'tyle' ludzi jedzie do pierwszego lepszego gazownika i każe założyć instalację. Instalacja musi być TANIA, bo przecież oni chcą na gazie oszczędzać. Gówniane wtryski, niewystarczające parowniki, spartaczony montaż i strojenie (lub jego brak) i masz już źródła problemów. A że stag jest w mojej opinii najpopularniejszym sterownikiem w Polsce, to i procentowo najwięcej problemów z instalacjami na nim opartymi. Do tego dochodzi jeszcze problem nomenklatury - jeśli sterownik STAG, to cała instalacja określana jest często jak STAG, nieważne, że wtryski Valtek, reduktor Tomasetto, pod maską jest STAG i już.

Przy tak chwalonym przez Ciebie BRC masz gotowe kity, skomponowane przez BRC podzespoły, zestrojone do poprawnej współpracy ze sobą i nawet jak to wrzuci pod maskę jakaś małpa (jak to często przy montażu BRC ma miejsce), to jeździć to będzie w miarę poprawnie. W przypadku STAGA są to najczęściej składaki, gdzie jest milion wariantów i każdy podzespół jest innego producenta i tutaj gazownik musi się bardziej przyłożyć do montażu i strojenia. A to podwyższa cenę instalacji, czego większość klientów nie jest w stanie pojąć i przełknąć, lub się zwyczajnie nie znają i zdają się na łaskę gazownika.
Four rings to rule them all

Awatar użytkownika
Peter-s8
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 111
Rejestracja: 29 maja 2010, 19:59
Lokalizacja: mazowiecki

Post autor: Peter-s8 » 04 cze 2016, 14:53

Bardzo mądre słowa popieram kolegę gtfan.



Pozdrawiam
"Nigdy do niczego się nie przyznawaj, złapią cię pijanego w samochodzie, to mów, że nie piłeś, znajdą ci dolary w kieszeni, to mów, że to pożyczone spodnie, a jak cię złapią na kradzieży za rękę, to mów, że to nie twoja ręka. Nigdy się nie przyznawaj"

Gość

Post autor: Gość » 04 cze 2016, 14:59

Ja wiem że ma racje i tu własnie chwała BRC że jest proste a nie jakies posrane sragi wymagaja wyzszych studiów a sa technologicznie ciągle kilka lat wstecz :]

Po uj się pitolić z goofnianym sragiem jak mamy prostsze, lepsze, trwalsze, BRC i inne :)

Awatar użytkownika
gtfan
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1405
Rejestracja: 10 gru 2010, 13:58
Lokalizacja: Lublin

Post autor: gtfan » 04 cze 2016, 15:45

Apophis pisze:Po uj się pitolić z goofnianym sragiem jak mamy prostsze, lepsze, trwalsze, BRC i inne :)
Odpowiedzią jest cena. Za 70% ceny BRC da się założyć dobrze dobraną i działającą instalację opartą o STAGA czy KME. A to dla niektórych robi różnicę.
Four rings to rule them all

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 04 cze 2016, 17:12

Temat nie dotyczy wyższości jednej instalki nad drugą. Koniec OT.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 04 cze 2016, 22:30

Tu nie chodzi o to aby wkładać kija w mrowisko
albo dolewać oliwy do ognia bo to bez sensu jest

Każda instalka prawidłowo dobrana i zestrojona będzie działała ok .
Każda instalka padnie kiedyś tam .
Co do tego wszystkiego tych tutaj sterowników ja bym żadnego nie wybrał bo miałem te wymienione i nic szczególnego w nich nie było .
Brc wytrzymało 100 tys padł reduktor 3 wtryski puszczały
komp też się spalił cud techniki .
Pomijam tego druta pod maską bo w przypadku brc inaczej się nie da .
Brc to tylko dobre wtryskiwacze .
stag /lpgtech bo to to samo doświadczenia moje są -przemilczę to
od roku mam cisze i spokój nic się nie dzieje zresztą tak jak w 2 innych autach moich

A co do zdychania na lpg ja ostatnio robiłem takie auto które gasło tylko podczas jazdy i okazało się że reduktor się pompował i upuszczał gaz w kolektor i auto było zalewane i gasło problemu nie było na wolnych obrotach to już dotyczy tematu :]

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl