[D2 95 4.2PB ] Gaśnie podczas hamowania
Bo 'tyle' ludzi jedzie do pierwszego lepszego gazownika i każe założyć instalację. Instalacja musi być TANIA, bo przecież oni chcą na gazie oszczędzać. Gówniane wtryski, niewystarczające parowniki, spartaczony montaż i strojenie (lub jego brak) i masz już źródła problemów. A że stag jest w mojej opinii najpopularniejszym sterownikiem w Polsce, to i procentowo najwięcej problemów z instalacjami na nim opartymi. Do tego dochodzi jeszcze problem nomenklatury - jeśli sterownik STAG, to cała instalacja określana jest często jak STAG, nieważne, że wtryski Valtek, reduktor Tomasetto, pod maską jest STAG i już.Apophis pisze:To czemu tyle ludzi ma z tym problemy? Pewnie sie nie znają Ale nie muszą i to powinno działac a czesto nie działa
Przy tak chwalonym przez Ciebie BRC masz gotowe kity, skomponowane przez BRC podzespoły, zestrojone do poprawnej współpracy ze sobą i nawet jak to wrzuci pod maskę jakaś małpa (jak to często przy montażu BRC ma miejsce), to jeździć to będzie w miarę poprawnie. W przypadku STAGA są to najczęściej składaki, gdzie jest milion wariantów i każdy podzespół jest innego producenta i tutaj gazownik musi się bardziej przyłożyć do montażu i strojenia. A to podwyższa cenę instalacji, czego większość klientów nie jest w stanie pojąć i przełknąć, lub się zwyczajnie nie znają i zdają się na łaskę gazownika.
Four rings to rule them all
Bardzo mądre słowa popieram kolegę gtfan.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
"Nigdy do niczego się nie przyznawaj, złapią cię pijanego w samochodzie, to mów, że nie piłeś, znajdą ci dolary w kieszeni, to mów, że to pożyczone spodnie, a jak cię złapią na kradzieży za rękę, to mów, że to nie twoja ręka. Nigdy się nie przyznawaj"
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Tu nie chodzi o to aby wkładać kija w mrowisko
albo dolewać oliwy do ognia bo to bez sensu jest
Każda instalka prawidłowo dobrana i zestrojona będzie działała ok .
Każda instalka padnie kiedyś tam .
Co do tego wszystkiego tych tutaj sterowników ja bym żadnego nie wybrał bo miałem te wymienione i nic szczególnego w nich nie było .
Brc wytrzymało 100 tys padł reduktor 3 wtryski puszczały
komp też się spalił cud techniki .
Pomijam tego druta pod maską bo w przypadku brc inaczej się nie da .
Brc to tylko dobre wtryskiwacze .
stag /lpgtech bo to to samo doświadczenia moje są -przemilczę to
od roku mam cisze i spokój nic się nie dzieje zresztą tak jak w 2 innych autach moich
A co do zdychania na lpg ja ostatnio robiłem takie auto które gasło tylko podczas jazdy i okazało się że reduktor się pompował i upuszczał gaz w kolektor i auto było zalewane i gasło problemu nie było na wolnych obrotach to już dotyczy tematu
albo dolewać oliwy do ognia bo to bez sensu jest
Każda instalka prawidłowo dobrana i zestrojona będzie działała ok .
Każda instalka padnie kiedyś tam .
Co do tego wszystkiego tych tutaj sterowników ja bym żadnego nie wybrał bo miałem te wymienione i nic szczególnego w nich nie było .
Brc wytrzymało 100 tys padł reduktor 3 wtryski puszczały
komp też się spalił cud techniki .
Pomijam tego druta pod maską bo w przypadku brc inaczej się nie da .
Brc to tylko dobre wtryskiwacze .
stag /lpgtech bo to to samo doświadczenia moje są -przemilczę to
od roku mam cisze i spokój nic się nie dzieje zresztą tak jak w 2 innych autach moich
A co do zdychania na lpg ja ostatnio robiłem takie auto które gasło tylko podczas jazdy i okazało się że reduktor się pompował i upuszczał gaz w kolektor i auto było zalewane i gasło problemu nie było na wolnych obrotach to już dotyczy tematu