Niestety to raczej nie to bo nie dziala ani wtrysk benzynowy ani gazowy czyli jak by byla nieszczelnosc na ktoryms z nich to chociaz jeden by dobrze dzialal czy sie nie myle?Simone331 pisze:Nieszczelność na oringu wtrysku benzynowego, lub też w Twoim przypadku instalacja gazowa, więc do sprawdzenia szczelność wkrętki w kolektor na tym cylindrze, lub czy przewód gazowy od wtrysku gazowego do wkrętki nie jest dziurawy.
[D2 96 3.7PB/LPG ] Wypadanie zapłonu
Przykład z mojego doświadczenia, gdy cały dzień dochodziłem co może być nie tak w przedliftowym 3.7 mojego znajomego. Wypadanie występowało tylko na jednym i tym samym cylindrze ( nie pamiętam którym, ale to bez znaczenia) na gazie jak również na benzynie. Wymianie poległo wszystko co było z tym cylindrem związane, łącznie z testem sprężania. Po paru godzinach walki postanowiłem wymienić wężyki gazowe. Po tym zabiegu problem poleciał do kosza razem ze starym dziurawym wężykiem. Co do Twojego pytania, to do każdego przypadku trzeba podchodzić indywidualnie i uwierz, że jakąkolwiek propozycja rozwiązania problemu jest przydatna i kieruje nas na pewien tok myślenia, a nie w każdym aucie występuje identyczna przyczyna.seba185 pisze:Niestety to raczej nie to bo nie dziala ani wtrysk benzynowy ani gazowy czyli jak by byla nieszczelnosc na ktoryms z nich to chociaz jeden by dobrze dzialal czy sie nie myle?Simone331 pisze:Nieszczelność na oringu wtrysku benzynowego, lub też w Twoim przypadku instalacja gazowa, więc do sprawdzenia szczelność wkrętki w kolektor na tym cylindrze, lub czy przewód gazowy od wtrysku gazowego do wkrętki nie jest dziurawy.
ooo Seba noi co tam?...seba185 pisze:Nie prawda kolego, ja mam taka sama bolaczke caly czas. modul ok cewka ok swiece ok i dalej jest to samotutenhamon pisze:Tak albo świeca , albo cewka , albo moduł . Miałem wypadanie na 2 cylindrze w moim przypadku to był moduł .
podmieniałeś moduły tak jak rozmawialiśmy i nic z tego nie wynikło?? :roll:
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
może to zabrzmi drastycznie ale zabierz go na pomiar sprężania. Ja stałem się szczęśliwym posiadaczem z brakiem zapłony na 1 i 2 baniaku po 60km jazdy.
http://www.a8team.pl/d2-96-42pb-lpg-bra ... t10571.htm
nie zaszkodzi. Skoro elektrycznie wszystko jest ok to zerknij starym sposobem.
Może być nadpalony zawór i też będzie głupiał. Jeśli Twoja chwila prawdy okaże się być mocną stroną i będziesz wiedział na czym stoisz to wtedy zostaje kwestia przewodów, połączeń itp. Wspólnymi siłami da sie wszystko osiągnąć.
http://www.a8team.pl/d2-96-42pb-lpg-bra ... t10571.htm
nie zaszkodzi. Skoro elektrycznie wszystko jest ok to zerknij starym sposobem.
Może być nadpalony zawór i też będzie głupiał. Jeśli Twoja chwila prawdy okaże się być mocną stroną i będziesz wiedział na czym stoisz to wtedy zostaje kwestia przewodów, połączeń itp. Wspólnymi siłami da sie wszystko osiągnąć.
A kurcze sprobuje to ogarnac i zobacze efekt...Simone331 pisze:Przykład z mojego doświadczenia, gdy cały dzień dochodziłem co może być nie tak w przedliftowym 3.7 mojego znajomego. Wypadanie występowało tylko na jednym i tym samym cylindrze ( nie pamiętam którym, ale to bez znaczenia) na gazie jak również na benzynie. Wymianie poległo wszystko co było z tym cylindrem związane, łącznie z testem sprężania. Po paru godzinach walki postanowiłem wymienić wężyki gazowe. Po tym zabiegu problem poleciał do kosza razem ze starym dziurawym wężykiem. Co do Twojego pytania, to do każdego przypadku trzeba podchodzić indywidualnie i uwierz, że jakąkolwiek propozycja rozwiązania problemu jest przydatna i kieruje nas na pewien tok myślenia, a nie w każdym aucie występuje identyczna przyczyna.
Czesc, no tak jak gadalismy po zmienialem te moduly na wszystkie strony i dupaaa! :roll: Nie mam pomyslow juz na to, moze byc jeszcze tak jak gadalismy...komputerFOSS pisze:ooo Seba noi co tam?...
podmieniałeś moduły tak jak rozmawialiśmy i nic z tego nie wynikło?? :roll:
Spoko loko ale u mnie co jakis czas wypada zaplon a po nocy chodzi wszystko super wiec to raczej nie toernesto pisze:może to zabrzmi drastycznie ale zabierz go na pomiar sprężania. Ja stałem się szczęśliwym posiadaczem z brakiem zapłony na 1 i 2 baniaku po 60km jazdy.
- tutenhamon
- Super Klubowicz
- Posty: 1674
- Rejestracja: 19 maja 2009, 19:13
- Lokalizacja: Choszczno