części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 98 4.2PB/LPG ] Pompa paliwa, 1/4 baku nie odpala

Awatar użytkownika
Gabriel
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 779
Rejestracja: 14 paź 2010, 21:35
Lokalizacja: śląskie/Rybnik

Post autor: Gabriel » 01 cze 2013, 22:16

Z tego co ja się orientuję to cycek z fotki służy do przepompowywanie paliwa z drugiej komory baku. A zatem istotny element bo jak oring nieszczelny to nie pompuje jak trzeba i efekt jak zawsze, paliwo jest a nie odpala.

babel1
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 10
Rejestracja: 24 maja 2013, 20:34
Lokalizacja: elblag

Post autor: babel1 » 02 cze 2013, 19:39

Kolego powiem tak ja spedzilem juz kiedys miesiac babrząc sie z pompa, powiem tak kup uzywke VDO - AUDI albo nowa VDO - AUDI, wiekszosc pomp dedykowanych itp przerobilem u siebie i tylko strata czasu..... i nie sluchaj co pisza, masz dwa wyjscia albo pol baku paliwa miec caly czas albo kupic VDO- AUDI i nic innego nie zatrybi,
co do kosza jak masz dziury to bedziesz mial taka sytuacje wkonczu ze pompa przepompuje ci paliwo do drugiej komory i auto nie zapali... ;) i bedziesz sie glowil.......

Awatar użytkownika
foxik33
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 247
Rejestracja: 18 lut 2013, 22:21
Lokalizacja: Szydłowiec/Radom

Post autor: foxik33 » 02 cze 2013, 21:56

jutro podmienię jeszcze ten oring i sprawdzę. Jeśli nie pomoże to już mam na to inny sposób.. bez kosza, ale z pełną funkcjonalnością i stanem paliwa. ;)

P.s kosz już dziuur niema, zatopione lutownicą i plastikiem - szczelność 100% :)

Awatar użytkownika
mdamian
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2817
Rejestracja: 12 maja 2010, 00:06
Lokalizacja: 3-miasto

Post autor: mdamian » 03 cze 2013, 10:26

foxik33, Bez kosza nie masz możliwości żeby paliwo było zasysane z 2 komór zbiornika które się znajdują poniżej kosza z pompą . ( przerabiałem to)
No chyba , że podłączysz się pod te wężyki co ciągną z rezerwy .
Ale sam jestem ciekawy jak to zrobisz temu czekam na post od ciebie czy twój patent będzie spełniał swoją role .

Awatar użytkownika
foxik33
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 247
Rejestracja: 18 lut 2013, 22:21
Lokalizacja: Szydłowiec/Radom

Post autor: foxik33 » 03 cze 2013, 10:39

mdamian pisze:foxik33, Bez kosza nie masz możliwości żeby paliwo było zasysane z 2 komór zbiornika które się znajdują poniżej kosza z pompą . ( przerabiałem to)
No chyba , że podłączysz się pod te wężyki co ciągną z rezerwy .
Ale sam jestem ciekawy jak to zrobisz temu czekam na post od ciebie czy twój patent będzie spełniał swoją role .
No właśnie tak planuje.. :) pompe na dno tutaj przy krzyżaku obok kosza, i 2 wężyki. :)

Ale skoro to auto " dla siebie " to rozważam zakup całego kosza z pompą VDO :)

Patenty dziś przetestuję po pracy :)

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 03 cze 2013, 12:35

foxik33 pisze:Ale skoro to auto " dla siebie " to rozważam zakup całego kosza z pompą VDO :)
Z tego co kojarzę mam cały kosz ze sprawną pompą do D2 FL..... ale pod auto z webasto.
Chociaż zdecydowanie łatwiej zamontować kosz z webasto do auta bez niż odwrotnie więc pewnie będzie pasował ;-)
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Awatar użytkownika
daro72
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1240
Rejestracja: 16 maja 2009, 18:49
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: daro72 » 03 cze 2013, 20:40

Jeśli wszystko jest w porządku to vemo to jeden z najlepszych zamienników i nie taki tani. Przerabiałem to u siebie kilka lat temu. Śmiga do tej pory bezproblemowo. Wszelkie zasysanie z obu komór odbywa się przez układ rurek gumowych rozłożonych na dnie zbiornika. Podczas rozbierania kosza i wyciągania pompy warto sprawdzić czy na dużym cycku jest założone sitko, U mnie było właśnie takie zamontowane. Może właśnie brak tego sitka u niektórych z nas może skutkować padaniem pompy. W mojej relacji z wymiany pompy na jednym ze zdjęć widać jaki syf tam się zebrał. Dodam tylko, że u mnie pompa siedziała od nowości.
Dążenie do doskonałości.

Awatar użytkownika
foxik33
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 247
Rejestracja: 18 lut 2013, 22:21
Lokalizacja: Szydłowiec/Radom

Post autor: foxik33 » 03 cze 2013, 21:48

a u mnie to VEMO za cholercie nie chce smigac.. kosz złożony poprawnie, pompa w nim umiejscowiona tak jak powinno to być.. i nic.. montaż poprawnie przeprowadzony, a auto tylko załapuje - nie odpala.
Już normalnie brak cierpliwości do tego..
Zara śmigne założe większy oring na tego cycka wysysacza i sprawdze ponownie, jeśli to nie pomoże to VDO zawita na pokłady ;-)

Awatar użytkownika
Gabriel
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 779
Rejestracja: 14 paź 2010, 21:35
Lokalizacja: śląskie/Rybnik

Post autor: Gabriel » 03 cze 2013, 23:07

Gorzej jak na VDO wydasz kasiorę i nic to nie zmieni.
Przede wszystkim żeby autko odpalało to w koszu musi być paliwo. Jak masz niski poziom to często usieka z niego bena i jest susza. Auto nie odpali. Jak wyciągniesz kosz to zalej go do max nie koniecznie paliwem (bo odparuje) i zostaw na jakiś czas czy ucieknie.
Oring na cycku musi być szczelny aby pompowanie między komorami było.
Jak założysz kosz to zalej go do max paliwem, bo powietrzem pompa nie będzie przepompowywała paliwa między komorami.
Przepompowywanie można sprawdzić zapinając wąż na cycek i na rurkę połączoną z systemem "opływowym" w baku. Znajdziesz ją poniżej miejsca gdzie wchodzi "cycek" wsuwając dłoń do baku. Powrót paliwa do baku wsadz do kosza, aby paliwa pompie nie brakło i podłącz jej jakieś napięcie. No i będziesz wiedział czy przetłacza paliwo. i czy kosz czasem nie zdąży się opróżnić zanim powrót do baku zacznie go napełniać. Jak nie pompuje paliwa między komorami, do węża podłączasz pompkę (taką do pompowania piłki np.) pompujesz delikatnie, aby znalezć nieszczelność.
To chyba tyle co mi do łepetyny przychodzi.
Aha zapomniałem dodać ze po to łączysz to wszystko dodatkowymi wężami (również powrót do baku) aby nie musieć całkowicie wkładać kosza i móc obserwować co się dzieje :-P

Awatar użytkownika
foxik33
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 247
Rejestracja: 18 lut 2013, 22:21
Lokalizacja: Szydłowiec/Radom

Post autor: foxik33 » 04 cze 2013, 13:14

sprawa wygląda tak jakby pompa sobie nie radziła z dwoma komorami.

Kupując auto sprzedający poinformował mnie że mechanik nie potrafił tego systemu uruchomić z koszem i wrzucili pompę do baku do jednej komory - pompa śmigała, ale podchodze do sprawy dość pedantycznie i nie bardzo mi taki wariant pasuje.

Po zmontowaniu systemu tak jak powinno to być - pompa nie pracuje jak powinna, podpompowanie paliwa 2-3 razy skutkuje " załapaniem ", ale auto nie odpala.

Po klejeniu wytopionych dziur w koszu napełniłem go wodą aby sprawdzić szczelność - ani kropelka nie wyciekła.
Oringi na " cycku " wymienione i bez zmian.. System w zbiorniku wygląda dobrze.

babel1
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 10
Rejestracja: 24 maja 2013, 20:34
Lokalizacja: elblag

Post autor: babel1 » 08 cze 2013, 17:00

Kolego jak ci pisalem zadne podrobki nie sprawdza sie ja w akcie desperacji wyjolem zbiorniki zeby rozkminic dzialanie tego systemu. Miesiac szukania przyczyn. Wymiany pomp z 4 i wkoncu jak ci pisze vdo i problem z bani. Napisz czy cos bylo grzebane w rurkach ktore sa w zbiornikach

Awatar użytkownika
foxik33
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 247
Rejestracja: 18 lut 2013, 22:21
Lokalizacja: Szydłowiec/Radom

Post autor: foxik33 » 09 cze 2013, 14:43

Kosz z pompą VDO i autko lata ;-)

Gość

Post autor: Gość » 09 cze 2013, 16:34

Czyli tylko oryginał?

Marcin1981
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 347
Rejestracja: 04 lip 2011, 20:43
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Marcin1981 » 09 cze 2013, 20:56

Ta uszczelka jest tak samo ważna jak i ta duża na koszu ,gdy na tym małym króćcu jest nieszczelność to wtedy jest problem z zaciągnięciem paliwa z drugiej komory.

swiezak1111
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 211
Rejestracja: 12 mar 2012, 13:24
Lokalizacja: Ustka/Słupsk GS

Post autor: swiezak1111 » 09 cze 2013, 21:56

1/4 nie odpala?:) u mnie pompka sie zatarła wymieniałem na nową z nowym koszem i teraz auto przy połowie już nie chce palić,ale nic trzeba jeździć po full;)
Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl