[D2 98 4.2PB/LPG ] Pompa paliwa, 1/4 baku nie odpala
Kolego powiem tak ja spedzilem juz kiedys miesiac babrząc sie z pompa, powiem tak kup uzywke VDO - AUDI albo nowa VDO - AUDI, wiekszosc pomp dedykowanych itp przerobilem u siebie i tylko strata czasu..... i nie sluchaj co pisza, masz dwa wyjscia albo pol baku paliwa miec caly czas albo kupic VDO- AUDI i nic innego nie zatrybi,
co do kosza jak masz dziury to bedziesz mial taka sytuacje wkonczu ze pompa przepompuje ci paliwo do drugiej komory i auto nie zapali... i bedziesz sie glowil.......
co do kosza jak masz dziury to bedziesz mial taka sytuacje wkonczu ze pompa przepompuje ci paliwo do drugiej komory i auto nie zapali... i bedziesz sie glowil.......
foxik33, Bez kosza nie masz możliwości żeby paliwo było zasysane z 2 komór zbiornika które się znajdują poniżej kosza z pompą . ( przerabiałem to)
No chyba , że podłączysz się pod te wężyki co ciągną z rezerwy .
Ale sam jestem ciekawy jak to zrobisz temu czekam na post od ciebie czy twój patent będzie spełniał swoją role .
No chyba , że podłączysz się pod te wężyki co ciągną z rezerwy .
Ale sam jestem ciekawy jak to zrobisz temu czekam na post od ciebie czy twój patent będzie spełniał swoją role .
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
No właśnie tak planuje.. pompe na dno tutaj przy krzyżaku obok kosza, i 2 wężyki.mdamian pisze:foxik33, Bez kosza nie masz możliwości żeby paliwo było zasysane z 2 komór zbiornika które się znajdują poniżej kosza z pompą . ( przerabiałem to)
No chyba , że podłączysz się pod te wężyki co ciągną z rezerwy .
Ale sam jestem ciekawy jak to zrobisz temu czekam na post od ciebie czy twój patent będzie spełniał swoją role .
Ale skoro to auto " dla siebie " to rozważam zakup całego kosza z pompą VDO
Patenty dziś przetestuję po pracy
Z tego co kojarzę mam cały kosz ze sprawną pompą do D2 FL..... ale pod auto z webasto.foxik33 pisze:Ale skoro to auto " dla siebie " to rozważam zakup całego kosza z pompą VDO
Chociaż zdecydowanie łatwiej zamontować kosz z webasto do auta bez niż odwrotnie więc pewnie będzie pasował ;-)
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Jeśli wszystko jest w porządku to vemo to jeden z najlepszych zamienników i nie taki tani. Przerabiałem to u siebie kilka lat temu. Śmiga do tej pory bezproblemowo. Wszelkie zasysanie z obu komór odbywa się przez układ rurek gumowych rozłożonych na dnie zbiornika. Podczas rozbierania kosza i wyciągania pompy warto sprawdzić czy na dużym cycku jest założone sitko, U mnie było właśnie takie zamontowane. Może właśnie brak tego sitka u niektórych z nas może skutkować padaniem pompy. W mojej relacji z wymiany pompy na jednym ze zdjęć widać jaki syf tam się zebrał. Dodam tylko, że u mnie pompa siedziała od nowości.
Dążenie do doskonałości.
a u mnie to VEMO za cholercie nie chce smigac.. kosz złożony poprawnie, pompa w nim umiejscowiona tak jak powinno to być.. i nic.. montaż poprawnie przeprowadzony, a auto tylko załapuje - nie odpala.
Już normalnie brak cierpliwości do tego..
Zara śmigne założe większy oring na tego cycka wysysacza i sprawdze ponownie, jeśli to nie pomoże to VDO zawita na pokłady ;-)
Już normalnie brak cierpliwości do tego..
Zara śmigne założe większy oring na tego cycka wysysacza i sprawdze ponownie, jeśli to nie pomoże to VDO zawita na pokłady ;-)
Gorzej jak na VDO wydasz kasiorę i nic to nie zmieni.
Przede wszystkim żeby autko odpalało to w koszu musi być paliwo. Jak masz niski poziom to często usieka z niego bena i jest susza. Auto nie odpali. Jak wyciągniesz kosz to zalej go do max nie koniecznie paliwem (bo odparuje) i zostaw na jakiś czas czy ucieknie.
Oring na cycku musi być szczelny aby pompowanie między komorami było.
Jak założysz kosz to zalej go do max paliwem, bo powietrzem pompa nie będzie przepompowywała paliwa między komorami.
Przepompowywanie można sprawdzić zapinając wąż na cycek i na rurkę połączoną z systemem "opływowym" w baku. Znajdziesz ją poniżej miejsca gdzie wchodzi "cycek" wsuwając dłoń do baku. Powrót paliwa do baku wsadz do kosza, aby paliwa pompie nie brakło i podłącz jej jakieś napięcie. No i będziesz wiedział czy przetłacza paliwo. i czy kosz czasem nie zdąży się opróżnić zanim powrót do baku zacznie go napełniać. Jak nie pompuje paliwa między komorami, do węża podłączasz pompkę (taką do pompowania piłki np.) pompujesz delikatnie, aby znalezć nieszczelność.
To chyba tyle co mi do łepetyny przychodzi.
Aha zapomniałem dodać ze po to łączysz to wszystko dodatkowymi wężami (również powrót do baku) aby nie musieć całkowicie wkładać kosza i móc obserwować co się dzieje :-P
Przede wszystkim żeby autko odpalało to w koszu musi być paliwo. Jak masz niski poziom to często usieka z niego bena i jest susza. Auto nie odpali. Jak wyciągniesz kosz to zalej go do max nie koniecznie paliwem (bo odparuje) i zostaw na jakiś czas czy ucieknie.
Oring na cycku musi być szczelny aby pompowanie między komorami było.
Jak założysz kosz to zalej go do max paliwem, bo powietrzem pompa nie będzie przepompowywała paliwa między komorami.
Przepompowywanie można sprawdzić zapinając wąż na cycek i na rurkę połączoną z systemem "opływowym" w baku. Znajdziesz ją poniżej miejsca gdzie wchodzi "cycek" wsuwając dłoń do baku. Powrót paliwa do baku wsadz do kosza, aby paliwa pompie nie brakło i podłącz jej jakieś napięcie. No i będziesz wiedział czy przetłacza paliwo. i czy kosz czasem nie zdąży się opróżnić zanim powrót do baku zacznie go napełniać. Jak nie pompuje paliwa między komorami, do węża podłączasz pompkę (taką do pompowania piłki np.) pompujesz delikatnie, aby znalezć nieszczelność.
To chyba tyle co mi do łepetyny przychodzi.
Aha zapomniałem dodać ze po to łączysz to wszystko dodatkowymi wężami (również powrót do baku) aby nie musieć całkowicie wkładać kosza i móc obserwować co się dzieje :-P
sprawa wygląda tak jakby pompa sobie nie radziła z dwoma komorami.
Kupując auto sprzedający poinformował mnie że mechanik nie potrafił tego systemu uruchomić z koszem i wrzucili pompę do baku do jednej komory - pompa śmigała, ale podchodze do sprawy dość pedantycznie i nie bardzo mi taki wariant pasuje.
Po zmontowaniu systemu tak jak powinno to być - pompa nie pracuje jak powinna, podpompowanie paliwa 2-3 razy skutkuje " załapaniem ", ale auto nie odpala.
Po klejeniu wytopionych dziur w koszu napełniłem go wodą aby sprawdzić szczelność - ani kropelka nie wyciekła.
Oringi na " cycku " wymienione i bez zmian.. System w zbiorniku wygląda dobrze.
Kupując auto sprzedający poinformował mnie że mechanik nie potrafił tego systemu uruchomić z koszem i wrzucili pompę do baku do jednej komory - pompa śmigała, ale podchodze do sprawy dość pedantycznie i nie bardzo mi taki wariant pasuje.
Po zmontowaniu systemu tak jak powinno to być - pompa nie pracuje jak powinna, podpompowanie paliwa 2-3 razy skutkuje " załapaniem ", ale auto nie odpala.
Po klejeniu wytopionych dziur w koszu napełniłem go wodą aby sprawdzić szczelność - ani kropelka nie wyciekła.
Oringi na " cycku " wymienione i bez zmian.. System w zbiorniku wygląda dobrze.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 347
- Rejestracja: 04 lip 2011, 20:43
- Lokalizacja: Łódź
-
- Forum Audi A8
- Posty: 211
- Rejestracja: 12 mar 2012, 13:24
- Lokalizacja: Ustka/Słupsk GS