[D2 98 4.2PB/LPG ] Pompa paliwa, 1/4 baku nie odpala
[D2 98 4.2PB/LPG ] Pompa paliwa, 1/4 baku nie odpala
Witam,
ostatnio wymieniałem pompę paliwa kupiłem zamiennik który mi polecił znajomy z serwisu boscha, jest identyczny jak oryginalna pompa VDO. Problem polega na tym, iż jest 1/4 baku nie odpala. Po pozniejszym powtornym demontazu pomy przelaniu paliwa z jednej komory do drugiej wszytsko na jakis czas jest ok-poki sie z powrotem nie przeleje paliwo. Tak wiec jakby pompka nie łapała nie dosięgała albo do 2 komór albo wogole nie dosięgałą do paliwa przy stanie 1/4 baku. Dodam, że kosz został już umieszczany starannie i kilkakrotnie i ciągle to samo. Jakieś pomysły, własne doświadczenia swoje lub kolegów? Od czego zaczac diagnozę co poprawić i co po kolei.
Pozdrawiam
ostatnio wymieniałem pompę paliwa kupiłem zamiennik który mi polecił znajomy z serwisu boscha, jest identyczny jak oryginalna pompa VDO. Problem polega na tym, iż jest 1/4 baku nie odpala. Po pozniejszym powtornym demontazu pomy przelaniu paliwa z jednej komory do drugiej wszytsko na jakis czas jest ok-poki sie z powrotem nie przeleje paliwo. Tak wiec jakby pompka nie łapała nie dosięgała albo do 2 komór albo wogole nie dosięgałą do paliwa przy stanie 1/4 baku. Dodam, że kosz został już umieszczany starannie i kilkakrotnie i ciągle to samo. Jakieś pomysły, własne doświadczenia swoje lub kolegów? Od czego zaczac diagnozę co poprawić i co po kolei.
Pozdrawiam
foxik33, A ośka ma inny bak niż Quattro ?? :shock:
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1400
- Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
- Lokalizacja: Wrocław
oska czy quttrao ma ten sam bak, a w pompie ( samej pompce czyli do tego gowna do czega sa przewody) sa 2 dziury na dole. Jedna dziura duza i ta jest ok, i druga dziura mala ktora ma wewnetrzna srednice 2mm. I to male trzeba rozwiercic na 4mm.
Generalnie podróby pomp maja za male srednice tej dziury i nie napelniaja kosza. Trzeba tylko uwazac zeby wiertlem nie wjechac za gleboko bo tam jest juz wirnik pompy.
Generalnie podróby pomp maja za male srednice tej dziury i nie napelniaja kosza. Trzeba tylko uwazac zeby wiertlem nie wjechac za gleboko bo tam jest juz wirnik pompy.
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
Dziś ponowna walka z koszem! i sukces! Usadzony perfekycjnie, i trochę poprawiłem fabrykę robiąc 6 dziurek, aby kosz się lepiej napełniał. Czerwone kółeczka to dziurki które wytopiłem lutownicą. - foto poglądowe.
Foto.
Po zamontowaniu pompy na swoim miejscu - autko zagadało bez najmniejszego problemu!
Foto.
Po zamontowaniu pompy na swoim miejscu - autko zagadało bez najmniejszego problemu!
Tam nie ma być żadnych dziurek. Możesz mieć problem jak poziom w baku zbliży się do rezerwy, bo paliwo z kosza będzie szybciej uciekać niż go napełniać.
Zasada działania systemu paliwowego w baku:
Pierwszy stopień pompy paliwa pompuje benzynę przez tzw. "przelew" do 3 dysz umieszczonych w baku (2,3,5 - ciemne przewody). Strumień paliwa przepływającego przez dysze powoduje zasysanie w jakiś sposób (nie uważałem na fizyce i nie wyjaśnię jak to się dzieje) benzyny z baku i dostarczenie jej jasnymi przewodami do kosza pompy. Stamtąd drugi stopień pompy podaje benzynę do wtrysków. Aby to działało, w koszu musi być stale paliwo - czyli kosz musi być szczelny.
Zasada działania systemu paliwowego w baku:
Pierwszy stopień pompy paliwa pompuje benzynę przez tzw. "przelew" do 3 dysz umieszczonych w baku (2,3,5 - ciemne przewody). Strumień paliwa przepływającego przez dysze powoduje zasysanie w jakiś sposób (nie uważałem na fizyce i nie wyjaśnię jak to się dzieje) benzyny z baku i dostarczenie jej jasnymi przewodami do kosza pompy. Stamtąd drugi stopień pompy podaje benzynę do wtrysków. Aby to działało, w koszu musi być stale paliwo - czyli kosz musi być szczelny.
Four rings to rule them all
Tak jak kolega gtfan napisał - kosz pompy ma być szczelny.foxik33 pisze:Dziś ponowna walka z koszem! i sukces! Usadzony perfekycjnie, i trochę poprawiłem fabrykę robiąc 6 dziurek, aby kosz się lepiej napełniał.
Raczej czeka cię jeszcze jeden demontaż/montaż ;-)
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Dziury zatopione, szczelność zachowana.
Auto odpala dosłownie na chwilę, zaczynają spadać obroty i gaśnie.
Kosz demontowany i montowany ponownie kilkukrotnie. - na 99% jestem pewien że robię to już poprawnie - wgląd przez otwór pływaka z latarką i celowanie w kosz, tak aby wszystko ze sobą pasowało..
Pompa to VEMO tak jak pisałem, z dwoma cyckami.. mniejszy cycek został rozwiercony wiertłem 4mm - bez uszkodzenia wirnika.
Powiedzcie mi Panowie jeszcze jak dużą rolę odgrywa uszczelka zaznaczona na foto. Jest u mnie, ale co prawda grubość na równi z plastikiem.
Już ręce mi w sumie opadają.. :roll:
Auto odpala dosłownie na chwilę, zaczynają spadać obroty i gaśnie.
Kosz demontowany i montowany ponownie kilkukrotnie. - na 99% jestem pewien że robię to już poprawnie - wgląd przez otwór pływaka z latarką i celowanie w kosz, tak aby wszystko ze sobą pasowało..
Pompa to VEMO tak jak pisałem, z dwoma cyckami.. mniejszy cycek został rozwiercony wiertłem 4mm - bez uszkodzenia wirnika.
Powiedzcie mi Panowie jeszcze jak dużą rolę odgrywa uszczelka zaznaczona na foto. Jest u mnie, ale co prawda grubość na równi z plastikiem.
Już ręce mi w sumie opadają.. :roll: