[D2 98 4.2PB ] Pompa paliwa- nie działa po wymianie.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1400
- Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
- Lokalizacja: Wrocław
szeryfisch, hehe wiem że nie :mrgreen: :mrgreen:
Muszę ją w kosz wrzucić ponieważ jeden pseudo-mechanik rozwalił mi stary kosz ale już nie raz zaciągała powietrze i dalej śmiga , złego słowa na nią nie powiem :mrgreen: :mrgreen: rezerwę mam jedną kreskę przed 1/2 zbiornika :mrgreen: :mrgreen: Zrobi się cieplej to kosz wrzucę i pogadamy . :mrgreen:
Nie dziwko że policja złapała złodziei bo im się paliwo skończyło na skrzyżowaniu :mrgreen: :mrgreen: LPG nie było PB 1/2 zbiornika to można na PB pośmigać :mrgreen: :mrgreen:
A tu zonk :mrgreen:
Muszę ją w kosz wrzucić ponieważ jeden pseudo-mechanik rozwalił mi stary kosz ale już nie raz zaciągała powietrze i dalej śmiga , złego słowa na nią nie powiem :mrgreen: :mrgreen: rezerwę mam jedną kreskę przed 1/2 zbiornika :mrgreen: :mrgreen: Zrobi się cieplej to kosz wrzucę i pogadamy . :mrgreen:
Nie dziwko że policja złapała złodziei bo im się paliwo skończyło na skrzyżowaniu :mrgreen: :mrgreen: LPG nie było PB 1/2 zbiornika to można na PB pośmigać :mrgreen: :mrgreen:
A tu zonk :mrgreen:
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
- rollo_tomasi
- Forum Audi A8
- Posty: 196
- Rejestracja: 24 sie 2011, 22:53
- Lokalizacja: Łódź
Pompa za 160 zł może być całkiem zła.
PROBLEM POZOSTAŁ!
Niestety, wczorajsze odpalenie i praca przez blisko 10 minut na wolnych obrotach i koniec. Od wczoraj nie jeździłem, przed chwilą odpaliłem, auto pochodziło 10 minut i umarło. Dolewka 10 litrów (jest już 3/4 baku), 10 minut równomiernej pracy i zgon.
W mojej ocenie winę ponosi za to:
1. Kiepska pompa;
2. Błąd montażowy (czy jest możliwe osadzenie dna kosza w łożu w baku i skręcenie go długą szpilką do mocowania w baku jednocześnie nie trafiając króćcem ssawnym kosza w ten lejek od przewodów paliwowych w baku?);
3. Wadliwe uszczelki, np. oring wlaśnie tego króćca lub inne.
Pęknięty przewód paliwowy raczej wykluczam- silnik nie pracowałby w ogóle lub nierównomiernie.
Czy któryś z kolegów z Łodzi z doświadczeniem zechciałby zerknąć na to? Być może kupię kamerkę internetową i zerknę co tam się dzieje.
Pomocy! ;-)
PROBLEM POZOSTAŁ!
Niestety, wczorajsze odpalenie i praca przez blisko 10 minut na wolnych obrotach i koniec. Od wczoraj nie jeździłem, przed chwilą odpaliłem, auto pochodziło 10 minut i umarło. Dolewka 10 litrów (jest już 3/4 baku), 10 minut równomiernej pracy i zgon.
W mojej ocenie winę ponosi za to:
1. Kiepska pompa;
2. Błąd montażowy (czy jest możliwe osadzenie dna kosza w łożu w baku i skręcenie go długą szpilką do mocowania w baku jednocześnie nie trafiając króćcem ssawnym kosza w ten lejek od przewodów paliwowych w baku?);
3. Wadliwe uszczelki, np. oring wlaśnie tego króćca lub inne.
Pęknięty przewód paliwowy raczej wykluczam- silnik nie pracowałby w ogóle lub nierównomiernie.
Czy któryś z kolegów z Łodzi z doświadczeniem zechciałby zerknąć na to? Być może kupię kamerkę internetową i zerknę co tam się dzieje.
Pomocy! ;-)
Tomek
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1400
- Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
- Lokalizacja: Wrocław
- rollo_tomasi
- Forum Audi A8
- Posty: 196
- Rejestracja: 24 sie 2011, 22:53
- Lokalizacja: Łódź
Potwierdzam te słowa. W instrukcji wymiany pompy jest napisane, że nawet na pustym zbiorniku należy wlać około 5 litrów paliwa, już po założeniu nowej pompy aby ta nie pracowała na sucho.szeryfisch pisze:Jest dokladnie odwrotnie. Wlewasz paliwo i pierwsze co ono robi to splywa do koszarollo_tomasi pisze:Przecież wlewanie paliwa poprzez wlew nie powoduje zalanie kosza w srodku tam, gdzie jest pompa, a jedynie powoduje zanurzenie kosza w benzynie.
Czy można przyjąć, że to pomoże- zwróćmy uwagę na to, że w baku jest teraz 45% paliwa, jakieś 40 litrów.
Z tego co opisales wyglada ze zamontowana pompa nie nadaje sie do A8. Ile zaplaciles za pompe?
[ Dodano: 2012-03-04, 14:56 ]
I tutaj sądzę kolego że pompa została zarżnięta. Nowa pompa i do tego pracowała na sucho. Jednej to nic nie zrobi a inną wykończy.rollo_tomasi pisze:Po założeniu pompy w koszu i zmontowaniu kosza, po włączeniu zapłonu raz po raz 10 razy, żeby napełnić układ słychać jak pompa najpierw tłoczy powietrze, następnie napełnia się paliwem. Po tych 10 cyklach silnik odpala, pompa pracuje cicho- po 2 minutach pompa zaczyna pracować głośniej, silnik traci obroty i gaśnie, po czym już nie chce zapalić.
- rollo_tomasi
- Forum Audi A8
- Posty: 196
- Rejestracja: 24 sie 2011, 22:53
- Lokalizacja: Łódź
Czy jest możliwe, żeby osadzić kosz równiutko w tym uchwycie w baku, skręcić długą szpilkę mocującą, koszt idealnie przylega do otworu w podłodze bagażnika, a JEDNOCZEŚNIE NIE TRAFIĆ KRÓĆCEM SSAWNYM KOSZA W LEJEK W BAKU?
Objawy są jednoznaczne- pompa i silnik pracują w porządku każdorazowo po zalaniu przez wlew jakiejkolwiek ilości paliwa, które napełnia kosz (to ok. 0,4litra) i gdy paliwo to zostaje wypalone z kosza, wszystko gaśnie.
Pompa nie jest zarżnięta, powtarzam- po zalaniu świeżej porcji paliwa zaskakuje momentalnie i pracuje.
[ Dodano: 2012-03-04, 18:03 ]
Wygląda na to, że po wyczepraniu się paliwa z kosza (co trwa zaleznie od obciązenia silnika od 7-15 minut) pompa nie ssie paliwa z baku.
Tu chyba trzeba szukać przyczyny, oczywiście- znane sa mi przypadki, ze pompki nie tłoczą gdy są rozgrzane...
Objawy są jednoznaczne- pompa i silnik pracują w porządku każdorazowo po zalaniu przez wlew jakiejkolwiek ilości paliwa, które napełnia kosz (to ok. 0,4litra) i gdy paliwo to zostaje wypalone z kosza, wszystko gaśnie.
Pompa nie jest zarżnięta, powtarzam- po zalaniu świeżej porcji paliwa zaskakuje momentalnie i pracuje.
[ Dodano: 2012-03-04, 18:03 ]
Wygląda na to, że po wyczepraniu się paliwa z kosza (co trwa zaleznie od obciązenia silnika od 7-15 minut) pompa nie ssie paliwa z baku.
Tu chyba trzeba szukać przyczyny, oczywiście- znane sa mi przypadki, ze pompki nie tłoczą gdy są rozgrzane...
Tomek
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1400
- Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
- Lokalizacja: Wrocław
raczej ciezko. Moim zdaniem problem jest w samej pompie. Nie nadaje sie do tego auta.rollo_tomasi pisze:Czy jest możliwe, żeby osadzić kosz równiutko w tym uchwycie w baku, skręcić długą szpilkę mocującą, koszt idealnie przylega do otworu w podłodze bagażnika, a JEDNOCZEŚNIE NIE TRAFIĆ KRÓĆCEM SSAWNYM KOSZA W LEJEK W BAKU?
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
- rollo_tomasi
- Forum Audi A8
- Posty: 196
- Rejestracja: 24 sie 2011, 22:53
- Lokalizacja: Łódź
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1400
- Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
- Lokalizacja: Wrocław
Nadaje się każdą o identycznej konstrukcji ja się 2 dzień męczę aby trafić wodzikiem z boku kosza do otworu. W instrukcji pisze jak byk że jak nie trafisz to pompy strumieniowe nie będą działały i silnik będzie miał brak paliwa. Tam gdzie pisze o 5 litrach paliwa to sposób prsetestowania ma też sruba złapać w palcach bez oporu i po 12 godzinach ma odpalić bez problemu wtedy masz dobrze założone-ale to na prawde ciężka sztuka. <jezu>
Kurcze mi sie ta sztuka udala za pierwszym razem bez problemu ,Potem gdy joz wymienialem pompe to rowniez zadnego problemu nie bylo.
Jedynym dziwnym zjawiskiem ktore tylko raz odnotowalem bylo bledne wskazanie paliwa.Stad moja niepotwierdzona teoria ze jesli wyciagasz pompe/lewy plywak i wlaczysz zaplon albo adlaczysz akku a w zbiorniku bylo paliwo to licznik cos pokreci i zafalszuje odczyt.U mnie pokazywal ponad minimum (nie palila sie rezerwa a w zbiorniku byla susza( to bylo wlasnie po wymianie pompy na ponad pol stanu paliwa i kmbinowaniu z stacyjka oraz akumulatorem)Wiec po tej sytuacji na pustym zbiorniku ponownie odlaczylem akku ,przekrecalem zaplon i po ponownym podlaczeniu wskaznik pokazal zero i kontrolka rezerwy.Zatankowalem i teraz wskazuje jak powinien
Jedynym dziwnym zjawiskiem ktore tylko raz odnotowalem bylo bledne wskazanie paliwa.Stad moja niepotwierdzona teoria ze jesli wyciagasz pompe/lewy plywak i wlaczysz zaplon albo adlaczysz akku a w zbiorniku bylo paliwo to licznik cos pokreci i zafalszuje odczyt.U mnie pokazywal ponad minimum (nie palila sie rezerwa a w zbiorniku byla susza( to bylo wlasnie po wymianie pompy na ponad pol stanu paliwa i kmbinowaniu z stacyjka oraz akumulatorem)Wiec po tej sytuacji na pustym zbiorniku ponownie odlaczylem akku ,przekrecalem zaplon i po ponownym podlaczeniu wskaznik pokazal zero i kontrolka rezerwy.Zatankowalem i teraz wskazuje jak powinien