części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 98 4.2PB ] Pompa paliwa- nie działa po wymianie.

szeryfisch
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1400
Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: szeryfisch » 27 lut 2012, 22:54

Z połowa zbiornika jezdzic nie sztuka. Zepnij poslady i dociagnij do rezerwy to zobaczymy czy pompa za 145zl daje rade.
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia

Awatar użytkownika
mdamian
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2817
Rejestracja: 12 maja 2010, 00:06
Lokalizacja: 3-miasto

Post autor: mdamian » 27 lut 2012, 23:00

szeryfisch, hehe wiem że nie :mrgreen: :mrgreen:
Muszę ją w kosz wrzucić ponieważ jeden pseudo-mechanik rozwalił mi stary kosz ale już nie raz zaciągała powietrze i dalej śmiga , złego słowa na nią nie powiem :mrgreen: :mrgreen: rezerwę mam jedną kreskę przed 1/2 zbiornika :mrgreen: :mrgreen: Zrobi się cieplej to kosz wrzucę i pogadamy . :mrgreen:

Nie dziwko że policja złapała złodziei bo im się paliwo skończyło na skrzyżowaniu :mrgreen: :mrgreen: LPG nie było PB 1/2 zbiornika to można na PB pośmigać :mrgreen: :mrgreen:
A tu zonk :mrgreen:

Awatar użytkownika
rollo_tomasi
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 196
Rejestracja: 24 sie 2011, 22:53
Lokalizacja: Łódź

Post autor: rollo_tomasi » 27 lut 2012, 23:03

Pompa za 160 zł może być całkiem zła.
PROBLEM POZOSTAŁ!
Niestety, wczorajsze odpalenie i praca przez blisko 10 minut na wolnych obrotach i koniec. Od wczoraj nie jeździłem, przed chwilą odpaliłem, auto pochodziło 10 minut i umarło. Dolewka 10 litrów (jest już 3/4 baku), 10 minut równomiernej pracy i zgon.
W mojej ocenie winę ponosi za to:
1. Kiepska pompa;
2. Błąd montażowy (czy jest możliwe osadzenie dna kosza w łożu w baku i skręcenie go długą szpilką do mocowania w baku jednocześnie nie trafiając króćcem ssawnym kosza w ten lejek od przewodów paliwowych w baku?);
3. Wadliwe uszczelki, np. oring wlaśnie tego króćca lub inne.

Pęknięty przewód paliwowy raczej wykluczam- silnik nie pracowałby w ogóle lub nierównomiernie.

Czy któryś z kolegów z Łodzi z doświadczeniem zechciałby zerknąć na to? Być może kupię kamerkę internetową i zerknę co tam się dzieje.

Pomocy! ;-)
Tomek

TROLU
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 101
Rejestracja: 10 lut 2012, 17:52
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: TROLU » 27 lut 2012, 23:07

Nie wiem czemu ale zawszę wolę kupić używkę ( pomimo ryzyka ponownego zepsucia się ) niż najtańszy nowy zamiennik , oczywiście mówię o elementach typu właśnie pompa paliwa , czy wspomagania czy coś..

szeryfisch
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1400
Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: szeryfisch » 27 lut 2012, 23:07

Jesli masz 3/4 baku to kosz jest zalany od gory wiec pompa ma za zadanie pchac paliwo w silnik.
Stawiam na wadliwą pompe lub błąd montazowy. Nie pomyliłes polaryzacji przewodów na pompie?
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia

Awatar użytkownika
rollo_tomasi
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 196
Rejestracja: 24 sie 2011, 22:53
Lokalizacja: Łódź

Post autor: rollo_tomasi » 27 lut 2012, 23:11

Nie. Zaciski oczkowe są różnej wielkości tak jak i śruby, na które są nakręcane. Założyłem tak jak było (choć da się je założyć odwrotnie).
Tomek

johnmark
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 47
Rejestracja: 25 wrz 2011, 20:17
Lokalizacja: obecnie Austria

Post autor: johnmark » 04 mar 2012, 14:44

szeryfisch pisze:
rollo_tomasi pisze:Przecież wlewanie paliwa poprzez wlew nie powoduje zalanie kosza w srodku tam, gdzie jest pompa, a jedynie powoduje zanurzenie kosza w benzynie.

Czy można przyjąć, że to pomoże- zwróćmy uwagę na to, że w baku jest teraz 45% paliwa, jakieś 40 litrów.
Jest dokladnie odwrotnie. Wlewasz paliwo i pierwsze co ono robi to splywa do kosza :)
Z tego co opisales wyglada ze zamontowana pompa nie nadaje sie do A8. Ile zaplaciles za pompe?
Potwierdzam te słowa. W instrukcji wymiany pompy jest napisane, że nawet na pustym zbiorniku należy wlać około 5 litrów paliwa, już po założeniu nowej pompy aby ta nie pracowała na sucho.

[ Dodano: 2012-03-04, 14:56 ]
rollo_tomasi pisze:Po założeniu pompy w koszu i zmontowaniu kosza, po włączeniu zapłonu raz po raz 10 razy, żeby napełnić układ słychać jak pompa najpierw tłoczy powietrze, następnie napełnia się paliwem. Po tych 10 cyklach silnik odpala, pompa pracuje cicho- po 2 minutach pompa zaczyna pracować głośniej, silnik traci obroty i gaśnie, po czym już nie chce zapalić.
I tutaj sądzę kolego że pompa została zarżnięta. Nowa pompa i do tego pracowała na sucho. Jednej to nic nie zrobi a inną wykończy.

Awatar użytkownika
rollo_tomasi
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 196
Rejestracja: 24 sie 2011, 22:53
Lokalizacja: Łódź

Post autor: rollo_tomasi » 04 mar 2012, 17:59

Czy jest możliwe, żeby osadzić kosz równiutko w tym uchwycie w baku, skręcić długą szpilkę mocującą, koszt idealnie przylega do otworu w podłodze bagażnika, a JEDNOCZEŚNIE NIE TRAFIĆ KRÓĆCEM SSAWNYM KOSZA W LEJEK W BAKU?
Objawy są jednoznaczne- pompa i silnik pracują w porządku każdorazowo po zalaniu przez wlew jakiejkolwiek ilości paliwa, które napełnia kosz (to ok. 0,4litra) i gdy paliwo to zostaje wypalone z kosza, wszystko gaśnie.

Pompa nie jest zarżnięta, powtarzam- po zalaniu świeżej porcji paliwa zaskakuje momentalnie i pracuje.

[ Dodano: 2012-03-04, 18:03 ]
Wygląda na to, że po wyczepraniu się paliwa z kosza (co trwa zaleznie od obciązenia silnika od 7-15 minut) pompa nie ssie paliwa z baku.
Tu chyba trzeba szukać przyczyny, oczywiście- znane sa mi przypadki, ze pompki nie tłoczą gdy są rozgrzane...
Tomek

szeryfisch
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1400
Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: szeryfisch » 04 mar 2012, 20:21

rollo_tomasi pisze:Czy jest możliwe, żeby osadzić kosz równiutko w tym uchwycie w baku, skręcić długą szpilkę mocującą, koszt idealnie przylega do otworu w podłodze bagażnika, a JEDNOCZEŚNIE NIE TRAFIĆ KRÓĆCEM SSAWNYM KOSZA W LEJEK W BAKU?
raczej ciezko. Moim zdaniem problem jest w samej pompie. Nie nadaje sie do tego auta.
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia

Awatar użytkownika
rollo_tomasi
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 196
Rejestracja: 24 sie 2011, 22:53
Lokalizacja: Łódź

Post autor: rollo_tomasi » 11 mar 2012, 21:52

Auto w warsztacie (jednym z bardziej ogarniętych w regionie).

[ Dodano: 2012-03-13, 11:43 ]
Założona pompa VDO SIEMENS.
Montaż: Serwis Audi VW SEAT LOTUS, Łódź, Przybyszewskiego.
Chodzi jak skórka na kutasku.
Tomek

michalv20
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 24
Rejestracja: 29 mar 2012, 20:35
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: michalv20 » 01 kwie 2012, 11:59

Ja miałem pompę kupioną nową w aso tylko u poprzedniego właściciela ktoś ją źle założył i jak dochodziło do połowy baku przestawała podawać paliwo. Po wyjęciu i zamontowaniu jej na nowo paliwko ubywa prawie do końca.

szeryfisch
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1400
Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: szeryfisch » 01 kwie 2012, 13:29

rollo_tomasi pisze: Chodzi jak skórka na kutasku.
Tak jak myslalem, tamta wczesniejsza sie nie nadawala :)
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia

PIPPEN
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 179
Rejestracja: 17 wrz 2009, 10:26
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: PIPPEN » 29 lip 2014, 21:29

Nadaje się każdą o identycznej konstrukcji ja się 2 dzień męczę aby trafić wodzikiem z boku kosza do otworu. W instrukcji pisze jak byk że jak nie trafisz to pompy strumieniowe nie będą działały i silnik będzie miał brak paliwa. Tam gdzie pisze o 5 litrach paliwa to sposób prsetestowania ma też sruba złapać w palcach bez oporu i po 12 godzinach ma odpalić bez problemu wtedy masz dobrze założone-ale to na prawde ciężka sztuka. <jezu>

SenatorS8
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 378
Rejestracja: 25 gru 2013, 12:42
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: SenatorS8 » 30 lip 2014, 07:14

Kurcze mi sie ta sztuka udala za pierwszym razem bez problemu ,Potem gdy joz wymienialem pompe to rowniez zadnego problemu nie bylo.
Jedynym dziwnym zjawiskiem ktore tylko raz odnotowalem bylo bledne wskazanie paliwa.Stad moja niepotwierdzona teoria ze jesli wyciagasz pompe/lewy plywak i wlaczysz zaplon albo adlaczysz akku a w zbiorniku bylo paliwo to licznik cos pokreci i zafalszuje odczyt.U mnie pokazywal ponad minimum (nie palila sie rezerwa a w zbiorniku byla susza( to bylo wlasnie po wymianie pompy na ponad pol stanu paliwa i kmbinowaniu z stacyjka oraz akumulatorem)Wiec po tej sytuacji na pustym zbiorniku ponownie odlaczylem akku ,przekrecalem zaplon i po ponownym podlaczeniu wskaznik pokazal zero i kontrolka rezerwy.Zatankowalem i teraz wskazuje jak powinien

PIPPEN
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 179
Rejestracja: 17 wrz 2009, 10:26
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: PIPPEN » 30 lip 2014, 08:09

Wymieniacie tą pompe na pustym zbiorniku czy jak mam pół zbiornika to się coś stanie ??? bo tłumaczyłem tą instrukcję i tam coś pisze o pustym i że potem wlać 5 litrów i zrobić ok 10 km na jeżdzie testowej.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl