ja juz wymyslilem i w czwartej mojej d2 stosuje 😃. problemy sie skonczyly. zadnego trafiania w cypelki, dolewania po 5 litrow , wymieniania oringow itp. sposob jest prosty, choc jego wymyslenie pochlonelo jeden wieczor i pol nocy, sto kilkadziesiat zł i po problemie na wieki wiekow. wypala do ostatniego litra.Apophis pisze:Wg. mnie to wszystko jedno ile paliwa. Tylko ze na pustym najlepiej potem sprawdzić poprawność montażu.
Ja najchętniej bym zlecił przerobienie tej chorej konstrukcji na normalną.
Myślimy o tym z Ernestem.
[D2 98 4.2PB ] Pompa paliwa- nie działa po wymianie.
Elektronika samochodowa.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 347
- Rejestracja: 04 lip 2011, 20:43
- Lokalizacja: Łódź
Teraz chłopaki chca wiedzieć jak to się jek44761 pisze:ja juz wymyslilem i w czwartej mojej d2 stosuje 😃. problemy sie skonczyly. zadnego trafiania w cypelki, dolewania po 5 litrow , wymieniania oringow itp. sposob jest prosty, choc jego wymyslenie pochlonelo jeden wieczor i pol nocy, sto kilkadziesiat zł i po problemie na wieki wiekow. wypala do ostatniego litra.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 347
- Rejestracja: 04 lip 2011, 20:43
- Lokalizacja: Łódź
Zgadza się ,bo jak bym zaczepił o coś to masakra ,ale działało
Na szczęście już wiem jak to poskładać by działało jak należy
Na szczęście już wiem jak to poskładać by działało jak należy
Ostatnio zmieniony 21 lut 2015, 23:12 przez Marcin1981, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 347
- Rejestracja: 04 lip 2011, 20:43
- Lokalizacja: Łódź
poza tym to utrzymuje ta sama ilosc paliwa w dwoch komorach, a to powoduje, ze zle pokazuje czujnik poziomu paliwa.
przypominam, ze oryginalnie paliw najpierw wypalane jest z obydwu komor jednoczesnie, pozniej jak samo nie moze sie przelewac przez gorny lacznik pobierane jest z mniejszej, lewej komory. dopiero jak tam sie wyczerpie pobierane jest z komory z pompa.
przypominam, ze oryginalnie paliw najpierw wypalane jest z obydwu komor jednoczesnie, pozniej jak samo nie moze sie przelewac przez gorny lacznik pobierane jest z mniejszej, lewej komory. dopiero jak tam sie wyczerpie pobierane jest z komory z pompa.
Elektronika samochodowa.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 347
- Rejestracja: 04 lip 2011, 20:43
- Lokalizacja: Łódź
-
- Super Klubowicz
- Posty: 347
- Rejestracja: 04 lip 2011, 20:43
- Lokalizacja: Łódź
-
- Super Klubowicz
- Posty: 347
- Rejestracja: 04 lip 2011, 20:43
- Lokalizacja: Łódź
u mnie nie przeklamuje. ale jak polaczysz baki rurka lub zrobisz dziure w koszu to rozne rzeczy sie dzieja w moim rozwiazaniu przepompowywanie i system sączek w baku dziala identycznie z oryginalem. myk polega na zalozeniu w odpowiednie miejsce dodatkowej taniej pompki np z audi 80
Ostatnio zmieniony 21 lut 2015, 23:26 przez k44761, łącznie zmieniany 1 raz.
Elektronika samochodowa.