części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 98 4.2PB ] Pompa paliwa- nie działa po wymianie.

Awatar użytkownika
k44761
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 501
Rejestracja: 22 maja 2011, 10:49
Lokalizacja: Lubin

Post autor: k44761 » 21 lut 2015, 22:59

Apophis pisze:Wg. mnie to wszystko jedno ile paliwa. Tylko ze na pustym najlepiej potem sprawdzić poprawność montażu.
Ja najchętniej bym zlecił przerobienie tej chorej konstrukcji na normalną.
Myślimy o tym z Ernestem.
ja juz wymyslilem i w czwartej mojej d2 stosuje 😃. problemy sie skonczyly. zadnego trafiania w cypelki, dolewania po 5 litrow , wymieniania oringow itp. sposob jest prosty, choc jego wymyslenie pochlonelo jeden wieczor i pol nocy, sto kilkadziesiat zł i po problemie na wieki wiekow. wypala do ostatniego litra.
Elektronika samochodowa.

Marcin1981
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 347
Rejestracja: 04 lip 2011, 20:43
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Marcin1981 » 21 lut 2015, 23:07

Ja miałem w poprzedniej połączony zbiornik na dole ,Miedziana rurka fi 12 .

Gość

Post autor: Gość » 21 lut 2015, 23:08

k44761 pisze:ja juz wymyslilem i w czwartej mojej d2 stosuje 😃. problemy sie skonczyly. zadnego trafiania w cypelki, dolewania po 5 litrow , wymieniania oringow itp. sposob jest prosty, choc jego wymyslenie pochlonelo jeden wieczor i pol nocy, sto kilkadziesiat zł i po problemie na wieki wiekow. wypala do ostatniego litra.
Teraz chłopaki chca wiedzieć jak to się je :)

Awatar użytkownika
k44761
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 501
Rejestracja: 22 maja 2011, 10:49
Lokalizacja: Lubin

Post autor: k44761 » 21 lut 2015, 23:09

nie za dobre to rozwiazanie. i wiecej z nim klopotu niz w moim:)
Elektronika samochodowa.

Marcin1981
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 347
Rejestracja: 04 lip 2011, 20:43
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Marcin1981 » 21 lut 2015, 23:10

Zgadza się ,bo jak bym zaczepił o coś to masakra :D ,ale działało :D
Na szczęście już wiem jak to poskładać by działało jak należy :P
Ostatnio zmieniony 21 lut 2015, 23:12 przez Marcin1981, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
k44761
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 501
Rejestracja: 22 maja 2011, 10:49
Lokalizacja: Lubin

Post autor: k44761 » 21 lut 2015, 23:11

nie za bezpieczne. moje rozwiazanie pozostaje w baku :)
Elektronika samochodowa.

Marcin1981
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 347
Rejestracja: 04 lip 2011, 20:43
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Marcin1981 » 21 lut 2015, 23:13

k44761 pisze:nie za bezpieczne. moje rozwiazanie pozostaje w baku :)
Właśnie ;)

Awatar użytkownika
k44761
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 501
Rejestracja: 22 maja 2011, 10:49
Lokalizacja: Lubin

Post autor: k44761 » 21 lut 2015, 23:16

poza tym to utrzymuje ta sama ilosc paliwa w dwoch komorach, a to powoduje, ze zle pokazuje czujnik poziomu paliwa.
przypominam, ze oryginalnie paliw najpierw wypalane jest z obydwu komor jednoczesnie, pozniej jak samo nie moze sie przelewac przez gorny lacznik pobierane jest z mniejszej, lewej komory. dopiero jak tam sie wyczerpie pobierane jest z komory z pompa.
Elektronika samochodowa.

Marcin1981
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 347
Rejestracja: 04 lip 2011, 20:43
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Marcin1981 » 21 lut 2015, 23:16

Ja już powiedziałem o rurce . Dawaj swój patent :)

Awatar użytkownika
k44761
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 501
Rejestracja: 22 maja 2011, 10:49
Lokalizacja: Lubin

Post autor: k44761 » 21 lut 2015, 23:17

musze zrobic manual, bo opisac sie tego nie da. trzeba zobaczyc o co chodzi. jak bede to robil jakiemus nastepnemu klientowi to zrobie kilka zdjec i opisze.
Elektronika samochodowa.

Marcin1981
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 347
Rejestracja: 04 lip 2011, 20:43
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Marcin1981 » 21 lut 2015, 23:20

Powiem Ci że jestem ciekawy .W byłej co drugi dzień leżałem w bagażniku .Prawie 150 postów sobie nabiłem :D ,w krótkim czasie :]

Awatar użytkownika
k44761
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 501
Rejestracja: 22 maja 2011, 10:49
Lokalizacja: Lubin

Post autor: k44761 » 21 lut 2015, 23:22

to jestes ekspertem :) u siebie nie bede rozbieral w celu zrobienia zdjec, bo dziala mi to dobrze juz ktorys tam miesiac i nie chce mi sie tylko dla samych zdjec rozbierac.
ale jak bede robil komus - napewno zamieszcze stosowna instrukcje :)
Elektronika samochodowa.

Gość

Post autor: Gość » 21 lut 2015, 23:23

W jaki sposób wskaźnik przekłamuje?

Marcin1981
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 347
Rejestracja: 04 lip 2011, 20:43
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Marcin1981 » 21 lut 2015, 23:25

Według mnie jest to najgorszy problem w tych autach .

Awatar użytkownika
k44761
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 501
Rejestracja: 22 maja 2011, 10:49
Lokalizacja: Lubin

Post autor: k44761 » 21 lut 2015, 23:25

u mnie nie przeklamuje. ale jak polaczysz baki rurka lub zrobisz dziure w koszu to rozne rzeczy sie dzieja :) w moim rozwiazaniu przepompowywanie i system sączek w baku dziala identycznie z oryginalem. myk polega na zalozeniu w odpowiednie miejsce dodatkowej taniej pompki np z audi 80 :)
Ostatnio zmieniony 21 lut 2015, 23:26 przez k44761, łącznie zmieniany 1 raz.
Elektronika samochodowa.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl