[D2 98 4.2PB ] Pompa paliwa- nie działa po wymianie.
- rollo_tomasi
- Forum Audi A8
- Posty: 196
- Rejestracja: 24 sie 2011, 22:53
- Lokalizacja: Łódź
[D2 98 4.2PB ] Pompa paliwa- nie działa po wymianie.
Witam kolegów.
Mam problem po wymianie pompy paliwa. Stara pompa, niewymieniana od nowości skończyła żywot wskutek jazdy na rezerwie. Prąd do pompy dochodził, wieszała się, czasem działając a czasem nie.
Zakupiłem włoski zamiennik pompy identyczny z wyjętym z kosza- jest mały króciec na dole, wymiary idento.
Po założeniu pompy w koszu i zmontowaniu kosza, po włączeniu zapłonu raz po raz 10 razy, żeby napełnić układ słychać jak pompa najpierw tłoczy powietrze, następnie napełnia się paliwem. Po tych 10 cyklach silnik odpala, pompa pracuje cicho- po 2 minutach pompa zaczyna pracować głośniej, silnik traci obroty i gaśnie, po czym już nie chce zapalić.
Jeśli jednak włączę i wyłączę zapłon znowu 10-15 razy, silnik jak poprzednio zapala, pracuje przez minutę dwie i gaśnie,
Paliwa w baku jest 40%.
Nie wymieniłem uszczelki na plastikowym króćcu kosza który wchodzi w lejek znajdujący się w baku (lejek, do którego podłączone są przewody paliwowe rozprowadzone na dnie baku).
Pompę jak i kosz instalowałem bez lusterka, bez podglądu przez drugi otwór w baku- ten z lewej strony bagażnika.
Co mogłem zrobić nie tak i co jeszcze mogę zrobić bez demontażu pompy po raz trzeci?
(sprawdzałem sposób montażu dwukrotnie)
Prosze o pomoc i sugestie, a może jest ktoś z Łodzi, kto ma ten temat w małym palcu i mógłby mi pomóc osobiście- rzecz jasna zapewniam odpowiednią wdzięczność
Tel. 511 555 514
email tzoltaszek@o2.pl
Mam problem po wymianie pompy paliwa. Stara pompa, niewymieniana od nowości skończyła żywot wskutek jazdy na rezerwie. Prąd do pompy dochodził, wieszała się, czasem działając a czasem nie.
Zakupiłem włoski zamiennik pompy identyczny z wyjętym z kosza- jest mały króciec na dole, wymiary idento.
Po założeniu pompy w koszu i zmontowaniu kosza, po włączeniu zapłonu raz po raz 10 razy, żeby napełnić układ słychać jak pompa najpierw tłoczy powietrze, następnie napełnia się paliwem. Po tych 10 cyklach silnik odpala, pompa pracuje cicho- po 2 minutach pompa zaczyna pracować głośniej, silnik traci obroty i gaśnie, po czym już nie chce zapalić.
Jeśli jednak włączę i wyłączę zapłon znowu 10-15 razy, silnik jak poprzednio zapala, pracuje przez minutę dwie i gaśnie,
Paliwa w baku jest 40%.
Nie wymieniłem uszczelki na plastikowym króćcu kosza który wchodzi w lejek znajdujący się w baku (lejek, do którego podłączone są przewody paliwowe rozprowadzone na dnie baku).
Pompę jak i kosz instalowałem bez lusterka, bez podglądu przez drugi otwór w baku- ten z lewej strony bagażnika.
Co mogłem zrobić nie tak i co jeszcze mogę zrobić bez demontażu pompy po raz trzeci?
(sprawdzałem sposób montażu dwukrotnie)
Prosze o pomoc i sugestie, a może jest ktoś z Łodzi, kto ma ten temat w małym palcu i mógłby mi pomóc osobiście- rzecz jasna zapewniam odpowiednią wdzięczność
Tel. 511 555 514
email tzoltaszek@o2.pl
Ostatnio zmieniony 26 lut 2012, 18:12 przez rollo_tomasi, łącznie zmieniany 1 raz.
Tomek
zalej go do pełna żeby pompa paliwowa się odpowietrzyła , jeśli wszystko masz faktycznie dobrze złożone to nie powinno być problemu , wygląda to tak jak by pompa nie łapała z wężyków od rezerwy paliwa .
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
- rollo_tomasi
- Forum Audi A8
- Posty: 196
- Rejestracja: 24 sie 2011, 22:53
- Lokalizacja: Łódź
- rollo_tomasi
- Forum Audi A8
- Posty: 196
- Rejestracja: 24 sie 2011, 22:53
- Lokalizacja: Łódź
przed założeniem kosza i pompy do baku zalałeś kosz i pompę paliwem ??
Jak nie to może się sama zapowietrzać . Dolej paliwa i wtedy ewentualnie pisz że dalej nie chce jeździć ;-)
Jak nie to może się sama zapowietrzać . Dolej paliwa i wtedy ewentualnie pisz że dalej nie chce jeździć ;-)
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1400
- Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
- Lokalizacja: Wrocław
Jest dokladnie odwrotnie. Wlewasz paliwo i pierwsze co ono robi to splywa do koszarollo_tomasi pisze:Przecież wlewanie paliwa poprzez wlew nie powoduje zalanie kosza w srodku tam, gdzie jest pompa, a jedynie powoduje zanurzenie kosza w benzynie.
Czy można przyjąć, że to pomoże- zwróćmy uwagę na to, że w baku jest teraz 45% paliwa, jakieś 40 litrów.
Z tego co opisales wyglada ze zamontowana pompa nie nadaje sie do A8. Ile zaplaciles za pompe?
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
- rollo_tomasi
- Forum Audi A8
- Posty: 196
- Rejestracja: 24 sie 2011, 22:53
- Lokalizacja: Łódź
Dolałem paliwa, tak jak radziliście.
Była to dobra rada i dziękuję za nią. Nalełem jak kazaliście dodatkowe 15 litrów.
Auto odpaliło i chodziło przez 7 minut, co przy wcześniejszych próbach było wynikiem nie do osiągnięcia, więc zgasiłem je i od jutra pozostaje teraz obserwować, czy przy napełnieniu baku poniżej połowy (teraz jest 65%) przestaje to działać czy działa dalej.
Niestety, pompa jest tanim zamiennikiem- zapłaciłem za nią w hurcie 160 zł (cena detal 200) w komisie i sklepie jednocześnie w Zgierzu ul. Śniechowskiego.
Zwróciłem uwagę na konstrukcję baku, mocowań i łoża dla kosza w baku i na koszu i dołożyłem starań, by wszystko złożyć jak należy, niestety, rozum mi się skończył ;-)
Zawsze słucham rad ludzi mądrzejszych od siebie, bez urazy.
Jakby co, odezwę się jeszcze.
Dziękuje!
Była to dobra rada i dziękuję za nią. Nalełem jak kazaliście dodatkowe 15 litrów.
Auto odpaliło i chodziło przez 7 minut, co przy wcześniejszych próbach było wynikiem nie do osiągnięcia, więc zgasiłem je i od jutra pozostaje teraz obserwować, czy przy napełnieniu baku poniżej połowy (teraz jest 65%) przestaje to działać czy działa dalej.
Niestety, pompa jest tanim zamiennikiem- zapłaciłem za nią w hurcie 160 zł (cena detal 200) w komisie i sklepie jednocześnie w Zgierzu ul. Śniechowskiego.
Zwróciłem uwagę na konstrukcję baku, mocowań i łoża dla kosza w baku i na koszu i dołożyłem starań, by wszystko złożyć jak należy, niestety, rozum mi się skończył ;-)
Zawsze słucham rad ludzi mądrzejszych od siebie, bez urazy.
Jakby co, odezwę się jeszcze.
Dziękuje!
Tomek
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1400
- Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
- Lokalizacja: Wrocław
oj widzę że kogoś tutaj ponosi trochę :mrgreen:szeryfisch pisze:No wiec tani zamiennik kosztuje w okolicy 350zl.
Czyli to co zalozyles nie powinno dzialac.
ja dałem za pompę 145zł czyli ona w ogóle nie powinna u mnie chodzić a śmiga u mnie już ponad rok i nie narzekam na nią , co prawda staram się mieć zawsze połowę zbiornika PB ;-)
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.