części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 98 4.2PB ] Pompa paliwa- nie działa po wymianie.

Awatar użytkownika
k44761
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 501
Rejestracja: 22 maja 2011, 10:49
Lokalizacja: Lubin

Post autor: k44761 » 21 lut 2015, 23:26

najgorszy problemw tych autach to hamulce. sorki za ot :)
Elektronika samochodowa.

Marcin1981
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 347
Rejestracja: 04 lip 2011, 20:43
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Marcin1981 » 21 lut 2015, 23:28

Czyli na tym tak zwanym "cypelku" którym trzeba dodrze trafić pompa?

Gość

Post autor: Gość » 21 lut 2015, 23:28

WIęc skoro nie przekłamuje i działa to jest złoty środek :)

(Hamulce u mnie lala,wczoraj 3 razy z 200ostre heblowanie i bez stresu)Ale to inny wątek :)

Awatar użytkownika
k44761
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 501
Rejestracja: 22 maja 2011, 10:49
Lokalizacja: Lubin

Post autor: k44761 » 21 lut 2015, 23:30

nie na cypelku. trzeba poza tym troszeczke przerobic zlaczki na samym dnie baku. ale za to mozna stosowac wtedy pompe glowna bez cypelka, wiec w sumie obojetnie jaka. odpada bardzo duzo problemow. same plusy.
co do hebli ja tez notorycznie hamuje z dwustu i wiecejmi nic sie nie dzieje, tylko to piszczenie i halasowanie (tluczenie sie zaciskow) na przyklad na kostce brukowej to przesada. w touaregu mam heble z porsche i tam Panowie to jest klasa. tak powinny hamowac i dzialac hamulce. a8 zarowno d2 jak i d3 do pięt tym heblom nie dorasta. zadnych ruchomych czesci typu jakies tulejki, plywajace zaciski itp. 4 tloczki i jest ok.
Ostatnio zmieniony 21 lut 2015, 23:38 przez k44761, łącznie zmieniany 2 razy.
Elektronika samochodowa.

Marcin1981
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 347
Rejestracja: 04 lip 2011, 20:43
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Marcin1981 » 21 lut 2015, 23:35

Ja mam klocki ate i tarcze zimer.. i jest ok.A pompą na razie się nie przejmuję ,najważniejsze według mnie to pompa vdo i szczelna uszczelka ta aluminiowa , przy wymianie pompy w poprzedniej A8 dokleiłem oringi na super glu odporne na pb ,a po skręceniu klej może szlag trafić bo już skręcone .Z tego co wiem moja była śmiga już 15 miesięcy i jest ok.
Ostatnio zmieniony 21 lut 2015, 23:41 przez Marcin1981, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
k44761
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 501
Rejestracja: 22 maja 2011, 10:49
Lokalizacja: Lubin

Post autor: k44761 » 21 lut 2015, 23:36

ja mam caly kmplet z aso i jezdzic sie nie da. hamuje jak stary autosan z epoki poznego prl.
Elektronika samochodowa.

SenatorS8
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 378
Rejestracja: 25 gru 2013, 12:42
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: SenatorS8 » 22 lut 2015, 08:57

k44761 pisze: pozniej jak samo nie moze sie przelewac przez gorny lacznik pobierane jest z mniejszej, lewej komory. dopiero jak tam sie wyczerpie pobierane jest z komory z pompa.
Sprostuje Twoja wypowiedz.
Paliwo z mniejszej komory(tej bez pompy)jest stale zawsze i nieprzerwanie ,,pobierane,,(termin pobierane nie jest najsluszniejszy w tym rozwiazaniu)do kosza w duzej komorze z pompa paliwa.
Proces zmniejszania sie poziomu w baku przebiega ciegle z duzej komory bo oczywiscie tam jest pompa i w momecie poziomu za niskiego by paliwo samo sie przelewalo gornym tunelem laczacym zbiorniki nastepuje widoczne ubywanie paliwa z malej komory (patrz wyzej czemu).
System ten zbudowany jest tak by prawa duza komora zawsze byla zatankowana, a dokladniej by kosz z pompa byl zawsze zatankowany nawet gdy paliwa ogolem jest malo.
Nie ma tu urzadzen selekcjonujacych z ktorej komory paliwo bedzie pobierane.
Widoczne ubywanie z malej komory jest spowodowane jej znacznie mniejsza pojemnoscia od drugiej oraz faktem ciaglego przelewania paliwa do kosza.

Wskazanie ilosci paliwa jest wynikiem pomiarow z obu czujnikow.Mozna sobie dowolnie szasowac paliwem np zalac do pelna mala komore a zostawic pusta duza z koszem .Wskazanie wciaz bedzie poprawne.Paten z lacznikiem bakow rurka a'la BMW nie wplynie na niepoprawnosc wskazan

Awatar użytkownika
k44761
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 501
Rejestracja: 22 maja 2011, 10:49
Lokalizacja: Lubin

Post autor: k44761 » 22 lut 2015, 09:23

dobrze opisales, masz racje, to samo napisales co ja tylko jasniej. ale temat z poziomem paliwa sprawdzalem sam na wlasnej "skorze" to i powiem Ci ze wskazuje niepoprawnie. a dokladniej caly czas o Kilka litrow za duzo. w d3 po polaczeniu bakow rurka wskazuje dobrze.
Elektronika samochodowa.

SenatorS8
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 378
Rejestracja: 25 gru 2013, 12:42
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: SenatorS8 » 22 lut 2015, 09:29

No kto z nas jezdzi do zera w baku :)
Te kilka litrow na wskazaniu do szczescia nam nie potrzeba.

Twoj patent by ten system dysz i zwezek ssawnych przerobic na uklad bardziej przypominajacy D3 bez jej finezji logiki w pracy jednaj badz dwoch pomp jest krokiem w dobrym kierunku .

Wskakuj na hamulce z D3.Czas spedzony i koszta na przerobieniu ma sie nijak do tego co poprawiasz i sie wnerwiasz na orginale

Gość

Post autor: Gość » 22 lut 2015, 09:41

Chłopaki prosze już dalej nie rozwijać wątka hamulców tu bo pomieszamy ciekawy temat pompy paliwa :) EOT

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 22 lut 2015, 10:09

SenatorS8 pisze:No kto z nas jezdzi do zera w baku :)
- ja bo mogę :) nawet teraz mam bardzo sucho że wskazówka opadła na maxa :)
Pali na dotyk ale jak już zaczyna bulgotać to trzeba jechać zalać smoka
Co do drugiego tematu można to też poprawić tylko słowo kluczowe to rozmiar felg w aucie :D

Aleks
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 15
Rejestracja: 08 gru 2014, 13:28
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: Aleks » 26 lut 2015, 20:27

Panowie wymieniałem koledze pompę paliwa dzisiaj, kupił zamiennik (wkład) za 139zł powiedziałem mu że nie będzie działało, ale myślę że rozwiązałem problem, po dokładnym sprawdzeniu kosza poznaniu zasady działania, znalazłem w tel aluminiowej rurce która idzie do tego nypla którym tak ciężko trafić, otóż mniej więcej po środku tej rurki jest fabryczny otwór średnicy 1mm może ciut więcej po jego zatkaniu tani zamiennik działa wybiera paliwo do dna nie wiem może innym też to pomoże. <hura>
Jeżeli tak proszę o <amasz>


Nie znalazłem tego rozwiązania nigdzie indziej, a przeczytałem już wszystkie możliwe fora na temat pompy paliwowej w a8 d2 sam wymieniałem po raz pierwszy pompę 4 dni wtedy nie wiedziałem jeszcze o tej dziurce w rurce :D i kupiłem VDO

Marcin1981
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 347
Rejestracja: 04 lip 2011, 20:43
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Marcin1981 » 26 lut 2015, 22:44

Jeszcze się tak nie ciesz :) :D

Awatar użytkownika
karol208
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1085
Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: karol208 » 27 lut 2015, 07:37

Aleks pisze: po dokładnym sprawdzeniu kosza poznaniu zasady działania, znalazłem w tel aluminiowej rurce która idzie do tego nypla którym tak ciężko trafić, otóż mniej więcej po środku tej rurki jest fabryczny otwór średnicy 1mm może ciut więcej po jego zatkaniu tani zamiennik działa wybiera paliwo do dna nie wiem może innym też to pomoże.
Ktoś chyba dla picu nie umieścił tam dziurki żeby ją zatykać.
pepi pisze: nawet teraz mam bardzo sucho że wskazówka opadła na maxa :)
Pali na dotyk ale jak już zaczyna bulgotać to trzeba jechać zalać smoka
:D
HARDKOR nie szkoda ci pompki? Ja co najwyżej jak komornik zaświeci to już tankuje.

Aleks
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 15
Rejestracja: 08 gru 2014, 13:28
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: Aleks » 27 lut 2015, 14:19

karol208 pisze:
Aleks pisze: po dokładnym sprawdzeniu kosza poznaniu zasady działania, znalazłem w tel aluminiowej rurce która idzie do tego nypla którym tak ciężko trafić, otóż mniej więcej po środku tej rurki jest fabryczny otwór średnicy 1mm może ciut więcej po jego zatkaniu tani zamiennik działa wybiera paliwo do dna nie wiem może innym też to pomoże.
Ktoś chyba dla picu nie umieścił tam dziurki żeby ją zatykać.
pepi pisze: nawet teraz mam bardzo sucho że wskazówka opadła na maxa :)
Pali na dotyk ale jak już zaczyna bulgotać to trzeba jechać zalać smoka
:D
HARDKOR nie szkoda ci pompki? Ja co najwyżej jak komornik zaświeci to już tankuje.




Nie wiem dla picu czy nie ale tanie g&#183;wno z ą dziurką nie działa

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl