[D2 FL ALL ] Nastawniki... Komu stukają przy rozruchu?
To po czym diagnoza, ze przestawiony rozrząd ?
Nastawniki sie ruszają to znaczy ze działają w miarę poprawnie, tak pomyślałem, ze moze jest za duzo oczek ustawionych przy napinaczu, powiedzmy ze nie 15, a 16 Naprzyklad i juz nie bedzie napinacz tak napinal przy niższych obrotach. Jutro zrzucę dekiel zobaczę co tam sie dzieje i zmierzę ciśnienie oleju. Zeby założyć blokady musze zrzucać przód?
Edit: jeszcze pytanie czy z tych odczytów można określić, która strona ma na minusie? Czy kierowcy czy pasażera ?
Nastawniki sie ruszają to znaczy ze działają w miarę poprawnie, tak pomyślałem, ze moze jest za duzo oczek ustawionych przy napinaczu, powiedzmy ze nie 15, a 16 Naprzyklad i juz nie bedzie napinacz tak napinal przy niższych obrotach. Jutro zrzucę dekiel zobaczę co tam sie dzieje i zmierzę ciśnienie oleju. Zeby założyć blokady musze zrzucać przód?
Edit: jeszcze pytanie czy z tych odczytów można określić, która strona ma na minusie? Czy kierowcy czy pasażera ?
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
9 i -11 to porażka, rozrząd do poprawy i na blokadach to robić a nie "z palca" ustawiać.krzychu22.p1i pisze:Nastawnik ma latać od 0 do 25 w bloku 90 (problem jest z bankiem 1 czyli strona pasażera), natomiast w 93 masz mieć najlepiej 0 lub jego okolice a masz 9 i -11.
Jak nastawnik śmiga w drugą stronę to znaczy, że zły założony, tzn. z drugiej głowicy
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Czyli od strony pasażera ktos założył zły nastawnik. Widzę ze dobrych mechaników maja ludzie. Masakra jakas. Moze trykotac przez to ze jest zły nastawnik lub przestawiony rozrzad ?
Czyli jak nawet trykocze mi nastawnik od kierowcy to moge przerzucić ten z prawej który nie trykocze a na prawa kupić nowy.
Sprawdzę dzis numery na obu. Czy jest ktos z lubelskiego lub okolic lubelskiego kto ma blokady i ustawiłby rozrząd?
Edit: juz umówiony jestem na środę na ustawienie rozrządu, dzis sprawdzę numery na napinaczach i zamówię po numerach odpowiedni. Dzieki Panowie
Czyli jak nawet trykocze mi nastawnik od kierowcy to moge przerzucić ten z prawej który nie trykocze a na prawa kupić nowy.
Sprawdzę dzis numery na obu. Czy jest ktos z lubelskiego lub okolic lubelskiego kto ma blokady i ustawiłby rozrząd?
Edit: juz umówiony jestem na środę na ustawienie rozrządu, dzis sprawdzę numery na napinaczach i zamówię po numerach odpowiedni. Dzieki Panowie
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Nastawniki OE z silników 2.8 v6 kosztują tyle samo co do silników 4.2 v8 - chinski zamiennik jest troche tanszy
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044