Jeżeli 90% to uszczelnienia (oringi) to regeneracja wydaje się być mało skomplikowana i wyjątkowo taniapepi pisze:w 90 % to w napinaczach padają uszczelnienia oringi które są skostniałe i jest jak jest
[D2 FL ALL ] Nastawniki... Komu stukają przy rozruchu?
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
pepi , Pracuje w VW na dziale prototypów i ogarniam to i tamto...tak mi się wydaj
Z tego co wiem to Hitlerki regenerują nastawniki tak jak i inne części i to je pierwszy taki przypadek . Bo specjalna brygada się owa regeneracja zajmuje .
Wracając do tematu wymieniłem
Rozrząd
Łańcuch
I nadal przy zimnym starcie nakurwi....przez 2 sekundy .
Wstawiam zdj co zrobił stary łańcuch ( łańcuchy się wyciagaja)
Plus taki ze jest brak hałasu na ciepłym juz . Teraz pozostało mi wymienić nastawniki . I tu pytanie macie może kogoś kto ma taki używany do silnika 3.7 ?
Z tego co wiem to Hitlerki regenerują nastawniki tak jak i inne części i to je pierwszy taki przypadek . Bo specjalna brygada się owa regeneracja zajmuje .
Wracając do tematu wymieniłem
Rozrząd
Łańcuch
I nadal przy zimnym starcie nakurwi....przez 2 sekundy .
Wstawiam zdj co zrobił stary łańcuch ( łańcuchy się wyciagaja)
Plus taki ze jest brak hałasu na ciepłym juz . Teraz pozostało mi wymienić nastawniki . I tu pytanie macie może kogoś kto ma taki używany do silnika 3.7 ?
Ostatnio zmieniony 08 lis 2015, 13:12 przez fsport, łącznie zmieniany 2 razy.
Z BMW NA AUDI
Koledzy znalazlem cos takiego,fakt ze to do V6 ale jak by poszperac to moze do V8 by cos takiego znalazl.Pochodzenie Made in China i nabite logo Audi no i cena Co wy na to
Link do aukcji: http://www.ebay.fr/itm/For-Audi-Quattro ... xydlFSpYQp
Link do aukcji: http://www.ebay.fr/itm/For-Audi-Quattro ... xydlFSpYQp
Ostatnio zmieniony 11 lis 2015, 22:30 przez leon0376, łącznie zmieniany 1 raz.
Zycie jest za krotkie zeby inwestowac w diesla
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Zamówiłem pare dni temu dla klienta OE nastawnik do 1.8T - jeśli ktoś będzie chciał to mogę foty zrobić porównawcze .
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
Patrzcie na to.Oryginal a jaka jakosc wykonania(mowie o obudowie aluminiowej nie o slizgach).Jak dla mnie to Chinina jak ta lala.Podrobki ladniej wygladaja na zdieciach.
http://www.ebay.fr/itm/AUDI-A8-A8L-D3-4 ... SwPcVV1pdy
http://www.ebay.fr/itm/AUDI-A8-A8L-D3-4 ... SwPcVV1pdy
Zycie jest za krotkie zeby inwestowac w diesla
-
- Forum Audi A8
- Posty: 15
- Rejestracja: 28 sty 2015, 19:54
- Lokalizacja: Terespol
Witam. Mam w swojej A8 silnik AQF. Zaczął mi stukać prawy napinacz. Zamówiłem zamiennik (niby niemiecki) o ten: http://allegro.pl/napinacz-lancucha-aud ... 97028.html
Gdy wyciągnąłem stary był w nim połamany dolny ślizg. Po założeniu nowego i odpaleniu auto drży, nie równo chodzi, a przy przygazowaniu słychać te "draczenie" jak podczas odpalania.. Co myślicie? Może rozrząd się przestawił ? Punkty na łańcuchu i wałkach tak jak należy, nic nie przestawione..
Gdy wyciągnąłem stary był w nim połamany dolny ślizg. Po założeniu nowego i odpaleniu auto drży, nie równo chodzi, a przy przygazowaniu słychać te "draczenie" jak podczas odpalania.. Co myślicie? Może rozrząd się przestawił ? Punkty na łańcuchu i wałkach tak jak należy, nic nie przestawione..
1. po pierwsze czy sprawdzales cisnienie oleju?
2. czy kupiles dobry napinacz, tzn: prawy (ten od str.pasazera ma na koncu 088 P / E lub chyba tez C ), natomiast plewy ma 087...
3. czy wpiales wtyczke od cewki? kazdemu sie zdarza cos zapomniec
4. w jakim stanie byl lancuch, tzn, czy po wlozeniu nowego napinacza lancuch sie napial dobrze, nie bylo luzu.
5. czy skoro wdziales ze nie ma dolnego slizgu to czy uprzatnales reszte elementow z glowicy? One sie tam na dole w oleju dobrze bunrkuja i ich nie widac, a to moze byc przyczyna tez chrobotania...
sprawdz logi w blokach pomiarowych czy nastawniki w ogole chodza
2. czy kupiles dobry napinacz, tzn: prawy (ten od str.pasazera ma na koncu 088 P / E lub chyba tez C ), natomiast plewy ma 087...
3. czy wpiales wtyczke od cewki? kazdemu sie zdarza cos zapomniec
4. w jakim stanie byl lancuch, tzn, czy po wlozeniu nowego napinacza lancuch sie napial dobrze, nie bylo luzu.
5. czy skoro wdziales ze nie ma dolnego slizgu to czy uprzatnales reszte elementow z glowicy? One sie tam na dole w oleju dobrze bunrkuja i ich nie widac, a to moze byc przyczyna tez chrobotania...
sprawdz logi w blokach pomiarowych czy nastawniki w ogole chodza
to nie jest zwykły napęd...to
- ManiekJames
- Super Klubowicz
- Posty: 340
- Rejestracja: 04 maja 2014, 20:59
- Lokalizacja: Kalisz