części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 FL ALL ] Nastawniki... Komu stukają przy rozruchu?

Awatar użytkownika
ManiekJames
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 340
Rejestracja: 04 maja 2014, 20:59
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: ManiekJames » 19 lut 2016, 22:30

Ernesto - myślisz że jest to możliwe żeby łańcuszek przeskoczył :P ?? Przeca 1 strone robiłem i tam nie ma miejsca na przeskok - chociaż ciul wie bo jeśli nastawnik straci całkowicie napięcie to sie robi spory zapas i fakt może przy odpaleniu przeskoczył o zęba :P

Gunner - oryginalne 100% 290tyś teraz jest. Ale skoro już stukała prawa strona i wymieniłem to wiedziałem że i lewa zacznie - ale nie sądziłem że yebnie i tyle z tego xD


ps: KTO WIE - ile powinno być rolek na tej stronie od ZNAKU do ZNAKU na wałkach ??
Wiem że na prawej 16 rolek jest i tak ustawiłem jak i wtedy tyle miałem.
Tylko ktoś coś pisał że podobno tu na lewej 5-8 cyl. 15 rolek ma być ????? choć powinno na logike chyba identycznie jak na prawej.
Pozdrawiam !!

Awatar użytkownika
ManiekJames
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 340
Rejestracja: 04 maja 2014, 20:59
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: ManiekJames » 19 lut 2016, 22:33

aha heheeheh PPS: a najlepsze że jutro kuzyn podjedzie chyba Mercedesem Cklasy i bedzie Aóseme holował xD to bedzie widok :P

1,5km to blisko - i tak jak FOSS napisał - zapłon, Neutral i gira na heble + 5 skrzyżowań i bedziemy w garażu :D
Pozdrawiam !!

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 19 lut 2016, 22:45

ManiekJames pisze:Wiem że na prawej 16 rolek jest i tak ustawiłem jak i wtedy tyle miałem.
na lewej jest 15 oczek. Też nie wiem dla czego tak jest bo jak wspomniałeś na logike powinno być po równo <bezradny>
ManiekJames pisze:Ernesto - myślisz że jest to możliwe żeby łańcuszek przeskoczył :P
Mariusz mi łańcuch przeskoczył i wygiął zawór niestety, ale przeskoczył po śligu nie było i już nie napinał jak trzeba
to nie jest zwykły napęd...to

Awatar użytkownika
ManiekJames
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 340
Rejestracja: 04 maja 2014, 20:59
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: ManiekJames » 19 lut 2016, 22:54

Oj oj ale sie blado zrobiło heh ... toś Martin pocieszył xD ....
Ale co do oczek - tak jak pisałeś tam jest o liczeniu ROLEK nie oczek - czyli na 1 znaku od góry już 1 rolka nad nim i tak aż do znaku na 2 wałku czyli 16 .... jeśli patrzeć na OCZKA to fakt bedzie 15 - sprecyzuj jak możesz :P ;)
Pozdrawiam !!

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 19 lut 2016, 22:57

ManiekJames pisze:Tylko ktoś coś pisał że podobno tu na lewej 5-8 cyl. 15 rolek ma być ????? choć powinno na logike chyba identycznie jak na prawej.
Nie, nie powinno być identycznie.
Na jednej stronie jest 15 a na drugiej 16.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 19 lut 2016, 23:15

ManiekJames pisze:jeśli patrzeć na OCZKA to fakt bedzie 15 - sprecyzuj jak możesz :P ;)
strona lewa

Obrazek
ManiekJames pisze:j oj ale sie blado zrobiło heh ... toś Martin pocieszył xD ....
Mariusz nie koniecznie musi byc tak u Ciebie. Moze po prostu juz slizgu nie ma i tak napitala i blad wtedy trez bedzie wywalac. Dopoki nie sciagniesz pokrywy to nie dowiesz sie ;)
to nie jest zwykły napęd...to

Gunner
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 371
Rejestracja: 07 mar 2015, 20:27
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: Gunner » 19 lut 2016, 23:49

Czyli jak przy niespełna 300 tys km dzieją się takie cuda, można powiedzieć, że przy lekkim pechu szukamy nowego silnika to mam na to tylko jeden komentarz...


Gość

Post autor: Gość » 19 lut 2016, 23:54

Nooo a te perełki na mobile.de co miały po 700tysi ?? hm?? <jezyk>

Awatar użytkownika
ManiekJames
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 340
Rejestracja: 04 maja 2014, 20:59
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: ManiekJames » 20 lut 2016, 00:11

spokojna rozczochrana - jak tylko złożę do kupy silniczka - i odpukać głowica bedzie ok - to potem zaraz jade na sprawdzenie ciśnienia oleju !!! bo cos mi sie wydaje że moze tu szukać winnego takiego stanu nastawników <hmm> :]

...
Potem juz tylko kompresor zawieszenia i skrzynia i bedzie perełka xD <muzyka> <cicho>
Pozdrawiam !!

Gunner
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 371
Rejestracja: 07 mar 2015, 20:27
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: Gunner » 20 lut 2016, 00:21

Dawaj znać na bieżąco co i jak z silnikiem, bo aż jestem ciekawy... Miejmy nadzieję, że to tak źle nie będzie wyglądać jak zdejmiesz dekle <okok>

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 20 lut 2016, 09:18

jak to mówią niektórzy mają pecha :]
u jednego wytrzyma razy dwa

Awatar użytkownika
ManiekJames
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 340
Rejestracja: 04 maja 2014, 20:59
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: ManiekJames » 20 lut 2016, 21:06

No to tak Pany .... <hmm>

Dziś narazie zdążyłem rozebrać kope kabli, wtyczek, LPG, osłony ... i zdjąłem pokrywe :]
jeszcze nie odkręcałem panewek i nie wykręcałem nastawnika bo ciągle czekam na nowy <jezyk>

...
Sprawa wygląda tak - rozleciał się ślizg górny - zdezintegrował się doszyć znacznie <blee>
Nastawnik stracił napięcie - tylko pytanie czy to tylko z winy braku ślizgu czy poprostu nie napina już.

Noooo i - jest przestawiony wałek niestety o 1 ząbek do przodu - szyt :>

Sprawdziłem też rozrząd i na wałkach głównych jest Git ideales :)

TERAZ PYTANIE - czy coś z zaworów się mogło pogiąć ?? - to jest tylko 1 ząbek na wałku od halla, nie na głównych ...hmmmm.
Zobaczę dopiero jak zdejme wałek czy dam rade każdy z zaworów popychać :]

W planach mam narazie wymiane nastawnika, poprawę ustawienia wałka i ... no właśnie i chyba spróbuję poskładać :P

jakieś MĄDRZEJSZE wieści macie dla mnie po ty co sie stało.... fotki później wrzucę. ogólnie to w głowicy mam brązowe bagno :P musze sporo posprzątać.
Pozdrawiam !!

Gość

Post autor: Gość » 20 lut 2016, 21:08

A uod czego te bagno??

Gunner
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 371
Rejestracja: 07 mar 2015, 20:27
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: Gunner » 20 lut 2016, 21:10

Pewnie kawałki ślizgu w oleju :D

Gość

Post autor: Gość » 20 lut 2016, 21:14

Bagna sam ślizg nie zrobi-jesli sie tak zdezintegrował to pewno w całym silniku go pełno.

Zablokowany

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl