[D2 FL ALL ] Nastawniki... Komu stukają przy rozruchu?
- ManiekJames
- Super Klubowicz
- Posty: 340
- Rejestracja: 04 maja 2014, 20:59
- Lokalizacja: Kalisz
Ernesto - myślisz że jest to możliwe żeby łańcuszek przeskoczył ?? Przeca 1 strone robiłem i tam nie ma miejsca na przeskok - chociaż ciul wie bo jeśli nastawnik straci całkowicie napięcie to sie robi spory zapas i fakt może przy odpaleniu przeskoczył o zęba
Gunner - oryginalne 100% 290tyś teraz jest. Ale skoro już stukała prawa strona i wymieniłem to wiedziałem że i lewa zacznie - ale nie sądziłem że yebnie i tyle z tego xD
ps: KTO WIE - ile powinno być rolek na tej stronie od ZNAKU do ZNAKU na wałkach ??
Wiem że na prawej 16 rolek jest i tak ustawiłem jak i wtedy tyle miałem.
Tylko ktoś coś pisał że podobno tu na lewej 5-8 cyl. 15 rolek ma być ????? choć powinno na logike chyba identycznie jak na prawej.
Gunner - oryginalne 100% 290tyś teraz jest. Ale skoro już stukała prawa strona i wymieniłem to wiedziałem że i lewa zacznie - ale nie sądziłem że yebnie i tyle z tego xD
ps: KTO WIE - ile powinno być rolek na tej stronie od ZNAKU do ZNAKU na wałkach ??
Wiem że na prawej 16 rolek jest i tak ustawiłem jak i wtedy tyle miałem.
Tylko ktoś coś pisał że podobno tu na lewej 5-8 cyl. 15 rolek ma być ????? choć powinno na logike chyba identycznie jak na prawej.
Pozdrawiam !!
- ManiekJames
- Super Klubowicz
- Posty: 340
- Rejestracja: 04 maja 2014, 20:59
- Lokalizacja: Kalisz
na lewej jest 15 oczek. Też nie wiem dla czego tak jest bo jak wspomniałeś na logike powinno być po równoManiekJames pisze:Wiem że na prawej 16 rolek jest i tak ustawiłem jak i wtedy tyle miałem.
Mariusz mi łańcuch przeskoczył i wygiął zawór niestety, ale przeskoczył po śligu nie było i już nie napinał jak trzebaManiekJames pisze:Ernesto - myślisz że jest to możliwe żeby łańcuszek przeskoczył
to nie jest zwykły napęd...to
- ManiekJames
- Super Klubowicz
- Posty: 340
- Rejestracja: 04 maja 2014, 20:59
- Lokalizacja: Kalisz
Oj oj ale sie blado zrobiło heh ... toś Martin pocieszył xD ....
Ale co do oczek - tak jak pisałeś tam jest o liczeniu ROLEK nie oczek - czyli na 1 znaku od góry już 1 rolka nad nim i tak aż do znaku na 2 wałku czyli 16 .... jeśli patrzeć na OCZKA to fakt bedzie 15 - sprecyzuj jak możesz
Ale co do oczek - tak jak pisałeś tam jest o liczeniu ROLEK nie oczek - czyli na 1 znaku od góry już 1 rolka nad nim i tak aż do znaku na 2 wałku czyli 16 .... jeśli patrzeć na OCZKA to fakt bedzie 15 - sprecyzuj jak możesz
Pozdrawiam !!
Nie, nie powinno być identycznie.ManiekJames pisze:Tylko ktoś coś pisał że podobno tu na lewej 5-8 cyl. 15 rolek ma być ????? choć powinno na logike chyba identycznie jak na prawej.
Na jednej stronie jest 15 a na drugiej 16.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
strona lewaManiekJames pisze:jeśli patrzeć na OCZKA to fakt bedzie 15 - sprecyzuj jak możesz
Mariusz nie koniecznie musi byc tak u Ciebie. Moze po prostu juz slizgu nie ma i tak napitala i blad wtedy trez bedzie wywalac. Dopoki nie sciagniesz pokrywy to nie dowiesz sieManiekJames pisze:j oj ale sie blado zrobiło heh ... toś Martin pocieszył xD ....
to nie jest zwykły napęd...to
- ManiekJames
- Super Klubowicz
- Posty: 340
- Rejestracja: 04 maja 2014, 20:59
- Lokalizacja: Kalisz
spokojna rozczochrana - jak tylko złożę do kupy silniczka - i odpukać głowica bedzie ok - to potem zaraz jade na sprawdzenie ciśnienia oleju !!! bo cos mi sie wydaje że moze tu szukać winnego takiego stanu nastawników
...
Potem juz tylko kompresor zawieszenia i skrzynia i bedzie perełka xD
...
Potem juz tylko kompresor zawieszenia i skrzynia i bedzie perełka xD
Pozdrawiam !!
- ManiekJames
- Super Klubowicz
- Posty: 340
- Rejestracja: 04 maja 2014, 20:59
- Lokalizacja: Kalisz
No to tak Pany ....
Dziś narazie zdążyłem rozebrać kope kabli, wtyczek, LPG, osłony ... i zdjąłem pokrywe
jeszcze nie odkręcałem panewek i nie wykręcałem nastawnika bo ciągle czekam na nowy <jezyk>
...
Sprawa wygląda tak - rozleciał się ślizg górny - zdezintegrował się doszyć znacznie
Nastawnik stracił napięcie - tylko pytanie czy to tylko z winy braku ślizgu czy poprostu nie napina już.
Noooo i - jest przestawiony wałek niestety o 1 ząbek do przodu - szyt
Sprawdziłem też rozrząd i na wałkach głównych jest Git ideales
TERAZ PYTANIE - czy coś z zaworów się mogło pogiąć ?? - to jest tylko 1 ząbek na wałku od halla, nie na głównych ...hmmmm.
Zobaczę dopiero jak zdejme wałek czy dam rade każdy z zaworów popychać
W planach mam narazie wymiane nastawnika, poprawę ustawienia wałka i ... no właśnie i chyba spróbuję poskładać
jakieś MĄDRZEJSZE wieści macie dla mnie po ty co sie stało.... fotki później wrzucę. ogólnie to w głowicy mam brązowe bagno musze sporo posprzątać.
Dziś narazie zdążyłem rozebrać kope kabli, wtyczek, LPG, osłony ... i zdjąłem pokrywe
jeszcze nie odkręcałem panewek i nie wykręcałem nastawnika bo ciągle czekam na nowy <jezyk>
...
Sprawa wygląda tak - rozleciał się ślizg górny - zdezintegrował się doszyć znacznie
Nastawnik stracił napięcie - tylko pytanie czy to tylko z winy braku ślizgu czy poprostu nie napina już.
Noooo i - jest przestawiony wałek niestety o 1 ząbek do przodu - szyt
Sprawdziłem też rozrząd i na wałkach głównych jest Git ideales
TERAZ PYTANIE - czy coś z zaworów się mogło pogiąć ?? - to jest tylko 1 ząbek na wałku od halla, nie na głównych ...hmmmm.
Zobaczę dopiero jak zdejme wałek czy dam rade każdy z zaworów popychać
W planach mam narazie wymiane nastawnika, poprawę ustawienia wałka i ... no właśnie i chyba spróbuję poskładać
jakieś MĄDRZEJSZE wieści macie dla mnie po ty co sie stało.... fotki później wrzucę. ogólnie to w głowicy mam brązowe bagno musze sporo posprzątać.
Pozdrawiam !!