części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 FL ALL ] Nastawniki... Komu stukają przy rozruchu?

Gunner
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 371
Rejestracja: 07 mar 2015, 20:27
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: Gunner » 09 maja 2016, 21:24

Czy ma ktoś konkretną informację, że do D3 3.7 nastawniki są dostępne tylko w ASO ? Nigdzie absolutnie nie dostanie się zamienników ?

michalwruszak
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2449
Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michalwruszak » 09 maja 2016, 21:25

Chyba coś aktualnie chińczycy zrobili i są już dostępne w aliexpresie w całkiem przystępnej cenie :)


EDIT : Wydawało mi się ze widziałem pare dni ale teraz już nie ma , przy okazji zasugerowałem się tą aukcją - http://allegro.pl/audi-a8-3-7-napinacz- ... 23473.html
Ostatnio zmieniony 09 maja 2016, 21:39 przez michalwruszak, łącznie zmieniany 1 raz.
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044

Awatar użytkownika
Adrianplock
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 180
Rejestracja: 30 gru 2015, 23:15
Lokalizacja: Płock

Post autor: Adrianplock » 09 maja 2016, 21:36

kup zamiennik dwa dni i znowu zacznie klekotać weź raz zapłac za oryginała i bedziesz miał spokój swiety na kolejne 200 .000 tys km :)

sprawdź blok 90 i 93 jakie masz wartości na wolnych obrotach i jak dodajesz gazu gdzies do 5 tys

prawidłowoe to -1. 0 do +26 jak jest naczej to znaczy ze nastawnik RIP :)
TYLKO V8

Gunner
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 371
Rejestracja: 07 mar 2015, 20:27
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: Gunner » 09 maja 2016, 21:58

Tych wartości nie sprawdzałem ale raczej dobrze nie jest jak przy odpalaniu nawala. Tak wiem, najlepiej kupić z ASO. Kojarzy ktoś przybliżony koszt takiej imprezy ? Czyli: Nastawniki z ASO, łańcuch pewnie też, uszczelki jakieś tam, płukanka, i robota. Bo sam tego nie zrobię.

Gość

Post autor: Gość » 09 maja 2016, 22:00

433euro nastawnik ASO w DE. Cały komplet kosztuje tyle co dwa gołe w ASO w PL :)

Gunner
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 371
Rejestracja: 07 mar 2015, 20:27
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: Gunner » 09 maja 2016, 22:05

Pytam bo zaczyna mi się robić ciekawie:D Nawet jak postoi po jeździe z 30 min i potem odpalam to coś zaterkocze. Chyba to łańcuch. Ale jak sobie pomyślę ile trzeba wydać na ten syf to mnie krew zalewa <prosze>

Gość

Post autor: Gość » 09 maja 2016, 22:08

noo 5klocków poleci

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 09 maja 2016, 22:13

Nie koniecznie lancuh. Po prostu juz nie napina lub slizgi polecialy. Jeśli faktycznie nie ma zamienników to masz pecha i jak A po pisze 5k musisz wylozyc. Ale jak się znajdą to się nie zastanawiaj. Ja smigam już drugi rok i jest wszystko ok.
to nie jest zwykły napęd...to

Gunner
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 371
Rejestracja: 07 mar 2015, 20:27
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: Gunner » 09 maja 2016, 22:24

Dać płukanke itd. to może by zamienniki pochodziły jak się należy. Ale kurde na forum jednak sporo było przypadków, że zaraz znów było je słychać :/ Sam nie wiem co robić.

Gość

Post autor: Gość » 09 maja 2016, 22:25

osobiście w D3 nie znam przypadku żeby zamiennik hasał w D2 sie to policzy na palcach ręki :)

Gunner
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 371
Rejestracja: 07 mar 2015, 20:27
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: Gunner » 09 maja 2016, 22:27

A w ogóle ile może wziąć mechanik za wymianę tego ? Dwa nastawniki, łańcuch, płukanka itp.

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 09 maja 2016, 22:30

Apophis pisze:osobiście w D3 nie znam przypadku żeby zamiennik hasał w D2 sie to policzy na palcach ręki
ehh Apo...teraz to juz nawez te z ASO po kilku-kilkudziesieciu tysiacach km siadaja <cicho>

u Mariusza narazia hasa ;)
Gunner pisze:A w ogóle ile może wziąć mechanik za wymianę tego ? Dwa nastawniki, łańcuch, płukanka itp.
pewnie standard "pincet" <bezradny> troche roboty przy tym jest. Ale kumaty ogarnie w jeden dzien. Tylko nie daj sobie wmowic ze rorzad do nastawnika trzeba zdejmowac.....no chyba ze lancuchy chcesz wymieniac to wtedy tak
to nie jest zwykły napęd...to

Gunner
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 371
Rejestracja: 07 mar 2015, 20:27
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: Gunner » 09 maja 2016, 22:33

martin_rs4 pisze:
Apophis pisze:osobiście w D3 nie znam przypadku żeby zamiennik hasał w D2 sie to policzy na palcach ręki
ehh Apo...teraz to juz nawez te z ASO po kilku-kilkudziesieciu tysiacach km siadaja <cicho>
Jak tak to to jest jakaś jawna kpina <onie> Mam wydać dobre kilka tys. żeby mi gówno siadło za pół roku ? To może lepiej jeździć na tym co mam. Może wytrzyma jeszcze sporo :D

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 09 maja 2016, 22:37

tzn wiesz masz gwarancje i mogaci wymienic. Tak zrobil Preston i mu wymienili. Juz nie wiem co tam bylo przyczyna ale jak czytalem na formach VW itp to w tych nowch autach te nastawniki dlugo nie zyja...
to nie jest zwykły napęd...to

Gunner
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 371
Rejestracja: 07 mar 2015, 20:27
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: Gunner » 09 maja 2016, 22:39

Wklejałem tu kiedyś link z forum Golfa, to w tych TSI przy przebiegu mniej niż 100k niektórzy wymieniali rozrząd 3 razy bo było słychać napinacz łańcucha... śmiech na sali.

Zablokowany

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl