części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

[D2 FL ALL ] Nastawniki... Komu stukają przy rozruchu?

Gunner
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 371
Rejestracja: 07 mar 2015, 20:27
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: Gunner » 02 sie 2016, 15:12

leon0376 pisze:
Gunner.

Włóż rękę na zimnym silniku z tyłu głowicy i będziesz wszystko wiedział.[/b]
Niestety ręka się tam nie mieści, po stronie kierowcy zaślepke widać jak na dłoni ale tej drugiej ni cholery :/ Zaślepkę z ASO już mam, w czwartek pojadę na wymianę, mam nadzieję, że to będzie to.

Sorry za offtop <prosze>

Gość

Post autor: Gość » 02 sie 2016, 15:36

drookasz w 4,2 da się wyłaczyć fazy ale bedzie straszna kupa. Juz to testowałem.

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 02 sie 2016, 19:01

Bo samo wyłącznie nic nie da, trzeba na nowo napisać mapę wtrysku ;)

Gość

Post autor: Gość » 03 sie 2016, 04:47

Wiem Danielu była pisana jak sie by dało i nie napiszesz wyposrodkowanej mapy dla 22stopni bedzie za mało na dole albo na gorze i na prawde kupa na 12stopni juz to o wiele lepiej wygląda. Szczególnie takie 1.8T ktore sie chipuje i braków faz juz nie odczuwasz.

drookash
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 49
Rejestracja: 15 gru 2015, 14:43
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: drookash » 07 sie 2016, 09:09

Co byscie nie kombinowali to napinacz z 1.8T podejdzie tylko na jedna glowice ;) Na drugiej zssazda dzialania jest odwrocowa :(
Lepiej stracić minutę w życiu, niż życie w minutę...zwolnij !

Gość

Post autor: Gość » 07 sie 2016, 10:01

drookash pisze:o byscie nie kombinowali to napinacz z 1.8T podejdzie tylko na jedna glowice
Nie podejdzie raczej-juz paru testowało nic ciekawego nie wychodziło

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 07 sie 2016, 10:54

nie ma co kombinowac. Kazdy wiedzial co kupuje i co sie z tym wiaze...nawet Apo siwadom ryzyka zmienil silnik na poliftowy by moc miec co naprawiac <hehehe>

wiec albo zostaja ori nastawniki, co generalnie bardziej sie oplaca kupic drugi silnik, lub liczyc na szczescie ze zamiennik (nie wazne jaki) bedzie chodzil dlugo i sie nie wysypie...
to nie jest zwykły napęd...to

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 07 sie 2016, 10:55

:] :] :] :] :] :] :] \
<muzyka>

Gość

Post autor: Gość » 07 sie 2016, 14:29

martin_rs4 pisze:nawet Apo siwadom ryzyka zmienil silnik na poliftowy by moc miec co naprawiac
Nie ukrywam że mnie nie było stac na remont ABZta ktory zbiegł by się z remontem mechatroniki i 15 koła by pekło... a tak pekła szóstka bo troche siana sie odzyskało.

Awatar użytkownika
Preston81
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2734
Rejestracja: 14 wrz 2011, 17:46
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Preston81 » 07 sie 2016, 15:06

a jak kupisz 2 silnik ze zbombanymi nastawnikami ?
bądź sobą, wariatów też lubią

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 07 sie 2016, 16:02

preston81 pisze:a jak kupisz 2 silnik ze zbombanymi nastawnikami ?

wiesz Maciek, zawsze mozesz znalesc taki sinlik ktory siedzi w aucie i moze wybprobowac. Bardziej prawdopodne jest to ze ori beda jeszcze dzialac jak u APO niz te chinskie ktore padaja jak muchy cos ostatnio <bezradny>
to nie jest zwykły napęd...to

Gość

Post autor: Gość » 07 sie 2016, 17:10

No alternatywą dla mnie jest kupno silnika z pewnych rąk a taki AVP kosztuje ok 6k więc warte zastanowienia :) Mam 2-3 osoby co moga posiadac pewne silniki :)

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 07 sie 2016, 18:48

mi się udało :]

Awatar użytkownika
Adrianplock
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 180
Rejestracja: 30 gru 2015, 23:15
Lokalizacja: Płock

Post autor: Adrianplock » 07 sie 2016, 22:39

<table align="center" width="350" cellpadding="8" border="2" bgcolor="239DFA"><tr><span class="postbody"><td align="center" style="font-size: 11; color: #000000; font-family: Tahoma, Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif">Post został usunięty lub edytowan
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Adrianplock, łącznie zmieniany 1 raz.
TYLKO V8

drookash
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 49
Rejestracja: 15 gru 2015, 14:43
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: drookash » 08 sie 2016, 18:21

Wiecie jak to jest z używkami... Kupisz engine za 6k i po pół roku coś się wy......
Jest oczywiście nikła szansa, że będzie idealny. Czy taki jak 15 lat temu z fabryki ? Nie... nie aż taki :)
I tak uważam, że większa część ludzi mających V8 jeździ i nie ma bladego pojęcia co to nastawniki... a druga część katuje te silniki gazem :)
Lepiej stracić minutę w życiu, niż życie w minutę...zwolnij !

Zablokowany

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl