
Nie wiem gdzie robia cześci silnika ale takie dziś czasy. Pomimo to jednak w DE cześci ori sa dobrej jakości i procent zwrotów sporo niższy od jakis zamienników uj wie skąd.
![]() |
![]() |
![]() |
http://forum.golf6.pl/mk6/terkocze-jak- ... m-t26.htmlmartin_rs4 pisze:niestety wszystko na to wskazuje. Wystarczy poczytać na forum VW Golfa VI chybadrookash pisze:Więc... jeśli dzisiejsze nastawniki są takie same.. ja podziękuję Wolę wydać na co innego.że po 30kkm już je słychać
tak wiec abstrahując od tego że z małej pojemności wyciągają milion PSów to jednak jakość do ich budowy użytych materiałów odbiega znacznie jakością od tych produkowanych 10-15-20 lat temuApophis pisze:to silniki które juz jako nowe sa złomami
Niestety, jakość dzisiaj produkowanych części zamiennych pozostawia wiele do życzenia.martin_rs4 pisze:... tak wiec abstrahując od tego że z małej pojemności wyciągają milion PSów to jednak jakość do ich budowy użytych materiałów odbiega znacznie jakością od tych produkowanych 10-15-20 lat temu
dlatego i takie ori nastawniki się wysrawają po 2 latach użytkowania
O ile dobrze pamiętam to pompa wody DOLZ, robiona do silnika 4.2V8, tak naprawdę do tego silnika nie pasuje - kształt odlewu jest inny niż oryginału i bez przeróbek nie można tego zamontowaćApophis pisze:Bo ruville to pakowacz uj wie czego SKF najniższa półka a DOLZ w moim doświadczeniu może mało znzne ale było zawsze ok jeszcze z czasów opli jak pamietam.