
![]() |
![]() |
![]() |
[D2 FL ALL ] Nastawniki... Komu stukają przy rozruchu?
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Powinno być 0 i 0, ale rozjazd pomiędzy bankami może być większy i ecu da radę. Czyli np. -3 i -4 w miarę ok, ale -3 i 4 już gorzej (chociaż jeździć będzie). Ogólnie im bliżej zera i podobnie w obu bankach, tym lepiej. No i tak, to ma stać i się nie zmieniać (nie dotyczy okresu adaptacji - drookash gdzieś o tym pisał).
sprawdzałem dziś blok 93 i jest 0,0... tak więc mechanik zdolny rozbiąc rozrząd bez blokadkrisker pisze:Powinno być 0 i 0,

natomiast dziwną anomalie zauważyłem rano po uruchomieniu silnika jak jest zimny to w grupie 90 wychylenia nastawników pokazuje +6 / - 4

hmm ciekawe co to na tym zimnym tak skacze

to nie jest zwykły napęd...to
W V6 30V też ustawiałem rozrząd bez blokad (na znaki na wałkach). Wg mnie w przypadku wałków jest to pewniejsza metoda. Natomiast w przypadku wału wszystko zależy od tego, czy znak na kole i obudowie pokrywa się z miejscem na blokadzie. W ósemce mam ten punkt nieco przesunięty i robiąc bez blokady wału miałbym przekłamanie.
Powiedzcie prosze czy napinacz z aukcji poniżej ma szanse działać poprawnie?
cena niemal trzy razy mniejsza niz w aso, a i gwarancje na rok dają...
ewentualnie gdzie takowy napinacz nabyć?
http://allegro.pl/napinacz-lancucha-aud ... 36659.html
cena niemal trzy razy mniejsza niz w aso, a i gwarancje na rok dają...
ewentualnie gdzie takowy napinacz nabyć?
http://allegro.pl/napinacz-lancucha-aud ... 36659.html
Historia pojazdu po VIN - PW
-
- Forum Audi A8
- Posty: 29
- Rejestracja: 05 sty 2011, 17:06
- Lokalizacja: Olsztyn