części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 FL ALL ] Nastawniki... Komu stukają przy rozruchu?

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 24 sie 2016, 20:12

a co w gupie 93 jest bo zawsze sie zastanawiam <hmm> 90 widac jak oba pracuja a 93 ?
to nie jest zwykły napęd...to

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 24 sie 2016, 20:19

Marcin, no bez jaj.... 93 ustawienie rozrządu 3 i 4 kratka. :D W 90 masz pracę nastawników <faktycznie>
[center]
Forum Audi A7.
Forum Audi A6.

[/center]

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 24 sie 2016, 20:22

krzychu22.p1i pisze:Marcin, no bez jaj.... 93 ustawienie rozrządu 3 i 4 kratka.
kurde, jakos nie doczytalem przez te 138 stron <faktycznie> a jak tam poinno byc bo u mnie chyba tam stoi w miescu wszystko i sie nie rusza <bezradny> jutro sprawdze
to nie jest zwykły napęd...to

Awatar użytkownika
krisker
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 653
Rejestracja: 28 lip 2015, 10:36
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: krisker » 24 sie 2016, 20:30

Powinno być 0 i 0, ale rozjazd pomiędzy bankami może być większy i ecu da radę. Czyli np. -3 i -4 w miarę ok, ale -3 i 4 już gorzej (chociaż jeździć będzie). Ogólnie im bliżej zera i podobnie w obu bankach, tym lepiej. No i tak, to ma stać i się nie zmieniać (nie dotyczy okresu adaptacji - drookash gdzieś o tym pisał).

Gość

Post autor: Gość » 24 sie 2016, 21:24

Preston nie odczujesz roznicy 10koni :)

ernesto

Post autor: ernesto » 25 sie 2016, 05:44

martin_rs4 pisze:
preston81 pisze:Marcin nie przejmuj się kupisz sobie nowe
pie...le.... wymienie na ABZ-ta :D
Mam takiego w garażu, w wersji do samodzielnego złożenia :D

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 25 sie 2016, 09:50

krisker pisze:Powinno być 0 i 0,
sprawdzałem dziś blok 93 i jest 0,0... tak więc mechanik zdolny rozbiąc rozrząd bez blokad :D

natomiast dziwną anomalie zauważyłem rano po uruchomieniu silnika jak jest zimny to w grupie 90 wychylenia nastawników pokazuje +6 / - 4 <hmm> podzas jazdy 23 / 17.... jak się rozgrzeje po kilku minutaach to już na wolnych pokazuje 0,0 podczas jazdy odchyły równe, przy bucie 0,0 ....

hmm ciekawe co to na tym zimnym tak skacze <bezradny>
to nie jest zwykły napęd...to

Gość

Post autor: Gość » 25 sie 2016, 09:52

Bo mu zimno to dygocze :D

Awatar użytkownika
krisker
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 653
Rejestracja: 28 lip 2015, 10:36
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: krisker » 25 sie 2016, 12:29

W moim na zimno nastawniki na chwilę (ok 30s.) się przestawiają o maksymalną wartość. A jak masz 0,0 w 093, to gratuluję. Na pracującym silniku sprawdzałeś?

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 25 sie 2016, 12:57

krisker pisze:A jak masz 0,0 w 093, to gratuluję. Na pracującym silniku sprawdzałeś?
oczywiście... jestem świeżo po wymianie rozrządu ... :D
to nie jest zwykły napęd...to

Awatar użytkownika
krisker
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 653
Rejestracja: 28 lip 2015, 10:36
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: krisker » 25 sie 2016, 14:00

W V6 30V też ustawiałem rozrząd bez blokad (na znaki na wałkach). Wg mnie w przypadku wałków jest to pewniejsza metoda. Natomiast w przypadku wału wszystko zależy od tego, czy znak na kole i obudowie pokrywa się z miejscem na blokadzie. W ósemce mam ten punkt nieco przesunięty i robiąc bez blokady wału miałbym przekłamanie.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 25 sie 2016, 22:13

no mnie jednak pan olał
czyli RR jest prawdziwe :]
Nic cwel nie odpisał

zegar
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 71
Rejestracja: 25 lip 2015, 11:49
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: zegar » 27 sie 2016, 20:25

Powiedzcie prosze czy napinacz z aukcji poniżej ma szanse działać poprawnie?
cena niemal trzy razy mniejsza niz w aso, a i gwarancje na rok dają...

ewentualnie gdzie takowy napinacz nabyć?

http://allegro.pl/napinacz-lancucha-aud ... 36659.html
Historia pojazdu po VIN - PW

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 27 sie 2016, 21:18

Hm mm ciekawe <hmm> nowy sprzedawca na rynku i cena w dół. Niedlugo pewnie wzrośnie do ponad 700zl... nikt pewnie o nim nic nie powie, wiec jak juz chcesz zamiennik brać to z Inowrocka. Facet przynajmniej rekla akcję uznaje ;)
to nie jest zwykły napęd...to

Paweł Olsztyn
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 29
Rejestracja: 05 sty 2011, 17:06
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: Paweł Olsztyn » 27 sie 2016, 22:37

Moja trzecia reklamacja i trzeci nastawnik z niby "nowej" partii gdzie na odwrocie nastawnika wybita data rok 11 jak na razie działa bez zastrzeżeń.
Może w końcu się udało trafić.

Ja nie mogę nic złego powiedzieć na pana z Inowrocławia, każda reklamacja bez problemu.

Zobaczymy jak długo podziała.

Zablokowany

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl