[D2 FL ALL ] Nastawniki... Komu stukają przy rozruchu?
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
kolega pewnie miał na myśli by kupować firmowe filtry czyli MANN lub KNECHT
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
co do 2,8 nastawniki nie mają zaworka zwrotnego
posiadają je 4.2 tylko
w 4,2 jest wkład filtra nie blaszany jak w 2,8
Co do jakości tylch chinoli jedni piszą że ok drudzy inaczej trafili
ja 700 już jestem w plecy bo kiedyś po tyle były
odesłałem na gwarancji już 3 miesiąc czekam od zakupu to 5 miechów
i nadal brak allegro umyło się tak jak zawsze
życie trzeba by zgłaszać na policji tylko allegro jest na żonę ona nie pójdzie ja nie mogę
posiadają je 4.2 tylko
w 4,2 jest wkład filtra nie blaszany jak w 2,8
Co do jakości tylch chinoli jedni piszą że ok drudzy inaczej trafili
ja 700 już jestem w plecy bo kiedyś po tyle były
odesłałem na gwarancji już 3 miesiąc czekam od zakupu to 5 miechów
i nadal brak allegro umyło się tak jak zawsze
życie trzeba by zgłaszać na policji tylko allegro jest na żonę ona nie pójdzie ja nie mogę
W 4.2V8 nie ma żadnych "zaworków" w filtrze oleju..... są natomiast 2 olejowe zawory zwrotne pod kolektorem dolotowym.
Problem nastawników to nie tylko wytarty ślizg ale także nie trzymanie ciśnienia oleju (zawory olejowe jak powyżej to oddzielny temat) a do tego wszystkiego dochodzi też rozciągający się z upływem lat i kilometrów łańcuch.
Problem nastawników to nie tylko wytarty ślizg ale także nie trzymanie ciśnienia oleju (zawory olejowe jak powyżej to oddzielny temat) a do tego wszystkiego dochodzi też rozciągający się z upływem lat i kilometrów łańcuch.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Ale kombinujesz. Organoleptcznie nastawniki sa podobne ale tylko jedne pasuja do motoru 4.2. Aqf jest zamienny jedynie z bfm. Możesz założyć inne ale potem będziesz sie dziwil ze auto nie chodzi jak potrzeba. Jedyna słuszna wymiana to oryginal i nie pisze o tym dlatego ze mogę na nich 100zl zarobic tylko dla świętego spokoju ze wymienie i nie będę o nich myślał przez najbliższe 200kkmpreston81 pisze:a jak jest z nastawnikiem prawym i lewym ponoć jeden z nich pasuje od V6 a drugi nie o który chodzi prawy czy lewy pasuje z tej tańszej opcji ?? ma ktoś taką wiedzę ?
nie ze kombinuje ale czytałem gdzies o tym że któryś pasuje od v6 nie pamietam czy ten po prawej czy lewej stronie jak z mechanikiem rozmawialem tez potwierdził mi ze jedna strona jest inna i pasuje od innego modelu ale nie znam szczegółów
piszesz aqf zamienny jest z bfm ale jedna strona tylko tak ? bmf to silnik jaki konkretnie ?
piszesz aqf zamienny jest z bfm ale jedna strona tylko tak ? bmf to silnik jaki konkretnie ?
bądź sobą, wariatów też lubią
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Ale co to ma za znaczenie czy pasuje czy nie...... ten co pasuje to jak dobrze kojarzę pasuje także do 1.8Turbo i nic to nie daje bo jak dobrze kojarzę nowy w ASO kosztuje tyle samo, niezależnie czy to do 1.8 czy 2.8 czy 4.2preston81 pisze:nie ze kombinuje ale czytałem gdzies o tym że któryś pasuje od v6 nie pamietam czy ten po prawej czy lewej stronie jak z mechanikiem rozmawialem tez potwierdził mi ze jedna strona jest inna i pasuje od innego modelu ale nie znam szczegółów
Jeżeli po numerach są takie same to kosztują tyle samo więc jak są do wymiany to masz 4 opcje do wyboru:
- temat olewasz i jeździsz aż się nie rozsypie na amen
- szukasz używki na alledrogo (nie należę niestety do szczególnie bogatych ale osobiście uważam że kupno używki to pomyłka - używane już masz w samochodzie i oczekiwanie że cudze używane będą o niebo lepsze niż twoje to oszukiwanie samego siebie)
- kupno nowego ale "chińczyka" (opinie na ich temat można znaleźć na kilku forach i niestety z nimi jest jak z Lotkiem - jak trafisz dobrze toś bogaty a jak trafisz źle to zawsze możesz zagrać jeszcze raz)
- kupno nowego z ASO (wiem, kosztują nie mało ale jeżeli planujesz jeździć swoim autem dłużej to moim zdaniem jest to niestety chyba najrozsądniejsze wyjście)
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
nie zamienił bym silnika mam potwierdzony przebieg w 100% puka mi jeden gnojek raz na ruski rok i zrobie tak że jak już bede przybity do ściany zapewne kupie u macisza i bede mial spokuj rowniez nie jestem za kupnem uzywek ale jak zmienie to od razu z łańcuchem zeby nie było ale powiem szczerze rysyko lubie i mysle o chińczyku
bądź sobą, wariatów też lubią