części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 FL ALL ] Nastawniki... Komu stukają przy rozruchu?

michalwruszak
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2449
Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michalwruszak » 08 mar 2014, 13:47

kolega pewnie miał na myśli by kupować firmowe filtry czyli MANN lub KNECHT
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 08 mar 2014, 13:54

co do 2,8 nastawniki nie mają zaworka zwrotnego
posiadają je 4.2 tylko
w 4,2 jest wkład filtra nie blaszany jak w 2,8
Co do jakości tylch chinoli jedni piszą że ok drudzy inaczej trafili
ja 700 już jestem w plecy bo kiedyś po tyle były
odesłałem na gwarancji już 3 miesiąc czekam od zakupu to 5 miechów
i nadal brak allegro umyło się tak jak zawsze :D
życie trzeba by zgłaszać na policji tylko allegro jest na żonę ona nie pójdzie ja nie mogę :(

beyer28
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1035
Rejestracja: 14 sie 2013, 21:52
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: beyer28 » 08 mar 2014, 14:22

Pisz codziennie maila do allegro, albo dzwoń aż się wkońcu za to wezmą.Albo jedź z żoną na psiarnie, ona jako właściciel konta, a Ty zgłosisz co i jak.Ja bym nie odpuścił

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 08 mar 2014, 19:32

no tak dostał trzy banany z allegro
i co :)
nic jak mu to wisi :D

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 09 mar 2014, 12:02

W 4.2V8 nie ma żadnych "zaworków" w filtrze oleju..... są natomiast 2 olejowe zawory zwrotne pod kolektorem dolotowym.

Problem nastawników to nie tylko wytarty ślizg ale także nie trzymanie ciśnienia oleju (zawory olejowe jak powyżej to oddzielny temat) a do tego wszystkiego dochodzi też rozciągający się z upływem lat i kilometrów łańcuch.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Awatar użytkownika
Preston81
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2734
Rejestracja: 14 wrz 2011, 17:46
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Preston81 » 09 mar 2014, 12:31

a jak jest z nastawnikiem prawym i lewym ponoć jeden z nich pasuje od V6 a drugi nie o który chodzi prawy czy lewy pasuje z tej tańszej opcji ?? ma ktoś taką wiedzę ?
bądź sobą, wariatów też lubią

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 09 mar 2014, 18:18

nastawniki z 4.2 mają w sobie zaworki
tylko podobno :)

macisz12
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 201
Rejestracja: 30 paź 2013, 18:59
Lokalizacja: Łask

Post autor: macisz12 » 09 mar 2014, 20:55

preston81 pisze:a jak jest z nastawnikiem prawym i lewym ponoć jeden z nich pasuje od V6 a drugi nie o który chodzi prawy czy lewy pasuje z tej tańszej opcji ?? ma ktoś taką wiedzę ?
Ale kombinujesz. Organoleptcznie nastawniki sa podobne ale tylko jedne pasuja do motoru 4.2. Aqf jest zamienny jedynie z bfm. Możesz założyć inne ale potem będziesz sie dziwil ze auto nie chodzi jak potrzeba. Jedyna słuszna wymiana to oryginal i nie pisze o tym dlatego ze mogę na nich 100zl zarobic tylko dla świętego spokoju ze wymienie i nie będę o nich myślał przez najbliższe 200kkm

Awatar użytkownika
Preston81
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2734
Rejestracja: 14 wrz 2011, 17:46
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Preston81 » 09 mar 2014, 21:28

nie ze kombinuje ale czytałem gdzies o tym że któryś pasuje od v6 nie pamietam czy ten po prawej czy lewej stronie jak z mechanikiem rozmawialem tez potwierdził mi ze jedna strona jest inna i pasuje od innego modelu ale nie znam szczegółów

piszesz aqf zamienny jest z bfm ale jedna strona tylko tak ? bmf to silnik jaki konkretnie ?
bądź sobą, wariatów też lubią

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 09 mar 2014, 21:36

BFM to silnik 4.2 z D3 :p
[center]
Forum Audi A7.
Forum Audi A6.

[/center]

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 09 mar 2014, 22:59

preston81 pisze:nie ze kombinuje ale czytałem gdzies o tym że któryś pasuje od v6 nie pamietam czy ten po prawej czy lewej stronie jak z mechanikiem rozmawialem tez potwierdził mi ze jedna strona jest inna i pasuje od innego modelu ale nie znam szczegółów
Ale co to ma za znaczenie czy pasuje czy nie...... ten co pasuje to jak dobrze kojarzę pasuje także do 1.8Turbo i nic to nie daje bo jak dobrze kojarzę nowy w ASO kosztuje tyle samo, niezależnie czy to do 1.8 czy 2.8 czy 4.2

Jeżeli po numerach są takie same to kosztują tyle samo więc jak są do wymiany to masz 4 opcje do wyboru:
- temat olewasz i jeździsz aż się nie rozsypie na amen
- szukasz używki na alledrogo (nie należę niestety do szczególnie bogatych ale osobiście uważam że kupno używki to pomyłka - używane już masz w samochodzie i oczekiwanie że cudze używane będą o niebo lepsze niż twoje to oszukiwanie samego siebie)
- kupno nowego ale "chińczyka" (opinie na ich temat można znaleźć na kilku forach i niestety z nimi jest jak z Lotkiem - jak trafisz dobrze toś bogaty a jak trafisz źle to zawsze możesz zagrać jeszcze raz)
- kupno nowego z ASO (wiem, kosztują nie mało ale jeżeli planujesz jeździć swoim autem dłużej to moim zdaniem jest to niestety chyba najrozsądniejsze wyjście)
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 10 mar 2014, 07:32

zmienić motor w cenie napinaczy jeszcze można
ja tam teraz mam ciszę :)

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 10 mar 2014, 09:51

Ale skoro motor dobrze jeździ, nie bierze oleju to warto kupić nowe nastawniki z ASO a nie od razu porywać się na następną jednostkę. Z resztą każdy ma inne podejście do tematu i zrobi co uważa.
[center]
Forum Audi A7.
Forum Audi A6.

[/center]

Awatar użytkownika
Preston81
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2734
Rejestracja: 14 wrz 2011, 17:46
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Preston81 » 10 mar 2014, 10:10

nie zamienił bym silnika mam potwierdzony przebieg w 100% puka mi jeden gnojek raz na ruski rok i zrobie tak że jak już bede przybity do ściany zapewne kupie u macisza :) i bede mial spokuj rowniez nie jestem za kupnem uzywek ale jak zmienie to od razu z łańcuchem zeby nie było ale powiem szczerze rysyko lubie i mysle o chińczyku :D
bądź sobą, wariatów też lubią

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 10 mar 2014, 13:02

krzychu22.p1i pisze:Ale skoro motor dobrze jeździ, nie bierze oleju to warto kupić nowe nastawniki z ASO
- też prawda ale motor motorowi nie równy tak na prawdę to każde audi bierze olej w jakim tam stopniu .
Tylko wymiana nastawnika może nie przynieść żądanego rezultatu <niewiem>

Zablokowany

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl