[D2 FL ALL ] Nastawniki... Komu stukają przy rozruchu?
rozrząd (części) za 3500k z tego co pamiętam to w ASO i dolicz jeszcze robotę to hoho
ja też miałem robiony za jakoś 1500zł z robocizną
ja też miałem robiony za jakoś 1500zł z robocizną
Ostatnio zmieniony 27 kwie 2014, 20:49 przez danielos8, łącznie zmieniany 1 raz.
dare to be great
to ja az wyjalem fakture bo sie wierzyc nie chce
pasek z pompą wody - zestaw contitech 1900zł
rolka prowadzaca 91 zł
pasek napedu alternatora 91 zł
+ oleje i filtry
+ robota wiec grubo przeplacilem
jak sprawdzalem ceny na INA ruville to wychodzilo mi jakies 1600 wiec dolozyulem te 3 paczki d o CNT by miec spokuj .. no i doszla jeszcze rolka prowadzaca podczas roboty i ten pasek ...
pasek z pompą wody - zestaw contitech 1900zł
rolka prowadzaca 91 zł
pasek napedu alternatora 91 zł
+ oleje i filtry
+ robota wiec grubo przeplacilem
jak sprawdzalem ceny na INA ruville to wychodzilo mi jakies 1600 wiec dolozyulem te 3 paczki d o CNT by miec spokuj .. no i doszla jeszcze rolka prowadzaca podczas roboty i ten pasek ...
bądź sobą, wariatów też lubią
ic ze znizką chciał odemnie 2300 za ten zestaw - swoj kupiłem w motokramie, koles proponowal mi INA i inne ale nie wychodzilo to tyle co wy piszecie i gadal mi ze to sa jakies noname w pudelkach ina tak ze mnie nastraszyl ze niby lepiej wydac wiecej niz sie martwic .... ale teraz bym juz tego nie kupil 2x...
bądź sobą, wariatów też lubią
Jak czytam coś takiego to naprawdę jestem zaskoczony - skąd wy bierzecie takie kwoty?kojot1 pisze:jakiś miesiąc temu brałem rozrząd w focie, zestaw kosztował około 850zł więc naprawdę tanio....
Ja kupując jako warsztat nie mam takiej ceny
Za te 850pln to nie wiem co jest w tych pudełkach - jak kupuję zamienniki to tylko dobrej jakości i za sam goły rozrząd nie ma szans żeby zbliżyć się do 1 tysiąca a co dopiero mówić o komplecie z pompą wody i termostatem albo dużym komplecie razem z paskiem wielorowkowym, jego napinaczem i rolką prowadzącą
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
[center]Tytuł tematu -> [D2 FL ALL ] Nastawniki... Komu stukają przy rozruchu?
O wymianie rozrządu i kosztach tutaj -> http://www.a8team.pl/d2-all-koszt-wymia ... ?highlight[/center]
O wymianie rozrządu i kosztach tutaj -> http://www.a8team.pl/d2-all-koszt-wymia ... ?highlight[/center]
nie będę zakładał tematu więc napiszę tu. Stukał mi nastawnik z lewej strony (od kierowcy) około 2-3 sek. auto to d3 2003 r 3.7. Wymieniłem i teraz wyskakuje mi check z błędem :
p0022 - położenie wałka rozrządu,po stronie ssania/lewa/przód, rząd cyl.2- za późne przestawienie
lub w comanderze:
4016 - bank2. Nockenwellenfruehverstellung Soll nicht erreicht
w warsztacie pewni że wszystko dobrze poskładali. Auto chodzi dobrze, ma moc i już nie stuka. Moje pytanie brzmi jak sprawdzić czy dobrze złożony jest ten wałek na kompie. Mam dostęp do Vasa lub Kts. Poproszę o procedurę w co wchodzić i ile ma wynosić zakres przestawiania tego wałka.
...aha na starym nastawniku żadnych błędów tylko to terkotanie
dzięki
p0022 - położenie wałka rozrządu,po stronie ssania/lewa/przód, rząd cyl.2- za późne przestawienie
lub w comanderze:
4016 - bank2. Nockenwellenfruehverstellung Soll nicht erreicht
w warsztacie pewni że wszystko dobrze poskładali. Auto chodzi dobrze, ma moc i już nie stuka. Moje pytanie brzmi jak sprawdzić czy dobrze złożony jest ten wałek na kompie. Mam dostęp do Vasa lub Kts. Poproszę o procedurę w co wchodzić i ile ma wynosić zakres przestawiania tego wałka.
...aha na starym nastawniku żadnych błędów tylko to terkotanie
dzięki
Napisz co masz w grupie 093 i 092. Dla grupy 092 po nacisnieciu gazu wartość ma sie zmienić z 0 na ok 21.geko28 pisze:nie będę zakładał tematu więc napiszę tu. Stukał mi nastawnik z lewej strony (od kierowcy) około 2-3 sek. auto to d3 2003 r 3.7. Wymieniłem i teraz wyskakuje mi check z błędem :
p0022 - położenie wałka rozrządu,po stronie ssania/lewa/przód, rząd cyl.2- za późne przestawienie
lub w comanderze:
4016 - bank2. Nockenwellenfruehverstellung Soll nicht erreicht
w warsztacie pewni że wszystko dobrze poskładali. Auto chodzi dobrze, ma moc i już nie stuka. Moje pytanie brzmi jak sprawdzić czy dobrze złożony jest ten wałek na kompie. Mam dostęp do Vasa lub Kts. Poproszę o procedurę w co wchodzić i ile ma wynosić zakres przestawiania tego wałka.
...aha na starym nastawniku żadnych błędów tylko to terkotanie
dzięki
Możesz tez to samo sprawdzić w grupie 091 będzie to pierwszy rząd cylindrów dla porównania