części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 FL ALL ] Nastawniki... Komu stukają przy rozruchu?

uszek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 972
Rejestracja: 21 mar 2012, 21:01
Lokalizacja: RZ

Post autor: uszek » 21 sty 2015, 22:34

z org wymienilem lancuchy, wczesniej nie

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 21 sty 2015, 22:34

uszek pisze:ale juz wymieniłem przy rozrzadzie na nowki OOOO
Wyłożyłeś prawie 6000zl na to wszystko? <tjaa>
uszek pisze:Sprawdziły sie u mnie pochodziły z 50 tys:)
Rany to muszę odliczać ;) ale i tak jestem zdania ze jak sobie stuknie 2-3sek. a potem spokój to nie widzę powodu wydawania takiej ilości pieniędzy <niewiem>
beyer28 pisze:
uszek pisze:gosc mial numer 997 to zapamietalem
Marcin jesteś w stanie zweryfikować to 997 :)
Dobrze zapamiętałeś uszek <brawo2>

http://allegro.pl/nowy-napinacz-lancuch ... 74901.html#

Ale to dowodzi też temu, ze w cale te napinacze takie złe nie są od tego klienta, w porównaniu z innymi z allegro.... ;)
Ostatnio zmieniony 21 sty 2015, 22:43 przez CINEK, łącznie zmieniany 1 raz.
to nie jest zwykły napęd...to

uszek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 972
Rejestracja: 21 mar 2012, 21:01
Lokalizacja: RZ

Post autor: uszek » 21 sty 2015, 22:42

martin_rs4 pisze: Wyłożyłeś prawie 6000zl na to wszystko? <tjaa>
si w 4 sie zmiescilem:P

zle nie sa cena do jakosci


edit
tak licze co mam w papierach to wychodzi mi 35 tys nie jak myslalem 55
Ostatnio zmieniony 21 sty 2015, 23:25 przez uszek, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 21 sty 2015, 22:47

uszek pisze:
martin_rs4 pisze: Wyłożyłeś prawie 6000zl na to wszystko? <tjaa>
si
O rany...nie wiem czy Ci współczuć czy gratulowć ;)

Ale najważniejsze że już masz spokój na kolejne 200-300kkm
Ostatnio zmieniony 21 sty 2015, 22:52 przez CINEK, łącznie zmieniany 1 raz.
to nie jest zwykły napęd...to

uszek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 972
Rejestracja: 21 mar 2012, 21:01
Lokalizacja: RZ

Post autor: uszek » 21 sty 2015, 22:50

rabnalem sie przejechaly 35 tys nie 55

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 21 sty 2015, 22:54

A jak wyglądały ślizgi tych napinaczy jak je wymontowałeś, bo koleś też takie ślizgi sprzedaje. Nadawały się jeszcze, pamiętasz, lub możesz podejrzeć?
to nie jest zwykły napęd...to

uszek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 972
Rejestracja: 21 mar 2012, 21:01
Lokalizacja: RZ

Post autor: uszek » 21 sty 2015, 22:58

slizgi ok mam te napinacze jeszcze takze wygladaja ok cale napinacze i slizgi

chcecie to porobie zdjecia jutro
Ostatnio zmieniony 21 sty 2015, 23:00 przez uszek, łącznie zmieniany 1 raz.

beyer28
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1035
Rejestracja: 14 sie 2013, 21:52
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: beyer28 » 21 sty 2015, 23:00

uszek pisze:rabnalem sie przejechaly 35 tys nie 55
Wg mnie to i tak dobry wynik. A tym bardziej, że bez łańcuchów wymieniane, może to zaważyło...Wymiana nastawników bez łańcuchów to chyba w miarę szybka akcja, bo rozrządu nie trzeba rozpinać?

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 21 sty 2015, 23:01

No to ok, więc tragedii nie ma, a stukać mogły już wyciągnięte łańcuszki, skoro nie wymieniałeś od razu?!

A pamiętam bardzo dobrze jak zanim rozmawiał em, to mówił żeby brać cały komplet, bo ludzie biorą same nastawniki a potem pretensje, bo dalej stuka...
to nie jest zwykły napęd...to

uszek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 972
Rejestracja: 21 mar 2012, 21:01
Lokalizacja: RZ

Post autor: uszek » 21 sty 2015, 23:04

beyer28 pisze:
uszek pisze:rabnalem sie przejechaly 35 tys nie 55
Wg mnie to i tak dobry wynik. A tym bardziej, że bez łańcuchów wymieniane, może to zaważyło...Wymiana nastawników bez łańcuchów to chyba w miarę szybka akcja, bo rozrządu nie trzeba rozpinać?
Tak nie trzeba, w sumie na 4 godz roboty maks.
Co do łancuchów to nie wymieniałem bo dużo roboty. Dopiero przy rozrządzie. Mam te lancuchy oba razem z napinaczami i niestety opinia ze lancuchy sie nie wyciagaja to mozna sobie wsadzic.
Przed wymiana na nowe rozjazdy -11, -2 po wymianie -1,0.
Najlepsze ze gołym okiem widać ze jeden jest z 1-2 mm dłuższy od drugiego.
Warto wymenić. Jeden kosztuje ok 120 zł (SWAG)

uszek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 972
Rejestracja: 21 mar 2012, 21:01
Lokalizacja: RZ

Post autor: uszek » 21 sty 2015, 23:07

Łancuszek nie ma mowy zeby stukał, w napinaczu jest sprezyna ktora wstepnie napina łancuch przy rozruchu. Niestety jak jest lancuch wyciagniety to sa rozjazdy na napinaczu i nie przestawia sie on prawidlowo. lancuch nie moze stukac nawet jak jest wyciagniety chyba ze slizgów nie ma

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 21 sty 2015, 23:08

On mi wtedy proponował FEBIego z uszczelka za chyba 150zł...aż muszę po robić te logi i zobaczyć w jakim stanie jest drugi ori napinacz <hmm>
to nie jest zwykły napęd...to

beyer28
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1035
Rejestracja: 14 sie 2013, 21:52
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: beyer28 » 21 sty 2015, 23:09

martin_rs4 pisze:No to ok, więc tragedii nie ma, a stukać mogły już wyciągnięte łańcuszki, skoro nie wymieniałeś od razu?!

A pamiętam bardzo dobrze jak zanim rozmawiał em, to mówił żeby brać cały komplet, bo ludzie biorą same nastawniki a potem pretensje, bo dalej stuka...
Właśnie, może tu tkwi problem. Luźny łańcuch szybko je wykańcza. To Marcinie ile płaciłeś za komplet?

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 21 sty 2015, 23:10

uszek pisze:lancuch nie moze stukac nawet jak jest wyciagniety chyba ze slizgów nie ma
No to jak to jest? Co w końcu stuka, lub o co stuka? Ja miałem na pokrywie ślad od łańcucha....
to nie jest zwykły napęd...to

uszek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 972
Rejestracja: 21 mar 2012, 21:01
Lokalizacja: RZ

Post autor: uszek » 21 sty 2015, 23:11

eh nie moze ich wykanczac, zobaczcie sobie na ich budowe w ktoryms ssp bylo. Po prostu ich zakres pracy jest za maly i wywala bledami itp

A stuka lancuch ale nie dlatego ze jest za dlugi, po prostu napinacz nie dziala jak powinien i nie jest napiety lancuch przy rozruchu. Tam ejst zaworek ktory utrzymuje cisnienie po zgaszeniu auta, dodatkowo sprezyna ktora wstepnie napina to wszystko

Zablokowany

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl