[D2 FL ALL ] Nastawniki... Komu stukają przy rozruchu?
Wyłożyłeś prawie 6000zl na to wszystko? <tjaa>uszek pisze:ale juz wymieniłem przy rozrzadzie na nowki OOOO
Rany to muszę odliczać ale i tak jestem zdania ze jak sobie stuknie 2-3sek. a potem spokój to nie widzę powodu wydawania takiej ilości pieniędzy <niewiem>uszek pisze:Sprawdziły sie u mnie pochodziły z 50 tys:)
Dobrze zapamiętałeś uszek <brawo2>beyer28 pisze:Marcin jesteś w stanie zweryfikować to 997uszek pisze:gosc mial numer 997 to zapamietalem
http://allegro.pl/nowy-napinacz-lancuch ... 74901.html#
Ale to dowodzi też temu, ze w cale te napinacze takie złe nie są od tego klienta, w porównaniu z innymi z allegro....
Ostatnio zmieniony 21 sty 2015, 22:43 przez CINEK, łącznie zmieniany 1 raz.
to nie jest zwykły napęd...to
si w 4 sie zmiescilem:Pmartin_rs4 pisze: Wyłożyłeś prawie 6000zl na to wszystko? <tjaa>
zle nie sa cena do jakosci
edit
tak licze co mam w papierach to wychodzi mi 35 tys nie jak myslalem 55
Ostatnio zmieniony 21 sty 2015, 23:25 przez uszek, łącznie zmieniany 2 razy.
O rany...nie wiem czy Ci współczuć czy gratulowćuszek pisze:simartin_rs4 pisze: Wyłożyłeś prawie 6000zl na to wszystko? <tjaa>
Ale najważniejsze że już masz spokój na kolejne 200-300kkm
Ostatnio zmieniony 21 sty 2015, 22:52 przez CINEK, łącznie zmieniany 1 raz.
to nie jest zwykły napęd...to
Tak nie trzeba, w sumie na 4 godz roboty maks.beyer28 pisze:Wg mnie to i tak dobry wynik. A tym bardziej, że bez łańcuchów wymieniane, może to zaważyło...Wymiana nastawników bez łańcuchów to chyba w miarę szybka akcja, bo rozrządu nie trzeba rozpinać?uszek pisze:rabnalem sie przejechaly 35 tys nie 55
Co do łancuchów to nie wymieniałem bo dużo roboty. Dopiero przy rozrządzie. Mam te lancuchy oba razem z napinaczami i niestety opinia ze lancuchy sie nie wyciagaja to mozna sobie wsadzic.
Przed wymiana na nowe rozjazdy -11, -2 po wymianie -1,0.
Najlepsze ze gołym okiem widać ze jeden jest z 1-2 mm dłuższy od drugiego.
Warto wymenić. Jeden kosztuje ok 120 zł (SWAG)
Właśnie, może tu tkwi problem. Luźny łańcuch szybko je wykańcza. To Marcinie ile płaciłeś za komplet?martin_rs4 pisze:No to ok, więc tragedii nie ma, a stukać mogły już wyciągnięte łańcuszki, skoro nie wymieniałeś od razu?!
A pamiętam bardzo dobrze jak zanim rozmawiał em, to mówił żeby brać cały komplet, bo ludzie biorą same nastawniki a potem pretensje, bo dalej stuka...
eh nie moze ich wykanczac, zobaczcie sobie na ich budowe w ktoryms ssp bylo. Po prostu ich zakres pracy jest za maly i wywala bledami itp
A stuka lancuch ale nie dlatego ze jest za dlugi, po prostu napinacz nie dziala jak powinien i nie jest napiety lancuch przy rozruchu. Tam ejst zaworek ktory utrzymuje cisnienie po zgaszeniu auta, dodatkowo sprezyna ktora wstepnie napina to wszystko
A stuka lancuch ale nie dlatego ze jest za dlugi, po prostu napinacz nie dziala jak powinien i nie jest napiety lancuch przy rozruchu. Tam ejst zaworek ktory utrzymuje cisnienie po zgaszeniu auta, dodatkowo sprezyna ktora wstepnie napina to wszystko