też jestem tego zdania co Mariusz. Nie ma sensu zwalać rozrządu. Wymien sam slizg.
![]() |
![]() |
![]() |
[D2 FL ALL ] Nastawniki... Komu stukają przy rozruchu?
- CINEK
- Super Klubowicz

- Posty: 5237
- Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
- Lokalizacja: Konstantynów Łódzki
- k44761
- Super Klubowicz

- Posty: 501
- Rejestracja: 22 maja 2011, 10:49
- Lokalizacja: Lubin
-
beyer28
- Super Klubowicz

- Posty: 1035
- Rejestracja: 14 sie 2013, 21:52
- Lokalizacja: Warszawa
k44761, a skąd się bierze ponowne stukanie po wymianie nastawników? luźny łańcuch momentalnie załatwi nowy nastawnik. Czepiacie się nastawników w zamienniku, a nikt nie wymienia z łańcuchem jak powinno się to robić i tu jest problem, bo na luźny łańcuch nawet ori nastawnik nie pomoże. Z całej lektury tylko jeden człowiek zrobił jak należy i problemów nie ma i wcale nie trzeba do tego ori napinacza
-
Gość
-
beyer28
- Super Klubowicz

- Posty: 1035
- Rejestracja: 14 sie 2013, 21:52
- Lokalizacja: Warszawa
Czyli kto na przykład?W sumie jeszcze tego nie robiłem, ale wydaje mi się, że luźny łańcuch jest całym powodem rozp.......nia tych nieszczęsnych nastawnikówApophis pisze:Dlaczego zatem wielu co miało zamienniki nie wymieniając lańcucha wymieniło na OE i problem znikł?
Ostatnio zmieniony 30 maja 2015, 23:43 przez beyer28, łącznie zmieniany 1 raz.
-
Gość
Kilku klubowiczów z którymi sie spotykałem a przerabiali ten temat,mechanicy znający temat jak i niezrzeszeni co tez przechodzili. Wiele opini było takich że OE chodziły bez wymian łancucha a ryżowe nie.
Ryzowe też sa lepsze i gorsze,np widząc nastawniki naszego znajomego z DLU wiem że nie przetrwały by pół roku nawet z nowymi lańcuchami i resztą.
Ryzowe też sa lepsze i gorsze,np widząc nastawniki naszego znajomego z DLU wiem że nie przetrwały by pół roku nawet z nowymi lańcuchami i resztą.
-
beyer28
- Super Klubowicz

- Posty: 1035
- Rejestracja: 14 sie 2013, 21:52
- Lokalizacja: Warszawa
-
beyer28
- Super Klubowicz

- Posty: 1035
- Rejestracja: 14 sie 2013, 21:52
- Lokalizacja: Warszawa
- k44761
- Super Klubowicz

- Posty: 501
- Rejestracja: 22 maja 2011, 10:49
- Lokalizacja: Lubin
niekoniecznie, choc najczesciej lipnej jakosci. ale może być też kilka innych przyczyn (zaworki olejowe jednokierunkowe głowic, odma, zużyte półpanewki wałków, słabe smarowanie głowicy, problemy z ciśnieniem oleju itp itp itp).
Wymieniłem w życiu kilkadziesiąt kompletów w różnych a8, a6 itp (jak jeszcze robiliśmy mechanikę), coś o tym wiem
Wymieniłem w życiu kilkadziesiąt kompletów w różnych a8, a6 itp (jak jeszcze robiliśmy mechanikę), coś o tym wiem
Elektronika samochodowa.





