[D2 FL ALL ] Nastawniki... Komu stukają przy rozruchu?
k44761, a skąd się bierze ponowne stukanie po wymianie nastawników? luźny łańcuch momentalnie załatwi nowy nastawnik. Czepiacie się nastawników w zamienniku, a nikt nie wymienia z łańcuchem jak powinno się to robić i tu jest problem, bo na luźny łańcuch nawet ori nastawnik nie pomoże. Z całej lektury tylko jeden człowiek zrobił jak należy i problemów nie ma i wcale nie trzeba do tego ori napinacza
Czyli kto na przykład?W sumie jeszcze tego nie robiłem, ale wydaje mi się, że luźny łańcuch jest całym powodem rozp.......nia tych nieszczęsnych nastawnikówApophis pisze:Dlaczego zatem wielu co miało zamienniki nie wymieniając lańcucha wymieniło na OE i problem znikł?
Ostatnio zmieniony 30 maja 2015, 23:43 przez beyer28, łącznie zmieniany 1 raz.
Kilku klubowiczów z którymi sie spotykałem a przerabiali ten temat,mechanicy znający temat jak i niezrzeszeni co tez przechodzili. Wiele opini było takich że OE chodziły bez wymian łancucha a ryżowe nie.
Ryzowe też sa lepsze i gorsze,np widząc nastawniki naszego znajomego z DLU wiem że nie przetrwały by pół roku nawet z nowymi lańcuchami i resztą.
Ryzowe też sa lepsze i gorsze,np widząc nastawniki naszego znajomego z DLU wiem że nie przetrwały by pół roku nawet z nowymi lańcuchami i resztą.
niekoniecznie, choc najczesciej lipnej jakosci. ale może być też kilka innych przyczyn (zaworki olejowe jednokierunkowe głowic, odma, zużyte półpanewki wałków, słabe smarowanie głowicy, problemy z ciśnieniem oleju itp itp itp).
Wymieniłem w życiu kilkadziesiąt kompletów w różnych a8, a6 itp (jak jeszcze robiliśmy mechanikę), coś o tym wiem
Wymieniłem w życiu kilkadziesiąt kompletów w różnych a8, a6 itp (jak jeszcze robiliśmy mechanikę), coś o tym wiem
Elektronika samochodowa.