części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 FL ALL ] Nastawniki... Komu stukają przy rozruchu?

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 28 maja 2015, 08:54

ja prawdopodobnie we wrzesniu bede robic rozrzad to wtedy zrzucam wszystko i wymienia łańcuchy <amasz>

też jestem tego zdania co Mariusz. Nie ma sensu zwalać rozrządu. Wymien sam slizg.
to nie jest zwykły napęd...to

Awatar użytkownika
Preston81
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2734
Rejestracja: 14 wrz 2011, 17:46
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Preston81 » 28 maja 2015, 12:21

oki thx tak więc zrobie :)
bądź sobą, wariatów też lubią

Awatar użytkownika
k44761
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 501
Rejestracja: 22 maja 2011, 10:49
Lokalizacja: Lubin

Post autor: k44761 » 30 maja 2015, 21:37

1,5mm różnicy przy prawie 40cm to jest rozciagniecie łańcucha? Śmiech. Przy 8 cm średnicy kola wychodzi 0,45 stopnia różnicy. Matematyka.
Dopuszczalne jest okolo 10stopni różnicy wg producenta. Wymiana łańcuchów to bzdura.
Elektronika samochodowa.

adrian949

Post autor: adrian949 » 30 maja 2015, 21:47

Pany a ma ktoś filmik jak stukają te nastawniki?

beyer28
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1035
Rejestracja: 14 sie 2013, 21:52
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: beyer28 » 30 maja 2015, 22:57

k44761, a skąd się bierze ponowne stukanie po wymianie nastawników? luźny łańcuch momentalnie załatwi nowy nastawnik. Czepiacie się nastawników w zamienniku, a nikt nie wymienia z łańcuchem jak powinno się to robić i tu jest problem, bo na luźny łańcuch nawet ori nastawnik nie pomoże. Z całej lektury tylko jeden człowiek zrobił jak należy i problemów nie ma i wcale nie trzeba do tego ori napinacza

Gość

Post autor: Gość » 30 maja 2015, 23:00

Dlaczego zatem wielu co miało zamienniki nie wymieniając lańcucha wymieniło na OE i problem znikł? OE napina uzywane łańcuszki a zamiennik już nie potrafi?
To nie moja bajka no ale wiele niejasności pozostaje.

beyer28
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1035
Rejestracja: 14 sie 2013, 21:52
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: beyer28 » 30 maja 2015, 23:13

Apophis pisze:Dlaczego zatem wielu co miało zamienniki nie wymieniając lańcucha wymieniło na OE i problem znikł?
Czyli kto na przykład?W sumie jeszcze tego nie robiłem, ale wydaje mi się, że luźny łańcuch jest całym powodem rozp.......nia tych nieszczęsnych nastawników
Ostatnio zmieniony 30 maja 2015, 23:43 przez beyer28, łącznie zmieniany 1 raz.

Gość

Post autor: Gość » 30 maja 2015, 23:34

Kilku klubowiczów z którymi sie spotykałem a przerabiali ten temat,mechanicy znający temat jak i niezrzeszeni co tez przechodzili. Wiele opini było takich że OE chodziły bez wymian łancucha a ryżowe nie.
Ryzowe też sa lepsze i gorsze,np widząc nastawniki naszego znajomego z DLU wiem że nie przetrwały by pół roku nawet z nowymi lańcuchami i resztą.

Awatar użytkownika
k44761
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 501
Rejestracja: 22 maja 2011, 10:49
Lokalizacja: Lubin

Post autor: k44761 » 30 maja 2015, 23:42

bayer28, to źle Ci się wydaje.
Elektronika samochodowa.

beyer28
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1035
Rejestracja: 14 sie 2013, 21:52
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: beyer28 » 30 maja 2015, 23:44

Apophis, Racja, ale byli też tacy, którym oe też nie poradziło więc gdzie tkwi problem...wydaje mi się, że te łańcuchy też swoje robią i dla spokoju warto je wymienić

Awatar użytkownika
k44761
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 501
Rejestracja: 22 maja 2011, 10:49
Lokalizacja: Lubin

Post autor: k44761 » 30 maja 2015, 23:45

u tych co nie poradziło jest inny problem. i nie są to łańcuchy.
Elektronika samochodowa.

Gość

Post autor: Gość » 30 maja 2015, 23:46

Przecie nikt nie zabrania wymienić.

Awatar użytkownika
k44761
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 501
Rejestracja: 22 maja 2011, 10:49
Lokalizacja: Lubin

Post autor: k44761 » 30 maja 2015, 23:46

wlasnie :)
Elektronika samochodowa.

beyer28
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1035
Rejestracja: 14 sie 2013, 21:52
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: beyer28 » 30 maja 2015, 23:48

k44761 pisze:u tych co nie poradziło jest inny problem. i nie są to łańcuchy.
Jaki? nastawniki?

Awatar użytkownika
k44761
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 501
Rejestracja: 22 maja 2011, 10:49
Lokalizacja: Lubin

Post autor: k44761 » 30 maja 2015, 23:49

niekoniecznie, choc najczesciej lipnej jakosci. ale może być też kilka innych przyczyn (zaworki olejowe jednokierunkowe głowic, odma, zużyte półpanewki wałków, słabe smarowanie głowicy, problemy z ciśnieniem oleju itp itp itp).
Wymieniłem w życiu kilkadziesiąt kompletów w różnych a8, a6 itp (jak jeszcze robiliśmy mechanikę), coś o tym wiem :P
Elektronika samochodowa.

Zablokowany

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl