
![]() |
![]() |
![]() |
[D2 FL ALL ] Regeneracja głowicy - jedną czy od razu dwie?
tak w ogole to sprawdze po wszystkim na cieplym silniku jaka bedzie kompresja.
Wg elsy:
*wartosci cisnienia dla nowego motoru 10,0 - 13,0 bar
*dolna granica zuzycia to 7,0 bar
*roznica cisnienia miedzy cylindrami max 3,0 bary.
no i te wartosci sa podawane nie na zimnym silniku lecz dopiero wtedy gdy olej jest rozgrzany do min. 30°C
tak wiec sprawdze na rozgrzanym rowniez, bo nie sadze zeby wynik 9,0 bar na kazdym cylindrze (oprocz 6 i 7) na zimym silniku, ktory stoi prawie 2 tygodnie w ogole nie ruszany - bym zlym wynikiem...
Wg elsy:
*wartosci cisnienia dla nowego motoru 10,0 - 13,0 bar
*dolna granica zuzycia to 7,0 bar
*roznica cisnienia miedzy cylindrami max 3,0 bary.
no i te wartosci sa podawane nie na zimnym silniku lecz dopiero wtedy gdy olej jest rozgrzany do min. 30°C
tak wiec sprawdze na rozgrzanym rowniez, bo nie sadze zeby wynik 9,0 bar na kazdym cylindrze (oprocz 6 i 7) na zimym silniku, ktory stoi prawie 2 tygodnie w ogole nie ruszany - bym zlym wynikiem...

to nie jest zwykły napęd...to
martin_rs4, Tak czytam i czytam , ja nie dawno wymieniałem u siebie głowicę ( opisywałem na forum swój przypadek ) dałem nową do planowania , sprawdziłem szczelność i powymieniałem wszystkie uszczelniacze . Doszedłem do wniosku , że skoro zwaliłem jedną głowicę , to zrobię to samo z drugą , koszta nie dużo większe , a rozrząd i tak trzeba wymienić . Wszystko poszło za jednym rzutem .
Tak że wiem , że silnik jest szczelny i trzyma kompresje , ale na jakim poziomie to nie pamiętam :p
Tak że wiem , że silnik jest szczelny i trzyma kompresje , ale na jakim poziomie to nie pamiętam :p
Nie ma to jak 4.2 Quattro 
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.

Wypalanie DPF Audi A6 i A8.

Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

-
- Super Klubowicz
- Posty: 1400
- Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
- Lokalizacja: Wrocław
szeryfisch pisze:.....poskładali nie tykajac popychaczy?
szeryfisch, w jakim sensie z tymi popychaczami ?
z tego co sie orientuje (bo mnie przy tym nie bylo) chodzil tylko przez chwile po odpaleniu i nagle zaaczal sie trzasc dlawic. Komp do reki i bledy wyszlu tych dwoch cylindrow. Ja cos tak czuje ze to kawalek tego slizgu mi tam gdzies wlecialszeryfisch pisze:Ile silnik pracował po wymianie napinacza?

to nie jest zwykły napęd...to
chodzilo o te sruby laczace kolektor z rura wydechowa, ale juz poszloernesto pisze:Marcin jak o których śrubach mówisz. Tu przy głowicy ?
Ja odkręcałem te z tyłu przy łączeniu do rur. I wyciągałem motor z kolektorami wydechowymi.

* po zdjeciu pokrywy
* po zdjeciu glowicy
no i znam juz przyczyne awarii



to nie jest zwykły napęd...to