Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl części samochodowe mostostacja.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 FL ALL ] Regeneracja głowicy - jedną czy od razu dwie?

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 07 sie 2014, 09:32

jeśli dwa koło siebie to raczej uszczelka ;)

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 07 sie 2014, 19:26

jeśli dwa koło siebie to raczej uszczelka ;)
i oby tylko uszczelka, bo jestem juz nastawiony na wymiane zaworow oraz szlif gniazd zaworowych + planowanie + uszczelki glowicy, kolektorow, przy okazji wymienie pasek klinowy i jedna rolke....
to nie jest zwykły napęd...to

Inter32
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 451
Rejestracja: 07 cze 2010, 16:32
Lokalizacja: Wyszków

Post autor: Inter32 » 08 sie 2014, 17:05

jeżeli po takim nalocie to bardzo słaby wynik jak dla tego silnika

ernesto

Post autor: ernesto » 08 sie 2014, 17:15

Marcin i jak wiadomo coś ?

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 08 sie 2014, 21:24

jutro glowica leci w dol dopiero, ja nie mialem kiedy a mechanik moj ma tez wczesniej poumawianych ludzi, ale mowi ze wtorku ogarnie spokojnie. No sam jestem ciekaw jak to bedzie. :/
to nie jest zwykły napęd...to

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 08 sie 2014, 21:49

tak w ogole to sprawdze po wszystkim na cieplym silniku jaka bedzie kompresja.

Wg elsy:

*wartosci cisnienia dla nowego motoru 10,0 - 13,0 bar

*dolna granica zuzycia to 7,0 bar

*roznica cisnienia miedzy cylindrami max 3,0 bary.

no i te wartosci sa podawane nie na zimnym silniku lecz dopiero wtedy gdy olej jest rozgrzany do min. 30°C

tak wiec sprawdze na rozgrzanym rowniez, bo nie sadze zeby wynik 9,0 bar na kazdym cylindrze (oprocz 6 i 7) na zimym silniku, ktory stoi prawie 2 tygodnie w ogole nie ruszany - bym zlym wynikiem... <hmm>
to nie jest zwykły napęd...to

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 09 sie 2014, 10:25

tak 0,7 to trup totalny
tak j ;) ak 0,3 bary różnicy
audi było chytre w tym co zrobiło

Awatar użytkownika
mdamian
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2817
Rejestracja: 12 maja 2010, 00:06
Lokalizacja: 3-miasto

Post autor: mdamian » 10 sie 2014, 10:56

martin_rs4, Tak czytam i czytam , ja nie dawno wymieniałem u siebie głowicę ( opisywałem na forum swój przypadek ) dałem nową do planowania , sprawdziłem szczelność i powymieniałem wszystkie uszczelniacze . Doszedłem do wniosku , że skoro zwaliłem jedną głowicę , to zrobię to samo z drugą , koszta nie dużo większe , a rozrząd i tak trzeba wymienić . Wszystko poszło za jednym rzutem .
Tak że wiem , że silnik jest szczelny i trzyma kompresje , ale na jakim poziomie to nie pamiętam :p

szeryfisch
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1400
Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: szeryfisch » 10 sie 2014, 21:46

hmm, a moze po prostu chlopaki podniesli wałki do góry zeby wyjac napinacz i poskładali nie tykajac popychaczy? Moze najzwyczajniej sa podparte zawory? Ile silnik pracował po wymianie napinacza?
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 11 sie 2014, 06:52

szeryfisch pisze:.....poskładali nie tykajac popychaczy?


szeryfisch, w jakim sensie z tymi popychaczami ?
szeryfisch pisze:Ile silnik pracował po wymianie napinacza?
z tego co sie orientuje (bo mnie przy tym nie bylo) chodzil tylko przez chwile po odpaleniu i nagle zaaczal sie trzasc dlawic. Komp do reki i bledy wyszlu tych dwoch cylindrow. Ja cos tak czuje ze to kawalek tego slizgu mi tam gdzies wlecial :/
to nie jest zwykły napęd...to

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 11 sie 2014, 07:01

do tłoka nie wpadł :)
co najwyżej wyglądował ;) w misie

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 11 sie 2014, 07:10

ehhh..nie ma co gdybac...dzis powinno sie wszystkoo wyjasnic, jesli w ogole uda sie odkrecic sruby od kolektora wydechowego. W sobote juz wyprawie wszystko na wierzchu bylo i zatrzymalo sie na dwoch srubach :/ a nie chce by sie urwalo bo kolejnego problemu nie "zniese" ;)
to nie jest zwykły napęd...to

ernesto

Post autor: ernesto » 11 sie 2014, 07:14

Marcin jak o których śrubach mówisz. Tu przy głowicy ?
Ja odkręcałem te z tyłu przy łączeniu do rur. I wyciągałem motor z kolektorami wydechowymi.

Awatar użytkownika
Gabriel
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 779
Rejestracja: 14 paź 2010, 21:35
Lokalizacja: śląskie/Rybnik

Post autor: Gabriel » 11 sie 2014, 08:31

ernesto pisze:Ja odkręcałem te z tyłu przy łączeniu do rur. I wyciągałem motor z kolektorami wydechowymi.
Ja tak samo i żadnego problemu, robota szła migusiem.

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 11 sie 2014, 21:24

ernesto pisze:Marcin jak o których śrubach mówisz. Tu przy głowicy ?
Ja odkręcałem te z tyłu przy łączeniu do rur. I wyciągałem motor z kolektorami wydechowymi.
chodzilo o te sruby laczace kolektor z rura wydechowa, ale juz poszlo :) Ja nie chcialem motoru wyciagac, nie bylo potrzeby, no ale glowka juz zdjeta a autko wyglada mniej wiecej tak:

* po zdjeciu pokrywy

Obrazek

* po zdjeciu glowicy

Obrazek


no i znam juz przyczyne awarii :/ .... tak wiec maly rebusik :D co wg Was jest na tym zdjeciu nie tak <amasz> :

Obrazek
to nie jest zwykły napęd...to

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl