![]() |
![]() |
![]() |
[D2 preFL ALL ] LPG - zrób to sam
-
- Super Klubowicz
- Posty: 570
- Rejestracja: 08 kwie 2016, 00:28
- Lokalizacja: Grodzisk/Żyrardów
Dziękuje za foty :-)
Zastanawiam się, czy w skrzynce sterowników występują kable idące do złącza diagnostycznego pod zapalniczką? Tyczy się przedlifotwego ABZ z 96.
Ma ktoś może takie wczesne schematy - znalazłem na forum komplet ale już trochę późniejsze i jakoś mi nie do końca pasują.
Zastanawiam się, czy w skrzynce sterowników występują kable idące do złącza diagnostycznego pod zapalniczką? Tyczy się przedlifotwego ABZ z 96.
Ma ktoś może takie wczesne schematy - znalazłem na forum komplet ale już trochę późniejsze i jakoś mi nie do końca pasują.
Kot też jest Quattro
-
- Super Klubowicz
- Posty: 824
- Rejestracja: 26 gru 2013, 19:47
- Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
Występują te kable, ze sterownika przeciez cała diagnoza idzie na złącze. Schematów nie mam ale zazwyczaj jest to kolor szaro-biały.
Krisker - ja też o zawolakach myslalem ale naczytalem sie na forum LPG, że zarastają brudem i trzeba je czyscic wiec wybralem TWINa.
Krisker - ja też o zawolakach myslalem ale naczytalem sie na forum LPG, że zarastają brudem i trzeba je czyscic wiec wybralem TWINa.
Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
- krisker
- Super Klubowicz
- Posty: 653
- Rejestracja: 28 lip 2015, 10:36
- Lokalizacja: Olsztyn
Zavolaki faktycznie się brudzą w wersji fabrycznej, ale w tejże wersji mają znakomitą wydajność termiczną. Po tuningu można uzyskać większą wydajność gazową, ale kosztem jego temperatury. Za to stabilność ciśnienia w funkcji ilości gazu w zbiorniku oraz temperatury reduktora jest w zavolakach bardzo dobra. Wydajność też niezła - Zeta N ogarniało po małym tuningu 193KM w ALG 2.8 30V.
Mimo tego Twin lepszy (przynajmniej na razie)
Mimo tego Twin lepszy (przynajmniej na razie)

-
- Super Klubowicz
- Posty: 4984
- Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
- Lokalizacja: krzczonów
dwa reduktory to więcej dłubaniny bo trzeba to wszystko jakoś upchać
co do termiki zawolaków bez sprężynek i tak ten reduktor ma lepszą niż gold
Są jeszcze takie fajne reduktory o nazwie ares co prawda nie wiem czy są ogólnie dostępne ale ich wielkość powala na kolana i jeden spokojnie sobie radzi z 200 km ja ich parę w rękach miałem -dość fajny reduktor .
podobno można dwa do kupy skręcić i wtedy jest kanapka
co do termiki zawolaków bez sprężynek i tak ten reduktor ma lepszą niż gold
![:]](https://a8team.pl/images/smilies/kwadr.gif)
Są jeszcze takie fajne reduktory o nazwie ares co prawda nie wiem czy są ogólnie dostępne ale ich wielkość powala na kolana i jeden spokojnie sobie radzi z 200 km ja ich parę w rękach miałem -dość fajny reduktor .
podobno można dwa do kupy skręcić i wtedy jest kanapka
- danishow
- Super Klubowicz
- Posty: 4712
- Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
- Lokalizacja: Leiningen - DE
Najlepszy reduktor moim zdaniem jaki miałem w rękach i testowałem to Öcotec, poprawiony znaczy się większy Prins. Siedział u mnie w Subaraku i bez problemu z dużym zapasem obskakiwał 280 turbo koników gdzie dwa Goldy nie dawały rady.
Z tym, że ten samochód był wymagający, cały zbiornik 50L można było spokojnie w godzinę wypalić do sucha
Z tym, że ten samochód był wymagający, cały zbiornik 50L można było spokojnie w godzinę wypalić do sucha

-
- Super Klubowicz
- Posty: 570
- Rejestracja: 08 kwie 2016, 00:28
- Lokalizacja: Grodzisk/Żyrardów
- krisker
- Super Klubowicz
- Posty: 653
- Rejestracja: 28 lip 2015, 10:36
- Lokalizacja: Olsztyn
Ja dałem Bormecha 75 wewnętrznego. Niestety na fabrycznych ustawieniach wielozaworu wchodziło 54l. Po modyfikacji weszło na pusty zbiornik 64l, co już mnie satysfakcjonuje. 400km zasięgu bez najmniejszego problemu, a przy odpowiednim traktowaniu sporo więcej. Tylko z zapasem problem - oryginalny jest ogromny. Przymierzałem za to zapas z allroada C5 i jest idealny - lżejszy i mniejszy (zarówno felga, jak i sam fakt, że jest bez powietrza). Z lekkim wciskiem mieści się w pionie. Tylko kosztuje trochę, bo sam zapas 250zł + pompka ori 150zł. Ale docelowo jest to chyba najlepszy kompromis.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 73
- Rejestracja: 16 sie 2015, 19:17
- Lokalizacja: Żywiec
dzis jechalem 160 i dalem but w podloge i po podlaczeniu komp wychodzi na to ze mi zapętlilo wtryski.wystapilo to 1 raz.jak rusze z niskich obrotow i jade do odciecia na kazdym biegu to nic takiego nie wystepuje.jakies rady jak usunac ten problem? delikatnie mu mnoznik zmiejszylem na wys obrotach bo w sumie i tak mi z mapy wychodzilo zeby go obnizyc.moze cisnienie podniesc? jest 1.2
-
- Forum Audi A8
- Posty: 73
- Rejestracja: 16 sie 2015, 19:17
- Lokalizacja: Żywiec
normalnie nie wystepuje.on jakos tak glupio przyredukował przy kickdownie ze dokrecil moze 100-200 obrotow i zmienil na wyzszy bieg.i przy tej redukcji to wystapilo.dysz nie za bardzo mi sie chce ruszac na razie;) moze przy rozrzadzie rozwierce delikatnie.
ogolnie zrobilem moze 1000-1500 km na razie na lpg i wszystko hula.nie szarpie nie przerywa,nie ma zadnych bledow w silniku. bez wiekszego problemu mozna zejsc do 13-14 litrow spalania w trasie. takze jestem zadowolony
ogolnie zrobilem moze 1000-1500 km na razie na lpg i wszystko hula.nie szarpie nie przerywa,nie ma zadnych bledow w silniku. bez wiekszego problemu mozna zejsc do 13-14 litrow spalania w trasie. takze jestem zadowolony

-
- Super Klubowicz
- Posty: 570
- Rejestracja: 08 kwie 2016, 00:28
- Lokalizacja: Grodzisk/Żyrardów
W takich stanach przejściowych sterownik silnika czasem mocno leje paliwo i nie ma się co do tego odnosić planując poprawki - to będzie sporadyczna sprawa.mahoney99 pisze:normalnie nie wystepuje.on jakos tak glupio przyredukował przy kickdownie ze dokrecil moze 100-200 obrotow i zmienil na wyzszy bieg.
Jakie masz czasy wtrysku dla pełnego obciążenia przy obrotach maksymalnego momentu oraz tak do końca?
Ile w tych wypadkach zostaje do pętlenia?
Kot też jest Quattro