części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 preFL ALL ] LPG - zrób to sam

Awatar użytkownika
krisker
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 653
Rejestracja: 28 lip 2015, 10:36
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: krisker » 29 lip 2016, 08:19

Rozważałem jeszcze dwa zavolaki, ale twin bardziej kompaktowy. Innych nie brałem pod uwagę ze względu na stabilność temp./ciśnienie.

Ukaniu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 570
Rejestracja: 08 kwie 2016, 00:28
Lokalizacja: Grodzisk/Żyrardów

Post autor: Ukaniu » 29 lip 2016, 08:21

Dziękuje za foty :-)

Zastanawiam się, czy w skrzynce sterowników występują kable idące do złącza diagnostycznego pod zapalniczką? Tyczy się przedlifotwego ABZ z 96.
Ma ktoś może takie wczesne schematy - znalazłem na forum komplet ale już trochę późniejsze i jakoś mi nie do końca pasują.
Kot też jest Quattro

Bugalon
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 824
Rejestracja: 26 gru 2013, 19:47
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie

Post autor: Bugalon » 29 lip 2016, 13:30

Występują te kable, ze sterownika przeciez cała diagnoza idzie na złącze. Schematów nie mam ale zazwyczaj jest to kolor szaro-biały.

Krisker - ja też o zawolakach myslalem ale naczytalem sie na forum LPG, że zarastają brudem i trzeba je czyscic wiec wybralem TWINa.
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"

Awatar użytkownika
krisker
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 653
Rejestracja: 28 lip 2015, 10:36
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: krisker » 29 lip 2016, 14:02

Zavolaki faktycznie się brudzą w wersji fabrycznej, ale w tejże wersji mają znakomitą wydajność termiczną. Po tuningu można uzyskać większą wydajność gazową, ale kosztem jego temperatury. Za to stabilność ciśnienia w funkcji ilości gazu w zbiorniku oraz temperatury reduktora jest w zavolakach bardzo dobra. Wydajność też niezła - Zeta N ogarniało po małym tuningu 193KM w ALG 2.8 30V.

Mimo tego Twin lepszy (przynajmniej na razie) :)

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 29 lip 2016, 19:28

Ja śmigam już ponad półtora roku na jednym Goldzie (troszkę poprawiony) i daje radę ;)

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 30 lip 2016, 07:04

dwa reduktory to więcej dłubaniny bo trzeba to wszystko jakoś upchać
co do termiki zawolaków bez sprężynek i tak ten reduktor ma lepszą niż gold :]
Są jeszcze takie fajne reduktory o nazwie ares co prawda nie wiem czy są ogólnie dostępne ale ich wielkość powala na kolana i jeden spokojnie sobie radzi z 200 km ja ich parę w rękach miałem -dość fajny reduktor .
podobno można dwa do kupy skręcić i wtedy jest kanapka

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 30 lip 2016, 21:07

Najlepszy reduktor moim zdaniem jaki miałem w rękach i testowałem to Öcotec, poprawiony znaczy się większy Prins. Siedział u mnie w Subaraku i bez problemu z dużym zapasem obskakiwał 280 turbo koników gdzie dwa Goldy nie dawały rady.
Z tym, że ten samochód był wymagający, cały zbiornik 50L można było spokojnie w godzinę wypalić do sucha :D

Ukaniu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 570
Rejestracja: 08 kwie 2016, 00:28
Lokalizacja: Grodzisk/Żyrardów

Post autor: Ukaniu » 31 lip 2016, 01:47

Mnie się zachciało tego zbiornika z wielozaworem zewnętrznym no i mam. Wychodzi z boku no i teraz dyniuję jak zmodyfikować rurkę wielozaworu zasysającą paliwo by leżała z tyłu zbiornika :]
Kot też jest Quattro

Awatar użytkownika
krisker
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 653
Rejestracja: 28 lip 2015, 10:36
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: krisker » 31 lip 2016, 11:45

Ja dałem Bormecha 75 wewnętrznego. Niestety na fabrycznych ustawieniach wielozaworu wchodziło 54l. Po modyfikacji weszło na pusty zbiornik 64l, co już mnie satysfakcjonuje. 400km zasięgu bez najmniejszego problemu, a przy odpowiednim traktowaniu sporo więcej. Tylko z zapasem problem - oryginalny jest ogromny. Przymierzałem za to zapas z allroada C5 i jest idealny - lżejszy i mniejszy (zarówno felga, jak i sam fakt, że jest bez powietrza). Z lekkim wciskiem mieści się w pionie. Tylko kosztuje trochę, bo sam zapas 250zł + pompka ori 150zł. Ale docelowo jest to chyba najlepszy kompromis.

mahoney99
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 73
Rejestracja: 16 sie 2015, 19:17
Lokalizacja: Żywiec

Post autor: mahoney99 » 04 wrz 2016, 22:43

dzis jechalem 160 i dalem but w podloge i po podlaczeniu komp wychodzi na to ze mi zapętlilo wtryski.wystapilo to 1 raz.jak rusze z niskich obrotow i jade do odciecia na kazdym biegu to nic takiego nie wystepuje.jakies rady jak usunac ten problem? delikatnie mu mnoznik zmiejszylem na wys obrotach bo w sumie i tak mi z mapy wychodzilo zeby go obnizyc.moze cisnienie podniesc? jest 1.2

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 04 wrz 2016, 23:41

Jak zapętla to albo jest mocno przelane albo masz jakieś "wąskie gardło" przy zasilaniu.

Awatar użytkownika
krisker
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 653
Rejestracja: 28 lip 2015, 10:36
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: krisker » 05 wrz 2016, 08:14

Jeśli sporadycznie to występuje i jest w tym momencie bogato, to można zostawić. Jeśli natomiast lubisz mieć zrobione na perfekt, to można jeszcze poprawić co nieco (dysze/reduktor/ciśnienie).

mahoney99
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 73
Rejestracja: 16 sie 2015, 19:17
Lokalizacja: Żywiec

Post autor: mahoney99 » 05 wrz 2016, 10:33

normalnie nie wystepuje.on jakos tak glupio przyredukował przy kickdownie ze dokrecil moze 100-200 obrotow i zmienil na wyzszy bieg.i przy tej redukcji to wystapilo.dysz nie za bardzo mi sie chce ruszac na razie;) moze przy rozrzadzie rozwierce delikatnie.
ogolnie zrobilem moze 1000-1500 km na razie na lpg i wszystko hula.nie szarpie nie przerywa,nie ma zadnych bledow w silniku. bez wiekszego problemu mozna zejsc do 13-14 litrow spalania w trasie. takze jestem zadowolony ;)

Awatar użytkownika
krisker
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 653
Rejestracja: 28 lip 2015, 10:36
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: krisker » 05 wrz 2016, 10:50

mahoney99 pisze:bez wiekszego problemu mozna zejsc do 13-14 litrow spalania w trasie
Na 32V to chyba sukces :)

Ukaniu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 570
Rejestracja: 08 kwie 2016, 00:28
Lokalizacja: Grodzisk/Żyrardów

Post autor: Ukaniu » 05 wrz 2016, 11:39

mahoney99 pisze:normalnie nie wystepuje.on jakos tak glupio przyredukował przy kickdownie ze dokrecil moze 100-200 obrotow i zmienil na wyzszy bieg.
W takich stanach przejściowych sterownik silnika czasem mocno leje paliwo i nie ma się co do tego odnosić planując poprawki - to będzie sporadyczna sprawa.

Jakie masz czasy wtrysku dla pełnego obciążenia przy obrotach maksymalnego momentu oraz tak do końca?
Ile w tych wypadkach zostaje do pętlenia?
Kot też jest Quattro

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl