![]() |
![]() |
![]() |
[D2 3.7PB ] Kilka pytań na temat silnika
[D2 3.7PB ] Kilka pytań na temat silnika
Witam
Przymierzam się do nabycia d2 z silnikiem 3.7 i dość dużo czytałem w internecie i na forum i mam kilka pytań...
czy to prawda że automatycznie skrzynie padają przy silniku 3.7?
Jak pracuje na gazie?
Jak z kosztami utrzymania tzn zawieszenie, części do silnika? Jak u Was z awaryjnoscia?
Czytałem że dużo części pasuje od audi a4 lub passata! Jeśli tak to jakie?
Pozdrawiam :-)
Przymierzam się do nabycia d2 z silnikiem 3.7 i dość dużo czytałem w internecie i na forum i mam kilka pytań...
czy to prawda że automatycznie skrzynie padają przy silniku 3.7?
Jak pracuje na gazie?
Jak z kosztami utrzymania tzn zawieszenie, części do silnika? Jak u Was z awaryjnoscia?
Czytałem że dużo części pasuje od audi a4 lub passata! Jeśli tak to jakie?
Pozdrawiam :-)
Ostatnio zmieniony 12 lut 2015, 09:49 przez DiM, łącznie zmieniany 2 razy.
Kolego , skrzynia będzie żyć tak długo jak ty będziesz normalnie ją traktować , co do silnika 3,7 ?? Polecam 4,2 większa moc osiągi lepsze spalanie bardzo zbliżone do 3,7 , części praktycznie to samo , bo to ta sama konstrukcja . Jeszcze pytanie , czy 3,7 ośkę czy quattro chcesz kupić ?
A co do części od A4 to pasuje np kostka od reflektora , żarówki w tylnej lampie no i może parę części mają wspólne A4 2.6 , 2.8 z A8 2.8 , ale czy mają to nie mam pojęcia ponieważ kupuję części do A8 a nie a4 .
A co do części od A4 to pasuje np kostka od reflektora , żarówki w tylnej lampie no i może parę części mają wspólne A4 2.6 , 2.8 z A8 2.8 , ale czy mają to nie mam pojęcia ponieważ kupuję części do A8 a nie a4 .
Ostatnio zmieniony 14 sty 2011, 19:44 przez mdamian, łącznie zmieniany 1 raz.
Nie ma to jak 4.2 Quattro 
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.

Wypalanie DPF Audi A6 i A8.

Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

szczerze nie wiem jak ty ale dużo osób tak jak i ja woli jednak napęd quattro .
Ale to już twój wybór . Nie słuchaj bzdur na temat części od innego samochodu , ponieważ jeśli nawet są to nie oznacza że tamte części są tak trwałe jak części do A8 .
Ale to już twój wybór . Nie słuchaj bzdur na temat części od innego samochodu , ponieważ jeśli nawet są to nie oznacza że tamte części są tak trwałe jak części do A8 .
Nie ma to jak 4.2 Quattro 
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.

Wypalanie DPF Audi A6 i A8.

Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

- 123mielony
- Super Klubowicz
- Posty: 2473
- Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2005
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Biłgoraj
Ciekawostka przyrodnicza
czy to prawda że automatycznie skrzynie padają przy silniku 3.7?
Kolega jak skrzynia zajechana to silnik juz w tedy dowolny.Co do gazu to koledzy sobie chwala pod waruniem że ktos łepski to założy i nie będzie to weterynarz.Tak jak kolega Adamian napisał to lepiej pomyśl o 4.2Qi będzie dobrze :-D
czy to prawda że automatycznie skrzynie padają przy silniku 3.7?
Kolega jak skrzynia zajechana to silnik juz w tedy dowolny.Co do gazu to koledzy sobie chwala pod waruniem że ktos łepski to założy i nie będzie to weterynarz.Tak jak kolega Adamian napisał to lepiej pomyśl o 4.2Qi będzie dobrze :-D
co bys nie kupil to napewno bedziesz zadowolony pod warunkiem ze nie bedzie sie psulo ale takiej opcji nie ma, te auta psuja sie na potenge i jesli nie masz w portfelu wiele to kup cos innego a jak koniecznie chcesz a8 to polecam 2.8 na manualu. Mialem kilka osemek, wiem o nich bardzo duzo, lubie przy nich grzebac itd ale nie masz pojecia jak bardzo sie ciesze ze sprzedalem i obiecalem sobie ze nigdy nie kupie d2 w automacie i z v ósemka.
Nie to zebym cie zniechecal, pytasz , ja odpowiadam.
Jesli ktos ma zamiar skrytykowac co napisalem to niech daruje sobie, kazdy ma swoje zdanie i kazdy jezdzi tym czym chce lub tym czym musi.
Kolego jesli chodzi o moc to 4.2 daje rade choc mi po tylu latach jezdzenia zdawalo sie ze nie jedzie a poza tym to duze wygodne auto, jesli sie chcesz pokazac to polecam, ceny polecialy na ryj tych aut a jesli chcesz sie pobawic moca to polecam bmw 328, daje wiecej frajdy z jazdy a i nie jedna óseme ze swiatel objedziesz.
Nie to zebym cie zniechecal, pytasz , ja odpowiadam.
Jesli ktos ma zamiar skrytykowac co napisalem to niech daruje sobie, kazdy ma swoje zdanie i kazdy jezdzi tym czym chce lub tym czym musi.
Kolego jesli chodzi o moc to 4.2 daje rade choc mi po tylu latach jezdzenia zdawalo sie ze nie jedzie a poza tym to duze wygodne auto, jesli sie chcesz pokazac to polecam, ceny polecialy na ryj tych aut a jesli chcesz sie pobawic moca to polecam bmw 328, daje wiecej frajdy z jazdy a i nie jedna óseme ze swiatel objedziesz.
no ja akurat chcę jeździć 4,2 V8 QUATTRO bo dla mnie to jest normalne auto , komfortowe , szybkie i bezpieczne .
Co do psucia ??
To musiałeś paulo79, trafiać na jakieś kiepskie samochody , ponieważ jak widzisz moja jest 1994 rok i na razie nie narzekam .
Jeżdżę nią od maja zeszłego roku i prócz podstaw nic się nie psuło , tak że nie mów że te samochody jakoś nadmiernie się psują . Usterki spotkasz nawet w nowych samochodach , po za tym jeśli dbasz o auto to nie powinno się psuć , no chyba że zmęczenie materiału to inna sprawa .
Ja tam wolę quattro , a co do zostawienia na światłach D2 to 3 możliwości :
1 : kierowca Audi zaśpi
2 : ma pod maską 2.8 PB
3 : ma pod maską 2.5 TDI
Co do psucia ??
To musiałeś paulo79, trafiać na jakieś kiepskie samochody , ponieważ jak widzisz moja jest 1994 rok i na razie nie narzekam .
Jeżdżę nią od maja zeszłego roku i prócz podstaw nic się nie psuło , tak że nie mów że te samochody jakoś nadmiernie się psują . Usterki spotkasz nawet w nowych samochodach , po za tym jeśli dbasz o auto to nie powinno się psuć , no chyba że zmęczenie materiału to inna sprawa .
tak bo części drogie bo dużo mniej zamienników niż do Audi , a czy większa frajda ??ceny polecialy na ryj tych aut a jesli chcesz sie pobawic moca to polecam bmw 328, daje wiecej frajdy z jazdy a i nie jedna óseme ze swiatel objedziesz.
Ja tam wolę quattro , a co do zostawienia na światłach D2 to 3 możliwości :
1 : kierowca Audi zaśpi
2 : ma pod maską 2.8 PB
3 : ma pod maską 2.5 TDI
Nie ma to jak 4.2 Quattro 
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.

Wypalanie DPF Audi A6 i A8.

Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Widać auta z początków produkcji były lepiej zrobione bo ja także jeżdżę autem z 1994 roku i oprócz eksploatacji nic tam się nie dzieje. No może poza pompą paliwa którą akurat sam wymieniłem bez większych problemów.mdamian pisze:To musiałeś paulo79, trafiać na jakieś kiepskie samochody , ponieważ jak widzisz moja jest 1994 rok i na razie nie narzekam .
Co do świateł to myślę, że Audi A8 nie jest rakietą ale swoje pazury to ma i 4.2 na pewno nie zostanie z tyłu mimo automatu.
Dążenie do doskonałości.
tak tak tak
nie mow mi kolego nic na ten temat bo naprawde nie mam ochoty o tym rozmawiac, znam wielu ktorzy nie dadza zlego slowa powiedziec na a8 i ty z cala pewnoscia do nich nalezysz, prosilem o nie komentowanie tego co pisalem.
Co do bmw 328 to sie kiedys zdziwisz jak twoje 4.2 bedzie wyciskac ostatnie poty zeby ją dojsc, niestety takie sa realia ale co niektorzy mysla ze a8 to rajdowka bo ma 300 koni, zabawne hehe.
Jak kupywalem pierwsze a8 to tez myslalem ze jestem panem i wladca na drogach, dzis wiem ze bardzo sie mylilem, co do komfortu oczywiscie to nie ma porownania.
Nie naskakiwac, nie wieszac psow, nie krytykowac bo kazdy ma swoje zdanie tylko niektorzy nie chca sie przyznac do tego co mysla.
nie mow mi kolego nic na ten temat bo naprawde nie mam ochoty o tym rozmawiac, znam wielu ktorzy nie dadza zlego slowa powiedziec na a8 i ty z cala pewnoscia do nich nalezysz, prosilem o nie komentowanie tego co pisalem.
Co do bmw 328 to sie kiedys zdziwisz jak twoje 4.2 bedzie wyciskac ostatnie poty zeby ją dojsc, niestety takie sa realia ale co niektorzy mysla ze a8 to rajdowka bo ma 300 koni, zabawne hehe.
Jak kupywalem pierwsze a8 to tez myslalem ze jestem panem i wladca na drogach, dzis wiem ze bardzo sie mylilem, co do komfortu oczywiscie to nie ma porownania.
Nie naskakiwac, nie wieszac psow, nie krytykowac bo kazdy ma swoje zdanie tylko niektorzy nie chca sie przyznac do tego co mysla.
- 123mielony
- Super Klubowicz
- Posty: 2473
- Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2005
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Biłgoraj
Paweł podaj parę przykładów co Ci się tak psuło na potęgę,bo cos mi sie zdaje że troszke koloryzujesz alb kupowałeś same perełki w okazyjnej cenie. :lol:paulo79 pisze: te auta psuja sie na potenge i jesli nie masz w portfelu wiele to kup cos innego a jak koniecznie chcesz a8 to polecam 2.8 na manualu
paulo79, Paweł to po co takie bzdury piszesz , może to się tobie coś pomyliło i twoje bmw 328 tak często się psuło .
A co do rajdówki to wcale tak nie uważam że A8 to rajdówka , jak bym chciał rajdówkę to bym kupił Suprę np i Audi już ma duży problem , ale nie o to chodzi .
A to że każdy ma swoje zdanie to nie nowość i krytyka zawsze będzie .
A co do rajdówki to wcale tak nie uważam że A8 to rajdówka , jak bym chciał rajdówkę to bym kupił Suprę np i Audi już ma duży problem , ale nie o to chodzi .
A to że każdy ma swoje zdanie to nie nowość i krytyka zawsze będzie .
Nie ma to jak 4.2 Quattro 
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.

Wypalanie DPF Audi A6 i A8.

Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
