![]() |
![]() |
![]() |
[S8 D2 01 ] Odkręcenie śruby centralnej wału
Zawiechę do chłodniczki oleju :shock:szeryfisch pisze:eee tam. Zwalasz zawieche i juz jest dostep.
szczerze mówiąc nie widzę potrzeby zwalania zawieszenia... no chyba, że śruby z tyłu ktoś już obrobi i nie pójdą normalnym kluczem.
Tak to przedni zderzak i całą puchę filtra powietrza i potem już chłodniczka.
Ale fakt faktem chłodniczka oleju nie należy do moich ulubionych tematów... robiłem ich kilka i potrzebującym nie odmawiam ale mam na nią alergię... szczególnie na te dwie śruby zwane "mega trudna" i "bardzo trudna" :evil:
Podstawą sukcesu to bogaty magazyn kluczy... przedłużek i kardanów aby było w czym dobierać. Właściwie to wiele nie trzeba... byle mieć dokładnie to co potrzeba :lol:
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
-
- Super Klubowicz
- Posty: 658
- Rejestracja: 30 sty 2013, 16:07
- Lokalizacja: Szczecin
-
- Super Klubowicz
- Posty: 347
- Rejestracja: 04 lip 2011, 20:43
- Lokalizacja: Łódź
-
- Super Klubowicz
- Posty: 658
- Rejestracja: 30 sty 2013, 16:07
- Lokalizacja: Szczecin
-
- Super Klubowicz
- Posty: 658
- Rejestracja: 30 sty 2013, 16:07
- Lokalizacja: Szczecin
-
- Super Klubowicz
- Posty: 347
- Rejestracja: 04 lip 2011, 20:43
- Lokalizacja: Łódź
Klucz na śrubę tylko porządny zapierasz o posadzką jeden ruch stacyjką i śruba odkręcona .Tylko trzeba uważać żeby klucz zębów nie wybił .
DODANO
21:17
Najlepszy jest klucz pneumatyczny .
DODANO
21:17
Najlepszy jest klucz pneumatyczny .
Ostatnio zmieniony 08 kwie 2014, 21:20 przez Marcin1981, łącznie zmieniany 1 raz.
Ktoś wcześniej pisał o przerobionej blokadzie z T4 2.5TDI, to fakt, ale pasuje ten sposób tylko do przedlifta.
Jak kiedyś robiliśmy jeszcze mechanikę, to zawsze rozrusznik out, dobra breszka, jeden trzyma za ząbki modląc się żeby wytrzymały, a drugi odkręcał kluczem i czterema rurami
Jak kiedyś robiliśmy jeszcze mechanikę, to zawsze rozrusznik out, dobra breszka, jeden trzyma za ząbki modląc się żeby wytrzymały, a drugi odkręcał kluczem i czterema rurami

Elektronika samochodowa.
Oryginalną blokadą.chicken20091986 pisze:... jak odkręcacie te koło nawet żeby rozrząd zmienic??
Metod "na rozrusznik" czy "o podłogę" nigdy nie stosowałem - za mało odważny chyba na to jestem

* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
-
- Super Klubowicz
- Posty: 658
- Rejestracja: 30 sty 2013, 16:07
- Lokalizacja: Szczecin
Tak, 3/4 cala to minimum. Ja mam przedłużkę na 1,2 m. Jakoś idzie.
Mówisz, że wytrzymała micha w tym punkcie co wsadziłeś śrubokręt (dziury na śrubki dokręcenia miski).
Zastanawiałem się zawsze czy można spróbować ale obawiałem się
potencjalnego grzebania przy tym (nowa micha + wymiana). W sumie tam
nie ma dużego momentu ale jakoś tak psychicznie nie mogłem się przełamać
.
Mówisz, że wytrzymała micha w tym punkcie co wsadziłeś śrubokręt (dziury na śrubki dokręcenia miski).
Zastanawiałem się zawsze czy można spróbować ale obawiałem się
potencjalnego grzebania przy tym (nowa micha + wymiana). W sumie tam
nie ma dużego momentu ale jakoś tak psychicznie nie mogłem się przełamać

-
- Super Klubowicz
- Posty: 658
- Rejestracja: 30 sty 2013, 16:07
- Lokalizacja: Szczecin