części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

[D3 03 4.2MPI ] Obroty po zmianie biegu na wyższy

Lakier

[D3 03 4.2MPI ] Obroty po zmianie biegu na wyższy

Post autor: Lakier » 09 sty 2014, 14:37

Witam,

Mam pytanie. Jakie macie obroty po zmianie biegów na wyższy przy spokojnej jeździe. Chodzi o tryb D.

U mnie jest to 1000-1100 obrotów, co wydaje mi się dosyć małą wartością.
Ostatnio zmieniony 09 sty 2014, 23:27 przez Lakier, łącznie zmieniany 1 raz.

Hjeniu
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 166
Rejestracja: 23 gru 2013, 09:55
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Hjeniu » 09 sty 2014, 14:45

tak ma być

beyer28
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1035
Rejestracja: 14 sie 2013, 21:52
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: beyer28 » 09 sty 2014, 17:28

U mnie zmienia w okolicach 1800, ale to w d2

krystek78
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 209
Rejestracja: 21 mar 2013, 16:22
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: krystek78 » 09 sty 2014, 17:35

skrzynia sie dostosowala do twojej jazdy.tak moze byc

Awatar użytkownika
labas
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 843
Rejestracja: 15 maja 2009, 09:56
Lokalizacja: Pieniny

Post autor: labas » 09 sty 2014, 18:02

Lakier pisze:U mnie jest to 1000-1100 obrotów, co wydaje mi się dosyć małą wartością
Strasznie niskie te obroty, w klekocie przełącza na wyższych.
Auto zamulone, trzeba pojeździć z fantazją.

Awatar użytkownika
123mielony
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2473
Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2005
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Imię: Krzysztof
Lokalizacja: Biłgoraj

Post autor: 123mielony » 09 sty 2014, 18:05

labas pisze:trzeba pojeździć z fantazją.
Bardzo mi się podoba :]

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 09 sty 2014, 18:43

U mnie 2 pierwsze biegi ciągnie do 3-3,5 tys. a potem 3, 4 i 5 wrzuca max przy 1100-1300obr :D Tak skrzynię przyzwyczaiłem, szybko bujam się do stówki a potem tempomat i jedziemy :D

Awatar użytkownika
mdamian
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2817
Rejestracja: 12 maja 2010, 00:06
Lokalizacja: 3-miasto

Post autor: mdamian » 09 sty 2014, 23:15

krzychu22.p1i pisze:U mnie 2 pierwsze biegi ciągnie do 3-3,5 tys. a potem 3, 4 i 5 wrzuca max przy 1100-1300obr
Właśnie Krzychu , taki styl jazdy i gwarantowane spalanie na poziomie 20L/100km w mieście .
Spróbuj 1 i 2 bieg max do 2000 obr/min , potem do około 1500 obr/min i 100% spalanie zejdzie do około 15-17L/100km , jeszcze właśnie zależy od sytuacji na drodze .
Spokojna jazda , a i tak dużo aut nie zdąża ruszyć na światłach , a ty już jesteś za skrzyżowaniem ;)

ernesto

Post autor: ernesto » 09 sty 2014, 23:26

Ja na obroty nie patrzę ale czasami zerkam na obrotomierz. Delikatnie jeżdżę 1, 2 przy prędkości 15 km/h, 3 niespełna 30 km/h 4 zarzucam gdy obroty dochodzą do około 2000 na 3 biegu. Dosłownie piórko na gazie nawet nie dochodzę do 2/4 gazu i wychodzi mi 16-17 i oczywiście długo-długo wcześniej jak widzę jakiś zator zdejmuję nogę z gazu by jak najwięcej hamować silnikiem.

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 09 sty 2014, 23:37

mdamian pisze:
krzychu22.p1i pisze:U mnie 2 pierwsze biegi ciągnie do 3-3,5 tys. a potem 3, 4 i 5 wrzuca max przy 1100-1300obr
Właśnie Krzychu , taki styl jazdy i gwarantowane spalanie na poziomie 20L/100km w mieście .
Tylko u mnie są takie proste fajne drogi, że mam 12-13l/100km średniego, nie z fisa a z tankowań! :D . Jeżdżę na PB only.. Szczerze powiedziawszy jeszcze nie miałem wyniku większego jak 16,5l hah co mnie cieszy niezmiernie jak na taki motor. W mieście kręcę max do 2 tys bo więcej sensu nie ma..

Awatar użytkownika
tutenhamon
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1674
Rejestracja: 19 maja 2009, 19:13
Lokalizacja: Choszczno

Post autor: tutenhamon » 10 sty 2014, 11:03

Da się tak w ogóle jeżdzić ?To jak jazda wózkiem inwalidzkim .Myślałem że to ja raczej spokojnie jeżdze . W moim aucie jest to wartość rzędu od 1800 wzwyż . W D3 na pewno są inne przełożenia więc moja wypowiedz raczej ci nie pomoże a tylko pozwoli naświetlić jakiś porównywalny obraz.

Rezerwista
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 21
Rejestracja: 19 gru 2013, 13:11
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: Rezerwista » 11 sty 2014, 10:56

u mnie tez zmienia w okolicy 2000 - 2200 obrotów...

Pepeka
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 265
Rejestracja: 11 sty 2012, 12:00
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Pepeka » 18 sty 2014, 19:08

ech Pany ,czytajta ze zrozumieniem, kolega wyraźnie napisał "po zmianie biegu" a nie przy jakiej przerzuca . Więc kolego Lakier ,to bardzo dobrze ,tak ma być . Przypuszczam ,że to pierwsze twoje auto z tak dużą pojemnością ?
Złego diabli nie biorą ...

Lakier

Post autor: Lakier » 24 sty 2014, 15:33

Tak. Wcześniej było 2.4 :).

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl