[D3 03 4.2MPI ] Szarpanie skrzyni po wymianie oleju
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Za sama wymiane to i tak stanowczo za dużo - moim zdaniem taka usługa powinna kosztowac max 500zl
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
Niech 500zł kosztuje sama robocizna do tego 700-900zł części to max 1400 ale nie 2000ts to nie wiem co oni w tym jeszcze robią moze tankują do pełna . Chyba będę musiał zostać przy wymianie statycznej .
Kiedyś była audi A8 D2 4.2.
Jest audi 80 GT B2 silnik R5 136 KM w odbudowie.
Poszukiwana Audi A8 D3 ( 4.0TDI, 4.2TDI,4.2Benzyna )
Jest audi 80 GT B2 silnik R5 136 KM w odbudowie.
Poszukiwana Audi A8 D3 ( 4.0TDI, 4.2TDI,4.2Benzyna )
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Nawet jedna osoba w D3 daje radę, a teraz pogoda jest dobra, bo nie będzie się olej za szybko nagrzewał. Cena nieco za wysoka, ale być może taką podali, bo po prostu nie chcą się w to bawić i liczą na Twoją rezygnację.krzychu22.p1i pisze:Zasada wymiany w D3 jest taka sama jak D2. Wszystko na spokojnie we 2 osoby, pilnować temperatury i będzie git.
Bądź dobry jak chleb.
Maćku, no po prostu czasami tak bywa. Ja nawet ich trochę rozumiem, w końcu muszą zarobić na chleb, a tu jest trochę zabawy. A mechanik też człowiek i pewnie woli narobić się mniej i zarobić więcej. Takie życie mój panie... takie życie.Apophis pisze:Jeśli tak to niech zamkna interes albo naprawiają piły spalinowe....pebo pisze: bo po prostu nie chcą się w to bawić i liczą na Twoją rezygnację.
Bądź dobry jak chleb.
To za wymianę dynamiczną.... cena jak cena i jakoś nie szczególnie przesadzona.Apophis pisze:2tyś za wymiane oleju lekka przesada.
I co w tym dziwnego?....Apophis pisze:To remont pewnie z dyche bedzie kosztował....
Generalny remont skrzyni w D3 może kosztować nawet 12-13kpln i determinowane to jest mi.in. mechatroniką którą np. MID-PARTS kupuje nową w ASO i w ASO dopasowuje ją do samochodu.
Samemu można sobie oczywiście zrobić taniej ale jak korzystasz z usług jakiegoś serwisu i oczekujesz od nich przede wszystkim wysokiego poziomu wiedzy to to po prostu kosztuje.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Samemu się na to nie czuję a miedzy D3 a D2 nie ma aż tak kolosalnych rozbieżności.FOSS pisze:Samemu można sobie oczywiście zrobić taniej ale jak korzystasz z usług jakiegoś serwisu i oczekujesz od nich przede wszystkim wysokiego poziomu wiedzy to to po prostu kosztuje.
Widocznie serwis w którym robiłem i nadal serwisuje sobie skrzynie nie bierze cześci z ASO bo szef sam mi kiedys to w rozmowie napomniał że by zbankrutowali od tego.
Cena 2tyś za dynamiczną(wiem jak to się robi) jest nieuzasadniona,za wysoka. Cena 850 za statyczną także. No ale jak się bierze z ASO i dodaje swoją marże to tak własnie jest.
Można nawet dac 25tyś+koszta wymiany za skrzynkę do D2. Kto jak chce.