części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D3 03 4.2MPI ] Szarpanie skrzyni po wymianie oleju

Bartek87
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 231
Rejestracja: 09 lip 2012, 20:29
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Bartek87 » 29 paź 2014, 09:48

W Szczecine w ASO Audi krzykneli mi 2500zł za wymiane ze wszystkim. W ASO VW z kolei robocizna ok 300zł + filtr z uszczelka za 300 z hakiem, olej własny Ravenol :)

Awatar użytkownika
Ogród-Lca
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 224
Rejestracja: 23 paź 2009, 03:15
Lokalizacja: Legnica

Post autor: Ogród-Lca » 29 paź 2014, 10:50

Dodam jeszcze że sama rozmowa tel mnie nie przekonała bo miałem wrażenie że rozmawiam z jakimś totalnym gburem, który ma gdzieś jednego klienta w te czy we wte. Co do ceny 2000 ts zł to uważam że jest ona mocno przesadna mimo tego że zdaje sobie sprawę z tego że te auta nie są tanie w utrzymaniu i nie zamierzam na swoim aucie oszczędzać ale za ok 2000 ts to u chłopaków w okolicy co rozbierają D3 mam drugą skrzynię z auta którym mogę wcześniej pojeździć i zobaczyć jak chodzi.
15L oleju Revanol to jest jakieś 600 zł + filtr+uszczelka+jakaś podkładka to niech wyjdzie 1000 zł i to mocno wygórowane , czas takiej wymiany oglądałem wiele filmików na You tube max 2h czyli Panowie za roboczogodzinę biorą 500 zł to nawet w ASO nie ma takich stawek. Może ktoś z kolegów zarabia 500 zł na godzinę bo większość na tym forum chyba nie .
Kiedyś była audi A8 D2 4.2.
Jest audi 80 GT B2 silnik R5 136 KM w odbudowie.
Poszukiwana Audi A8 D3 ( 4.0TDI, 4.2TDI,4.2Benzyna )

Gość

Post autor: Gość » 29 paź 2014, 13:48

W serwisie do którego jeżdzę ceny wyglądają mniej więcej tak że robocizna jeśli nie trza sie bawić z wydechami ok 150zł do tego doliczamy ceny filtra,uszczelka,olej.
Statyczna


Wymiana dynamiczna nie jest ani opłacalna ani polecana bo więcej sie osiągnie poprzez dwie statyczne niż jedną dynamiczną.

Awatar użytkownika
Ogród-Lca
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 224
Rejestracja: 23 paź 2009, 03:15
Lokalizacja: Legnica

Post autor: Ogród-Lca » 29 paź 2014, 16:48

Koledzy może ktoś opisze krok po kroku jak najlepiej zrobic tą wymianę gdybym chciał to zrobić we własnym zakresie , najważniejsze żeby zlać jak najwięcej oleju przy wymianie statycznej i jak później zalać odpowiedni stan oleju, ponoć poziom sprawdza się VAG, i jak później przeprowadzić adaptację ?
Kiedyś była audi A8 D2 4.2.
Jest audi 80 GT B2 silnik R5 136 KM w odbudowie.
Poszukiwana Audi A8 D3 ( 4.0TDI, 4.2TDI,4.2Benzyna )

Awatar użytkownika
Gabriel
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 779
Rejestracja: 14 paź 2010, 21:35
Lokalizacja: śląskie/Rybnik

Post autor: Gabriel » 29 paź 2014, 17:00


Awatar użytkownika
Ogród-Lca
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 224
Rejestracja: 23 paź 2009, 03:15
Lokalizacja: Legnica

Post autor: Ogród-Lca » 29 paź 2014, 17:16

Sorki widziałem ten post, ale na wstępie przeczytałem że dotyczy skrzyń 5 biegowych i sie nie zagłębiałem.
Kiedyś była audi A8 D2 4.2.
Jest audi 80 GT B2 silnik R5 136 KM w odbudowie.
Poszukiwana Audi A8 D3 ( 4.0TDI, 4.2TDI,4.2Benzyna )

Awatar użytkownika
Ogród-Lca
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 224
Rejestracja: 23 paź 2009, 03:15
Lokalizacja: Legnica

Post autor: Ogród-Lca » 29 paź 2014, 18:32

numer skrzyni biegów - GZA - olej to - G 055 005 A2 - RAVENOL 6HP lub inny
Koledzy czy to jest dokładnie ten olej, który powinien być zlany do mojej skrzyni ?
http://allegro.pl/ravenol-6hp-5l-6hp19- ... 88070.html
http://allegro.pl/ravenol-6hp-20l-6hp19 ... 21085.html
Kiedyś była audi A8 D2 4.2.
Jest audi 80 GT B2 silnik R5 136 KM w odbudowie.
Poszukiwana Audi A8 D3 ( 4.0TDI, 4.2TDI,4.2Benzyna )

michalwruszak
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2449
Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michalwruszak » 29 paź 2014, 18:35

Podales takie same - rożnia sie tylko pojemnością :) Tak - ten bedzie pasowac
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044

Awatar użytkownika
Ogród-Lca
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 224
Rejestracja: 23 paź 2009, 03:15
Lokalizacja: Legnica

Post autor: Ogród-Lca » 29 paź 2014, 18:38

Dzięki a wiesz kolego jaki olej będzie najlepszy do dyferencjału tył i przód bo będę chciał wymienić za jednym zamachem.
Kiedyś była audi A8 D2 4.2.
Jest audi 80 GT B2 silnik R5 136 KM w odbudowie.
Poszukiwana Audi A8 D3 ( 4.0TDI, 4.2TDI,4.2Benzyna )

Awatar użytkownika
Ogród-Lca
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 224
Rejestracja: 23 paź 2009, 03:15
Lokalizacja: Legnica

Post autor: Ogród-Lca » 30 paź 2014, 17:30

Koledzy czy opłaca się inwestować w opcję 1 czy zdecydowanie wystarczy opcja 2 ?
1 http://allegro.pl/olej-filtr-uszczelka- ... 19685.html
2 http://allegro.pl/olej-filtr-uszczelka- ... 72930.html

Czy trzeba rozkręcać wydechy do zdjęcia miski ?
Ostatnio zmieniony 31 paź 2014, 16:22 przez Ogród-Lca, łącznie zmieniany 1 raz.
Kiedyś była audi A8 D2 4.2.
Jest audi 80 GT B2 silnik R5 136 KM w odbudowie.
Poszukiwana Audi A8 D3 ( 4.0TDI, 4.2TDI,4.2Benzyna )

Awatar użytkownika
pebo
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1731
Rejestracja: 15 maja 2009, 23:04
Lokalizacja: B.Podl.

Post autor: pebo » 30 paź 2014, 22:43

Apophis pisze:Wymiana dynamiczna nie jest ani opłacalna ani polecana bo więcej sie osiągnie poprzez dwie statyczne niż jedną dynamiczną.
Dokładnie.
Bądź dobry jak chleb.

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 02 lis 2014, 01:40

Ogród-Lca pisze:Koledzy czy opłaca się inwestować w opcję 1 czy zdecydowanie wystarczy opcja 2 ?

1 http://allegro.pl/olej-filtr-uszczelka- ... 19685.html
2 http://allegro.pl/olej-filtr-uszczelka- ... 72930.html
Ja bym poszedł jednak w oryginalne produkty ZF czyli opcję 1.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Awatar użytkownika
Ogród-Lca
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 224
Rejestracja: 23 paź 2009, 03:15
Lokalizacja: Legnica

Post autor: Ogród-Lca » 02 lis 2014, 18:45

Na forum było wiele wypowiedzi że olej do skrzyni to revanol myślałem że to oryginał .
Kiedyś była audi A8 D2 4.2.
Jest audi 80 GT B2 silnik R5 136 KM w odbudowie.
Poszukiwana Audi A8 D3 ( 4.0TDI, 4.2TDI,4.2Benzyna )

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 02 lis 2014, 20:01

Ogród-Lca pisze:Na forum było wiele wypowiedzi że olej do skrzyni to revanol myślałem że to oryginał .
Oryginał do skrzyni ZF jest olej ZF Lifeguard - Ravenol nawet w opisie który zalinkowałeś ma napisane, że jest bezpośrednim zamiennikiem oryginalnego ZF'a :)

Jak ja wymieniałem w swojej oleum to nalany został ZF i może dla niektórych to przerost formy nad treścią ale ja wybieram tak a nie inaczej i lepiej się z tym czuję.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Awatar użytkownika
Ogród-Lca
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 224
Rejestracja: 23 paź 2009, 03:15
Lokalizacja: Legnica

Post autor: Ogród-Lca » 03 lis 2014, 16:21

Koledzy a wypowie się ktoś kto wymienił olej na Revanol jak chodzi skrzynia ?, w mojej skrzyni olej był wymieniony jakieś 50 ts temu , ale co zostało wlane tego nie wiem.
Kiedyś była audi A8 D2 4.2.
Jest audi 80 GT B2 silnik R5 136 KM w odbudowie.
Poszukiwana Audi A8 D3 ( 4.0TDI, 4.2TDI,4.2Benzyna )

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl