![]() |
![]() |
[D3 04 3.7MPI/LPG ] Stag 300 i dramat.
Dlatego tez o tym wspomniałem,że staga nie monowal mi zdzisiu u siebie na podwórku, tylko osoby polecane na forum LPG, raz byl to Wrocław, Raz Poznań, tu i tu specjaliści sie wylozyli, może oni sa i dobrzy ale przy silnikach 1,8 gdzie laik założy i wystroi instalację.pepi pisze:- wiesz staga trzeba jeszcze umieć ustawić tech w trybie tech sam się ustawia i to świadczy bardziej o tych którzy ci to zakładali i ustawiali niż o samym sterowniku .tomi5 pisze:I tu sie znowu mylisz. Tak jak juz pisalem wielokrotnie mam porównanie na własnej skórze i nie wmówisz mi że stag lepiej sobie radzi od techa.
Tym bardziej że i BMW i A8 i S8 miały te same podzespoły jedyna róznica to sterownik.
_________________
-nie mogłem
Teraz jezdzę do Wilczyc k. wroclawia i wiem że kazde auto tam będzie lądowało i szczerze mogę polecić ten zakład.
Tyle w temacie ode mnie....
Dla mnie auta ma jeździć a czy to bedzie stag lpgtech czy agis to mi rybka....
-tak zakładasz komp i masz lpgtechamajkaistefan pisze:Witam!
A czy wiazki sa takie same?
Majka.
pasuje wszystko map sensor czujniki okablowanie

tylko do ciebie pasowało by tego z obd coby to samo się ustawiało i korygowało

A co do instalek nie ma znaczenia jaka ma być dobrze zestrojona
i nie ważne czy agis tech stag czy kme
To nie dotyczy BRC
bo tam jak nie ma wielkich przegięć to jest dobrze i tu widać że to nie głupia instalka skoro co chwila jakiś kwiatek jest ok .
Dla tego stwierdzam że chyba jak nie ma w okolicy gazowników dobrych to tylko BRC <jezu>
nie komp akurat toporny jest
brc chyba samo się nie uczy tylko trzeba go ustawić
tak teraz szperałem i wychodzi chyba że nie ma jeszcze obd 328 techa <niewiem>
znalazłem tylko do 4-6 cylindrowego
Pytanie jakiego ty masz tego staga ?
STAG 300 Premium
STAG 300 ISA2
czy jeszcze masz coś innego bo jeśli komp upalony to jak byś chciała przejść na techa
to trzeba dokładnie wiedzieć co jest w aucie
zobacz w papierach będzie wiadomo ale nagłówek mówi nam stag 300 tylko

brc chyba samo się nie uczy tylko trzeba go ustawić
tak teraz szperałem i wychodzi chyba że nie ma jeszcze obd 328 techa <niewiem>
znalazłem tylko do 4-6 cylindrowego
Pytanie jakiego ty masz tego staga ?
STAG 300 Premium
STAG 300 ISA2
czy jeszcze masz coś innego bo jeśli komp upalony to jak byś chciała przejść na techa
to trzeba dokładnie wiedzieć co jest w aucie
zobacz w papierach będzie wiadomo ale nagłówek mówi nam stag 300 tylko
- karol208
- Super Klubowicz
- Posty: 1085
- Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
- Moje auto: A8 D2
- Rocznik: 1994
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Imię: Karol
- Lokalizacja: Biała Podlaska
Jest u PHJACUŚpepi pisze:n
tak teraz szperałem i wychodzi chyba że nie ma jeszcze obd 328 techa <niewiem>
znalazłem tylko do 4-6 cylindrowego
http://www.phjacus.pl/J35-LPGTECH-elekt ... p2005.html
Można też wsadzić Staga Premium też OBD, ale tak czy inaczej ktoś musi to ogarnąć.
- karol208
- Super Klubowicz
- Posty: 1085
- Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
- Moje auto: A8 D2
- Rocznik: 1994
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Imię: Karol
- Lokalizacja: Biała Podlaska
Przy stagu premium wtyczka pasuje, wiązka ma 1 pin więcej (pin 48) przy techu nie wiem.pepi pisze: wymiana sterownika samego nie wchodzi w rachubę na ten z obd bo wiązka jest inna <niewiem>
Ale u majki obstawiał bym raczej złe podłączenie wiązki do auta. Z tego co się dowiedziałem od taty Majki to sterownik był chyba raz podmieniany.
Ostatnio zmieniony 25 lut 2014, 19:33 przez karol208, łącznie zmieniany 1 raz.
- karol208
- Super Klubowicz
- Posty: 1085
- Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
- Moje auto: A8 D2
- Rocznik: 1994
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Imię: Karol
- Lokalizacja: Biała Podlaska
Majka odnajdź zasilanie sterownika i podłącz bezpośrednio pod akumulator. Masz w sterowniku 2 plusy (czerwony przewód,,gruby z bezpiecznikiem i czerwono czarny to jest + po stacyjce) powinny byćteż 2 brązowe przewody to jest masa.
ten czerwony i brązowe powinny być podpięte bezpośrednio pod akumulator, czerwono czarny może być podpięty pod wtryskiwacz, pompę paliwa , cewkę lub cokolwiek innego gdzie pojawia się+ po przekręceniu zapłonu.. Masę możesz przykręcić do bloku silnika
Z racji tego że akumulator jest w bagażniku to należy sprawdzić pod co podpiął się pan instalator tym grubym czerwonym. Może wszystko wpiął pod zasilanie cewki albo wtrysku Pb i stąd te cyrki i spadki napięcia na sterowniku LPG.,
Jeżeli nikt u ciebie nie służy pomocą to musisz spróbować sama. Ja tylko mogę tak pomóc ew za pomocą zdalnego pulpitu.
ten czerwony i brązowe powinny być podpięte bezpośrednio pod akumulator, czerwono czarny może być podpięty pod wtryskiwacz, pompę paliwa , cewkę lub cokolwiek innego gdzie pojawia się+ po przekręceniu zapłonu.. Masę możesz przykręcić do bloku silnika
Z racji tego że akumulator jest w bagażniku to należy sprawdzić pod co podpiął się pan instalator tym grubym czerwonym. Może wszystko wpiął pod zasilanie cewki albo wtrysku Pb i stąd te cyrki i spadki napięcia na sterowniku LPG.,
Jeżeli nikt u ciebie nie służy pomocą to musisz spróbować sama. Ja tylko mogę tak pomóc ew za pomocą zdalnego pulpitu.