Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


[D3 04 3.7MPI/LPG ] Stag 300 i dramat.

majkaistefan

Post autor: majkaistefan » 24 lut 2014, 09:56

Witam!
A czy wiazki sa takie same?

Majka.

tomi5
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 925
Rejestracja: 18 sie 2010, 06:12
Lokalizacja: Lubin

Post autor: tomi5 » 24 lut 2014, 10:47

pepi pisze:
tomi5 pisze:I tu sie znowu mylisz. Tak jak juz pisalem wielokrotnie mam porównanie na własnej skórze i nie wmówisz mi że stag lepiej sobie radzi od techa.
Tym bardziej że i BMW i A8 i S8 miały te same podzespoły jedyna róznica to sterownik.
_________________
- wiesz staga trzeba jeszcze umieć ustawić tech w trybie tech sam się ustawia i to świadczy bardziej o tych którzy ci to zakładali i ustawiali niż o samym sterowniku .
-nie mogłem :D
Dlatego tez o tym wspomniałem,że staga nie monowal mi zdzisiu u siebie na podwórku, tylko osoby polecane na forum LPG, raz byl to Wrocław, Raz Poznań, tu i tu specjaliści sie wylozyli, może oni sa i dobrzy ale przy silnikach 1,8 gdzie laik założy i wystroi instalację.

Teraz jezdzę do Wilczyc k. wroclawia i wiem że kazde auto tam będzie lądowało i szczerze mogę polecić ten zakład.

Tyle w temacie ode mnie....
Dla mnie auta ma jeździć a czy to bedzie stag lpgtech czy agis to mi rybka....

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 24 lut 2014, 14:22

majkaistefan pisze:Witam!
A czy wiazki sa takie same?

Majka.
-tak zakładasz komp i masz lpgtecha
pasuje wszystko map sensor czujniki okablowanie ;)
tylko do ciebie pasowało by tego z obd coby to samo się ustawiało i korygowało :)

A co do instalek nie ma znaczenia jaka ma być dobrze zestrojona
i nie ważne czy agis tech stag czy kme
To nie dotyczy BRC
bo tam jak nie ma wielkich przegięć to jest dobrze i tu widać że to nie głupia instalka skoro co chwila jakiś kwiatek jest ok .
Dla tego stwierdzam że chyba jak nie ma w okolicy gazowników dobrych to tylko BRC <jezu>

majkaistefan

Post autor: majkaistefan » 25 lut 2014, 10:45

Witam!
I to jest bardzo interesujace. Wlasnie o takim "samostrojnym" myslalam.Pepi powiedz gdzie to rosnie ?


Majka.

Gość

Post autor: Gość » 25 lut 2014, 12:34

Brc sie samo stroi czy tam dopasowuje bo tak mi powiedziano ze raz ustawione nie powinno sie ujawniac i nie ujawnia sie.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 25 lut 2014, 15:04

nie komp akurat toporny jest :)
brc chyba samo się nie uczy tylko trzeba go ustawić

tak teraz szperałem i wychodzi chyba że nie ma jeszcze obd 328 techa <niewiem>
znalazłem tylko do 4-6 cylindrowego
Pytanie jakiego ty masz tego staga ?
STAG 300 Premium
STAG 300 ISA2
czy jeszcze masz coś innego bo jeśli komp upalony to jak byś chciała przejść na techa
to trzeba dokładnie wiedzieć co jest w aucie
zobacz w papierach będzie wiadomo ale nagłówek mówi nam stag 300 tylko

Gość

Post autor: Gość » 25 lut 2014, 16:54

pepi pisze:brc chyba samo się nie uczy tylko trzeba go ustawić
Z info od monterów to po pierwszej kalibracji potem juz ma sie wszystko dziać samo. Uczy sie z ECU.

majkaistefan

Post autor: majkaistefan » 25 lut 2014, 17:50

Witam!
STAG 300-8 ISA2

Takie sa oznaczenia na sterowniku.Niestety kolejny warsztat "wymiekl".Zaczyna sie robic nie milo.Tata w zlym nastroju.

Majka.

Awatar użytkownika
karol208
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1085
Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
Moje auto: A8 D2
Rocznik: 1994
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Karol
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: karol208 » 25 lut 2014, 18:13

pepi pisze:n
tak teraz szperałem i wychodzi chyba że nie ma jeszcze obd 328 techa <niewiem>
znalazłem tylko do 4-6 cylindrowego
Jest u PHJACUŚ
Obrazek
http://www.phjacus.pl/J35-LPGTECH-elekt ... p2005.html

Można też wsadzić Staga Premium też OBD, ale tak czy inaczej ktoś musi to ogarnąć.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 25 lut 2014, 19:23

patrzyłem w megapolu to nie mieli :)
domniemam że ktoś robi to za granicą czy u nasz w kraju ?
bo i tak wiązkę trzeba poprawić
wymiana sterownika samego nie wchodzi w rachubę na ten z obd bo wiązka jest inna <niewiem>

Awatar użytkownika
karol208
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1085
Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
Moje auto: A8 D2
Rocznik: 1994
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Karol
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: karol208 » 25 lut 2014, 19:31

pepi pisze: wymiana sterownika samego nie wchodzi w rachubę na ten z obd bo wiązka jest inna <niewiem>
Przy stagu premium wtyczka pasuje, wiązka ma 1 pin więcej (pin 48) przy techu nie wiem.
Ale u majki obstawiał bym raczej złe podłączenie wiązki do auta. Z tego co się dowiedziałem od taty Majki to sterownik był chyba raz podmieniany.
Ostatnio zmieniony 25 lut 2014, 19:33 przez karol208, łącznie zmieniany 1 raz.

majkaistefan

Post autor: majkaistefan » 25 lut 2014, 19:32

Witam!
Zima zatem :(

Majka

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 25 lut 2014, 20:09

ale jak jest nie odpowiednio podłączony
to jaki kłopot poprawić ?
to byle jaki gość zrobi dwa schematy w łapkę i do dzieła w czym problem ?

majkaistefan

Post autor: majkaistefan » 25 lut 2014, 21:00

Witam!

Byle jaki to juz to robil. :) Teraz potrzebny taki ktory napewno wie.Z tego co Tacie mowil Pan Karol to tam zasilanie by trzeba bylo zmienic i nawet sondy nie podlaczyli.Ot partacze.
Gdyby jednak ktos narysowal schemat pewnie byla by jakas jasnosc.

Majka.

Awatar użytkownika
karol208
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1085
Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
Moje auto: A8 D2
Rocznik: 1994
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Karol
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: karol208 » 25 lut 2014, 21:07

Majka odnajdź zasilanie sterownika i podłącz bezpośrednio pod akumulator. Masz w sterowniku 2 plusy (czerwony przewód,,gruby z bezpiecznikiem i czerwono czarny to jest + po stacyjce) powinny byćteż 2 brązowe przewody to jest masa.
ten czerwony i brązowe powinny być podpięte bezpośrednio pod akumulator, czerwono czarny może być podpięty pod wtryskiwacz, pompę paliwa , cewkę lub cokolwiek innego gdzie pojawia się+ po przekręceniu zapłonu.. Masę możesz przykręcić do bloku silnika
Z racji tego że akumulator jest w bagażniku to należy sprawdzić pod co podpiął się pan instalator tym grubym czerwonym. Może wszystko wpiął pod zasilanie cewki albo wtrysku Pb i stąd te cyrki i spadki napięcia na sterowniku LPG.,
Jeżeli nikt u ciebie nie służy pomocą to musisz spróbować sama. Ja tylko mogę tak pomóc ew za pomocą zdalnego pulpitu.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe Motostacja.pl części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl