Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D3 04 3.7MPI/LPG ] Stag 300 i dramat.

majkaistefan

Post autor: majkaistefan » 25 lut 2014, 21:21

Witam!
Ja juz Panie Karolu nie mam smialosci caly czas glowy zawracac.Na ktorych pinach to powinno byc i jakie grube?

Majka.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 25 lut 2014, 21:32


pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 25 lut 2014, 21:35


Awatar użytkownika
karol208
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1085
Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
Moje auto: A8 D2
Rocznik: 1994
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Karol
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: karol208 » 25 lut 2014, 22:06

majkaistefan pisze:Witam!
Na ktorych pinach to powinno byc i jakie grube?

Majka.
Do sterownika Stag jest wpięta duża wtyczka (pepi przesłał ci opis pinów w sterowniku zwróć uwagę na in i out) ale tam się nie zagłębiaj narazie.
Od tej dużej wtyczki idą w kupie przewody różnokolorowe i musisz zobaczyć gdzie wychodzi przewód gruby czerwony (powinien być bezpiecznik sprawdź czy nie jest zaśniedziały) i czerwono czarny (troszkę cieńszy) do czego jest wpięte, oraz gdzie jest podpięta masa czyli te brązowe przewody (tato coś mówił o podpięciu masy do jakiejś osłony )
Musisz je odpiąć i podpiąć bezpośrednio pod akumulator lub tak jak ci pisałem wcześniej.

majkaistefan

Post autor: majkaistefan » 25 lut 2014, 22:19

Witam!

Ok! :)

Majka

Awatar użytkownika
karol208
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1085
Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
Moje auto: A8 D2
Rocznik: 1994
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Karol
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: karol208 » 25 lut 2014, 22:24

W programie stag gassynchro masz w zakładce dokumentacja, wszystkie instrukcje i podłączenia sterownika.
Możesz porobić fotki i wrzucić tutaj jeżeli czegoś nie jesteś pewna.

majkaistefan

Post autor: majkaistefan » 25 lut 2014, 22:39

Witam!
Jeszcze tylko zapytam z ktorej strony (patrzac z siedzenia kierowcy :) ) powinny byc reduktory i czy moga byc podlaczone do nagrzewnicy bo tak chyba u mnie jest.

Majka.

Awatar użytkownika
karol208
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1085
Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
Moje auto: A8 D2
Rocznik: 1994
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Karol
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: karol208 » 25 lut 2014, 23:25

majkaistefan pisze:Witam!
Jeszcze tylko zapytam z ktorej strony (patrzac z siedzenia kierowcy :) ) powinny byc reduktory i czy moga byc podlaczone do nagrzewnicy bo tak chyba u mnie jest.

Majka.
Z której strony to nie ma znaczenia. Najlepiej oby jak najkrótsze węże były od wpinki równoległej z nagrzewnicy do reduktora.
Reduktory jakoś tam grzeją u ciebie w programie ponad 60stopni było o ile pamiętam.

tomi5
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 925
Rejestracja: 18 sie 2010, 06:12
Lokalizacja: Lubin

Post autor: tomi5 » 27 lut 2014, 05:45

pepi pisze:
tak teraz szperałem i wychodzi chyba że nie ma jeszcze obd 328 techa <niewiem>
znalazłem tylko do 4-6 cylindrowego
To masz złe info bo właśnie taki u mnie wylądował...

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 27 lut 2014, 08:00

też prawda ale nie wiem czy akurat sobie dobrze zrobiłeś :)
mniejsza z tym .
Coraz bardziej dostrzegam ze tech był jednak syfem :D
był BRC -TECH -jest Agis i już innego nie potrzeba .
jeszcze jak mi spali te 20% mniej od techa to już normalnie szok .
Jakby co i ktoś był zainteresowany to mogę opisać techa co mi nie pasowało w nim i gdzie ma babole bo ma spore :)

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 27 lut 2014, 09:21

pepi pisze:Jakby co i ktoś był zainteresowany to mogę opisać techa co mi nie pasowało
Fajnie by było gdybyś utworzył nowy temat i w nim opisał jakie sterowniki używałeś od LPG, ich wady i zalety oraz Twoje zdanie na ich temat.

majkaistefan

Post autor: majkaistefan » 28 lut 2014, 13:08

Witam!
Sytuacja prawie ogarnieta.Do akumulatora nie ma podpietych zadnych nowych przewodow.Trzeba wiec najpierw uporzadkowac zasilanie.Kolejne pytanie to sondy.W sterowniku sa dwa wyjscia "sonda 1" i "sonda 2".Co sie zmienia po ich podlaczeniu i jak toto podlaczyc.

Majka.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 28 lut 2014, 18:51

nic
nie podpinać bo stag może sygnał wypaczyć :)

Awatar użytkownika
karol208
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1085
Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
Moje auto: A8 D2
Rocznik: 1994
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Karol
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: karol208 » 28 lut 2014, 18:55

Fioletowy jest do sondy przed katalizatorem a fioletowo czarny do sondy 2 banku.
Można nie podłączać jeżeli stroi się na korekty, Lepiej wystroić na korekty.
Ostatnio zmieniony 02 mar 2014, 11:22 przez karol208, łącznie zmieniany 1 raz.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 28 lut 2014, 20:05

głupoty raczej napisałeś
fioletowy pierwsza a z czarnym druga
Po co brać sygnał za katem ?
wyjaśnij jak on nie ma żadnego wpływu na mieszankę tylko przednie sterują ??

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl