części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D3 04 4.2MPI/LPG ] Problem z mocą na PB oraz na LPG

Awatar użytkownika
shark5856
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 110
Rejestracja: 28 maja 2016, 11:02
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: shark5856 » 03 wrz 2016, 03:25

Tak wiem o tym kolego. Ale czemu serwis o tym nie wiedział?!:/ chu. go wie . Świece wymienione auto drga dalej. Chyba po zrobieniu gazu umawiam sie do. FOSSA. Proponowali mierzenie mi ciśnienia na cylindrach za 160 zł i sie zgodziłem ale nie wiem czy warto :-(
Pozdrawiam ;)

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 03 wrz 2016, 23:43

160 zeta za pół godziny roboty?! ...ale Cię na kasę robią <faktycznie>

Awatar użytkownika
shark5856
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 110
Rejestracja: 28 maja 2016, 11:02
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: shark5856 » 04 wrz 2016, 14:18

Panowie check na PB się pojawił ;/ po skanie takie błędy :

17544 - Fuel Trim: Bank 1 (Add)
P1136 - 001 - System too Lean - MIL ON
17546 - Fuel Trim: Bank 2 (Add)
P1138 - 001 - System too Lean - MIL ON

Powtórzę błąd tylko na PB..

Dodam, że coś mi zaczęło gwizdać.. jak otworze maskę tu pod osłoną przy ścianie gordziowej jest takie coś okrągłe.. jak zatkam to nie gwiżdże a jak puszczę to gwiżdze.. ;/ jak pomka ;D

EDIT :

Dodaję screena z kanału 32 i 33. Po jeździe ok 100 km na PB


Obrazek
Pozdrawiam ;)

Awatar użytkownika
krisker
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 653
Rejestracja: 28 lip 2015, 10:36
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: krisker » 05 wrz 2016, 08:10

O curva, ale kyrk <boisie> Bank 2 na wolnych za ubogo, pod obciążeniem za bogato <hmm> Te korekty z pewnością nie są prawidłowe. Wyklucz do końca LPG:
1. Zakręć gaz w butli.
2. Odpal na gazie i czekaj, aż sam przełączy na benzynę (brak ciśnienia).
3. Przełącz na benzynę.
4. Po zgaszeniu/na drugi dzień upuść resztę gazu z węży pod maską (ostrożnie!).

Wygląda to na jakąś nieszczelność. Ufo, które hałasuje odpowiada za odpowietrzenie skrzyni korbowej. Możesz wymienić (zamiennik 90zł 077103245B), ale to niekoniecznie przyczyna. Mogą być nieszczelności na wkrętkach od gazu, puszczające wtryski gazowe, uszkodzony reduktor puszczający gaz podciśnieniem do kolektora ssącego, nieszczelności w samym kolektorze ssącym, uszkodzone odmy itd.

Sprawdź, czy po odpaleniu zaciągają się gruszki skracania dolotu.

Sprawdzenie sprężania za 160zł to raczej drogo.

Awatar użytkownika
shark5856
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 110
Rejestracja: 28 maja 2016, 11:02
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: shark5856 » 05 wrz 2016, 08:14

a co z sonda pierwsza bank 2 ? Dlaczego ona ma 0,0% :(
Pozdrawiam ;)

Awatar użytkownika
krisker
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 653
Rejestracja: 28 lip 2015, 10:36
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: krisker » 05 wrz 2016, 09:16

To chyba wskazanie chwilowe pracy samej sondy (bezwzględne).

Awatar użytkownika
shark5856
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 110
Rejestracja: 28 maja 2016, 11:02
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: shark5856 » 06 wrz 2016, 17:01

Dzięki za pomoc jutro jadę do tego gazownika to odrazu ogarnie mi tą benzynkę mam nadzieję... Dam znać co wyszło (oby nie drogo) ;D

Panowie mam pytanko jak powinny zachowywać sie gruszki po odpaleniu auta i podczas dodawania gazu ? U mnie w ogóle zero reakcji :-( ciegna wyglądają na całe, ale w ogóle sie nie ruszają :/

[ Dodano: 2016-09-06, 17:01 ]
Powodem i przyczyna wypadania zapłonow braku mocy itp itd jest brak ciśnienia na tłokach... Pytanie teraz koledzy... Czy regenerować czy wstawić drugi silnik ? Czy wiecie jaki moze byc koszt takiej operacji ?

No i czy mogę chociaż z 3 Msc jeździć na takim silniku ?:/
Pozdrawiam ;)

Gość

Post autor: Gość » 06 wrz 2016, 21:22

Koszt remontu BFMa? kilkanascie tysi lekko ale czy na pewno masz trupa juz? W jaki sposob zdiagnozowałes że tłoki? Ile ci wyszło?

Awatar użytkownika
shark5856
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 110
Rejestracja: 28 maja 2016, 11:02
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: shark5856 » 06 wrz 2016, 22:09

Ciśnienie mierzył ten gazownik co byłem dzisiaj u niego umówiony.. Ponoć na każdym cylindrze jest za mało i waha sie w granicach od 6 do 8 a najlepsze maja 10 :-(
Pozdrawiam ;)

Ukaniu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 570
Rejestracja: 08 kwie 2016, 00:28
Lokalizacja: Grodzisk/Żyrardów

Post autor: Ukaniu » 06 wrz 2016, 23:07

Trzeba zmierzyć ciśnienie na zimnym, na ciepłym, i zrobić próbę olejową.
Może tylko zawory?
Na ciepłym wyszło słabo? przepustnica otwarta? rozrusznik kręci żwawo? PRzedmuchy spod korka są?
Aby wszystkie cylindry padły to musiała by być jakaś mocna katastrofa, trzeba by zerknąć endoskopem na gładzie.
Kiedyś naprawiałem silnik który sprężanie miał b. słabe miał bardzo kiepskie jałowe, trudno odpalał, kopcił i w ogóle jednak mocy to mu nie brakowało.
Kot też jest Quattro

Awatar użytkownika
marekp750
Administrator
Administrator
Posty: 1222
Rejestracja: 11 maja 2011, 16:07
Lokalizacja: k/Pruszcza Gd.

Post autor: marekp750 » 07 wrz 2016, 07:21

Powinieneś dostać tabelkę z ciśnieniami na poszczególnych cylindrach.
Później taką sama tabelkę po próbie olejowej i można byłoby diagnozować czy góra silnika do roboty czy dół.

A tak nic ten pomiar nie dał... jeżeli chodzi o rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
shark5856
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 110
Rejestracja: 28 maja 2016, 11:02
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: shark5856 » 07 wrz 2016, 09:58

Ukaniu pisze: Na ciepłym wyszło słabo? przepustnica otwarta? rozrusznik kręci żwawo? PRzedmuchy spod korka są?
Wydaję mi się, że gazownik sprawdzał na ciepłym.. nie wiem czy przepustnica otwarta była.. rozrusznik kreci ładnie.. przedmuchów spod korka nie ma ;(

wiem ze był odłączony przewód od zaworu EGR i on go podłączył.. Ale po tym auto w ogóle nie jedzię już PALI SIE KONTROLKA CHECK I EPC.. A błędy są takie :

17766 - Cylinder 2 Ignition Circuit
P1358 - 004 - Open Circuit - MILL ON
16684 - Random/Multiple Cylinder Miskfire Detected
P0300 - 001 - - MILL ON
16686 - Cylinder 2
P0302 - 001 - Misfire Detected - MILL ON
17718 - Cyl 10 Ignition Circuit
P1310 - 001 - Short to Ground - Intermittent

Po skasowaniu odrazu po odpaleniu wszytko wraca.
Pozdrawiam ;)

michalwruszak
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2449
Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michalwruszak » 07 wrz 2016, 21:25

Przerwa w obwodzie 2 cylindra - pewnie upalona instalacja albo źle podpięty wtrysk gazowy
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044

Awatar użytkownika
shark5856
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 110
Rejestracja: 28 maja 2016, 11:02
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: shark5856 » 07 wrz 2016, 23:38

Nie rozumiem.. Tzn ze silnik nie do remontu ?:/ ja juz nie czaję...
Pozdrawiam ;)

Ukaniu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 570
Rejestracja: 08 kwie 2016, 00:28
Lokalizacja: Grodzisk/Żyrardów

Post autor: Ukaniu » 08 wrz 2016, 00:03

Do remontu, nie do remontu...
Na pewno do diagnozy w porządnym warsztacie co widział już A8. Trzeba zweryfikować pomiar ciśnienia bo tak to można gdybać w nieskończoność. Puszcza górą czy dołem? jeśli puszcza.
Dojść czego ma takie dziwne korekty LTFT.
Kot też jest Quattro

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl