[D3 04 4.2MPI/LPG ] Problem z mocą na PB oraz na LPG
Panowie check na PB się pojawił ;/ po skanie takie błędy :
17544 - Fuel Trim: Bank 1 (Add)
P1136 - 001 - System too Lean - MIL ON
17546 - Fuel Trim: Bank 2 (Add)
P1138 - 001 - System too Lean - MIL ON
Powtórzę błąd tylko na PB..
Dodam, że coś mi zaczęło gwizdać.. jak otworze maskę tu pod osłoną przy ścianie gordziowej jest takie coś okrągłe.. jak zatkam to nie gwiżdże a jak puszczę to gwiżdze.. ;/ jak pomka ;D
EDIT :
Dodaję screena z kanału 32 i 33. Po jeździe ok 100 km na PB
17544 - Fuel Trim: Bank 1 (Add)
P1136 - 001 - System too Lean - MIL ON
17546 - Fuel Trim: Bank 2 (Add)
P1138 - 001 - System too Lean - MIL ON
Powtórzę błąd tylko na PB..
Dodam, że coś mi zaczęło gwizdać.. jak otworze maskę tu pod osłoną przy ścianie gordziowej jest takie coś okrągłe.. jak zatkam to nie gwiżdże a jak puszczę to gwiżdze.. ;/ jak pomka ;D
EDIT :
Dodaję screena z kanału 32 i 33. Po jeździe ok 100 km na PB
Pozdrawiam
O curva, ale kyrk Bank 2 na wolnych za ubogo, pod obciążeniem za bogato Te korekty z pewnością nie są prawidłowe. Wyklucz do końca LPG:
1. Zakręć gaz w butli.
2. Odpal na gazie i czekaj, aż sam przełączy na benzynę (brak ciśnienia).
3. Przełącz na benzynę.
4. Po zgaszeniu/na drugi dzień upuść resztę gazu z węży pod maską (ostrożnie!).
Wygląda to na jakąś nieszczelność. Ufo, które hałasuje odpowiada za odpowietrzenie skrzyni korbowej. Możesz wymienić (zamiennik 90zł 077103245B), ale to niekoniecznie przyczyna. Mogą być nieszczelności na wkrętkach od gazu, puszczające wtryski gazowe, uszkodzony reduktor puszczający gaz podciśnieniem do kolektora ssącego, nieszczelności w samym kolektorze ssącym, uszkodzone odmy itd.
Sprawdź, czy po odpaleniu zaciągają się gruszki skracania dolotu.
Sprawdzenie sprężania za 160zł to raczej drogo.
1. Zakręć gaz w butli.
2. Odpal na gazie i czekaj, aż sam przełączy na benzynę (brak ciśnienia).
3. Przełącz na benzynę.
4. Po zgaszeniu/na drugi dzień upuść resztę gazu z węży pod maską (ostrożnie!).
Wygląda to na jakąś nieszczelność. Ufo, które hałasuje odpowiada za odpowietrzenie skrzyni korbowej. Możesz wymienić (zamiennik 90zł 077103245B), ale to niekoniecznie przyczyna. Mogą być nieszczelności na wkrętkach od gazu, puszczające wtryski gazowe, uszkodzony reduktor puszczający gaz podciśnieniem do kolektora ssącego, nieszczelności w samym kolektorze ssącym, uszkodzone odmy itd.
Sprawdź, czy po odpaleniu zaciągają się gruszki skracania dolotu.
Sprawdzenie sprężania za 160zł to raczej drogo.
Dzięki za pomoc jutro jadę do tego gazownika to odrazu ogarnie mi tą benzynkę mam nadzieję... Dam znać co wyszło (oby nie drogo) ;D
Panowie mam pytanko jak powinny zachowywać sie gruszki po odpaleniu auta i podczas dodawania gazu ? U mnie w ogóle zero reakcji :-( ciegna wyglądają na całe, ale w ogóle sie nie ruszają
[ Dodano: 2016-09-06, 17:01 ]
Powodem i przyczyna wypadania zapłonow braku mocy itp itd jest brak ciśnienia na tłokach... Pytanie teraz koledzy... Czy regenerować czy wstawić drugi silnik ? Czy wiecie jaki moze byc koszt takiej operacji ?
No i czy mogę chociaż z 3 Msc jeździć na takim silniku ?:/
Panowie mam pytanko jak powinny zachowywać sie gruszki po odpaleniu auta i podczas dodawania gazu ? U mnie w ogóle zero reakcji :-( ciegna wyglądają na całe, ale w ogóle sie nie ruszają
[ Dodano: 2016-09-06, 17:01 ]
Powodem i przyczyna wypadania zapłonow braku mocy itp itd jest brak ciśnienia na tłokach... Pytanie teraz koledzy... Czy regenerować czy wstawić drugi silnik ? Czy wiecie jaki moze byc koszt takiej operacji ?
No i czy mogę chociaż z 3 Msc jeździć na takim silniku ?:/
Pozdrawiam
Trzeba zmierzyć ciśnienie na zimnym, na ciepłym, i zrobić próbę olejową.
Może tylko zawory?
Na ciepłym wyszło słabo? przepustnica otwarta? rozrusznik kręci żwawo? PRzedmuchy spod korka są?
Aby wszystkie cylindry padły to musiała by być jakaś mocna katastrofa, trzeba by zerknąć endoskopem na gładzie.
Kiedyś naprawiałem silnik który sprężanie miał b. słabe miał bardzo kiepskie jałowe, trudno odpalał, kopcił i w ogóle jednak mocy to mu nie brakowało.
Może tylko zawory?
Na ciepłym wyszło słabo? przepustnica otwarta? rozrusznik kręci żwawo? PRzedmuchy spod korka są?
Aby wszystkie cylindry padły to musiała by być jakaś mocna katastrofa, trzeba by zerknąć endoskopem na gładzie.
Kiedyś naprawiałem silnik który sprężanie miał b. słabe miał bardzo kiepskie jałowe, trudno odpalał, kopcił i w ogóle jednak mocy to mu nie brakowało.
Kot też jest Quattro
Wydaję mi się, że gazownik sprawdzał na ciepłym.. nie wiem czy przepustnica otwarta była.. rozrusznik kreci ładnie.. przedmuchów spod korka nie ma ;(Ukaniu pisze: Na ciepłym wyszło słabo? przepustnica otwarta? rozrusznik kręci żwawo? PRzedmuchy spod korka są?
wiem ze był odłączony przewód od zaworu EGR i on go podłączył.. Ale po tym auto w ogóle nie jedzię już PALI SIE KONTROLKA CHECK I EPC.. A błędy są takie :
17766 - Cylinder 2 Ignition Circuit
P1358 - 004 - Open Circuit - MILL ON
16684 - Random/Multiple Cylinder Miskfire Detected
P0300 - 001 - - MILL ON
16686 - Cylinder 2
P0302 - 001 - Misfire Detected - MILL ON
17718 - Cyl 10 Ignition Circuit
P1310 - 001 - Short to Ground - Intermittent
Po skasowaniu odrazu po odpaleniu wszytko wraca.
Pozdrawiam
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Przerwa w obwodzie 2 cylindra - pewnie upalona instalacja albo źle podpięty wtrysk gazowy
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044