prnit pisze:mnie dziwi ze Panten nie dostał już dawno bana, Hgo normalnie dzieli się bardzo cenną wiedzą za co mu bardzo dziękuje
Hgo pisze:Ten box jest właśnie dla ludzi Twojego pokroju, którzy lubią takie konie placebo.
Debilowi nie wytłumaczysz. Debil służy do zarabiania
Człowieku na Twój idiotyzm brakuje słów.
Kretynie przecież masz wypowiedź co najmniej 4 użytkowników S8
Tuninguję auta i motocykle od wielu lat, współpracuję z topowymi firmami na świecie w kwestii tuningu 4.0T ale i tak przyjdzie jakiś paproch...
Nie dość, że oszołom wprowadza ludzi w błąd pisząc błędne wywody...
Do Panton- Dla mnie jesteś zwykłym oszołomem.
prnit pozwolisz, że się z Tobą nie zgodzę?
prnit pisze:a tutaj wbija się gosciu i rozwala całą wiedzę jakimiś wpisami które nic nie wnoszą do dyskusji
ja już pokazałem, że wypisywałeś w innym temacie (problemy-z-duzym-spalaniem-i-kontrolka-epc) opinie, które nie są prawdziwe - znalazłem nagranie, że przy 160km/h można jechać na połowie silnika w trybie 4 cylindrowym na co odpowiedziałeś bardzo merytorycznie "
Ok, jechałes 160kmh i na chwile właczył się tryb 4 cylindrowy..i co z związku z tym?"
To, że takie opinie później są łykane przez nowych lub potencjalnych użytkowników S8D4 a nie są prawdziwe.
W tym wątku można przeczytać:
Hgo pisze:Aktualnie u mnie po różnych zmianach liczba ta nie przekracza 7 na 100 km- co jest rzeczą nierealną nawet dla nowej S8ki.
a to jest bzdura!
Mam dostęp do takiego auta i nie było w nim problemu z wypadaniem zapłonów, statystyki w sterowniku również pokazują 1-4 na 100km. Auto fabrycznie nowe bez żadnych modyfikacji. Totalna seria z fabryki.
Wiec jaką wartość ma ta opinia?
Koleżanka
Unseen użytkowała S8D4 poliftową również od nowości i zero problemów z wypadaniem zapłonów a nie zlewała 100 oktanów tylko 95.
prnit dalej jesteś przekonany o tej wspaniałej wiedzy, która przyda się innym użytkownikom?
I tutaj przechodzimy do kolegi
W0 DKA05, który chciałby mnie banować tylko za to, że nie zgadzam się z wieloma wypowiedziami
Hgo i je dobitnie neguje.
Przykładem jest ten temat - wyraziłem swoją opinię wskazując firmy ABT i MTM jako źródło wiedzy. Można podpatrzeć ile firma oferuje samym softem, ile softem + modyfikacje, jakie to są modyfikacje. Dodałem bez określania konkretnie osoby ostrzeżenie przed opiniami tego typu ludzi ponieważ są obarczone dużym ryzykiem.
I co mamy później to może sobie każdy przeczytać - zwykły atak. Uderz w stół a nożyce się same odezwą.
W0 DKA05 pisze:Faktycznie na forach czasami użytkownicy nie piszą wszystkiego co wiedzą, ale chodzi o zawodowców, którzy dzięki tej wiedzy zarabiają pieniądze w codziennym życiu. Gdyby ujawnili wszystko co wiedzą, to odbiłoby się to na ich finansach. Pytanie tylko, dlaczego pojawiają się na forach??
Zapewniam Cię, że na tym forum takich zawodowców można na palcach jednej ręki policzyć za to zabrakłoby paluszków Twoich i moich by policzyć zwykłych naciągaczy, oszustów, pseudo specjalistów, którzy żerują na niewiedzy młodego narybku tylko czekają by ich zrobić na tzw. kasę.
Wbrew pozorom ludzie z wiedzą nie udzielają się na forach z 2 powodów.
1. Brak czasu. (chyba nie wymaga komentarza)
2. Nie chcą się kopać z koniem . (trafiasz na samozwańczego specjalistę od tuningu jak
Hgo i nie możesz wejść w szczegóły by pokazać mu, że się po prostu myli tylko lecą argumenty na poziomie tych zacytowanych wyżej na początku tego posta).
Padły mu poduszki pod silnikiem bo w takim stanie kupił S8D4 ale oczywiście na forum poleciała opinia - "Wyłączyć tryb 4-cylindrowy bo to rozwala poduszki." i już w kolejnych postach taki nowy narybek jak TY zadaje pytania - jak to można wyłączyć? Nie chcę rozwalić poduszek więc gdzie to można zrobić?
Twoja D4 jest z końcówki produkcji. Poduszki silnika, soft w skrzyni i sterownik zawiasu silnika, układ wydechowy - wszystko masz poprawione. Będziesz jeździł długo bez dotykania tych elementów.
Hgo pisze:panton pisze:I w piz....wylądował
Czekam na SSP dla silnika Audi S8 Plus kod DDTA (605HP).
Jak dostanę ten dokument to będziesz mógł sprawdzać a ja na wszystkie Twoje pytania udzielę odpowiedzi.
Tyle wystarczy już mądrości z Twojej strony.
Takiej odpowiedzi się spodziewałem.
Ciekawe na jakiej podstawie zatem głosisz herezje podczas gdy nigdy na oczy nie widziałeś żadnej literatury związanej z tematem.
Mateuszku ja nie widziałem ale Ty z pewnością widziałeś SSP do silników takich jak RS6 (CWUC) czy S8 Plus (DDTA) więc uświadom takich oszołomów co leczyć chcą swoje kompleksy na takim autorytecie jak TY. Masz doskonałą okazję więc nie marnuj czasu tylko wyciągaj kwity na stół i gaś pantonika jak peta w kiblu.