[S8 D4 13 ] Stage 3 w audi S8
Mam świadomość,że potencjał jest spory.U mnie póki co nie wykorzystany wcale.Hgo pisze:Czas 0-100 to jest długi temat, sądzę- że da się to 4.1s sporo poprawić.
Model W212 jest na papierze słabszy i o nim myślałem,natomiast tak jak piszesz W213 ma do setki 3,4-3,5 więc seryjnym S8 raczej nie damy rady.Hgo pisze:Jeżeli chodzi o E63 AMG S gorsze na papierze to zależy który model. W213 jeżeli się nie mylę to jest mega szybkie auto.
warto wspomnieć, że S8 Plus ma również gift 10-15HP więc seria wychodzi w okolicy 615-620HPHgo pisze:Jeżeli w seryjnym- zdrowym S8 bez plus przestawimy JEDYNIE odcinkę obrotów wyżej wówczas moc podczas pomiaru będzie na równi z S8+.
S8 Plus ma swoją max moc przy 6300-6500RPM
przesuwając limiter w zwykłej S8 nawet do 7k RPM uzyskasz taką moc...(?) ciekawe
różnica w mocy S8 do S8 Plusa nie wynika z softu
S8 Plus ma zmiany konstrukcyjne (np. inne turbiny, blok)
skrzynia w S8 Plus (RHV) też jest inna mimo, że to ZF 8HP
ps: nie kieruję tego personalnie do Ciebie tylko do innych osób, które zbierają wiedzę (nie udzielając się w temacie) i mogą zweryfikować to co napisałem wyżej
Ja tu gadki szmatki o stage 3 a u mnie słabe cyferki wyszły na stage 1/2. Auto zamontowany DP, seria pokazała tylko 520 KM i 700nm, zrobiony pierwszy program i wyszło 600KM i 800nM, tuner dobry, jutro będzie działał dalej i pewno osiągnie się te 620/850 ale to dalej mało niż spodziewane ok 650KM bo tyle wychodzą inne auta po DP i programie....jakieś pomyśły czemu tak słabo? nagar? auto ma 200 tysi, paliwo oczywiscie 98. Chyba ze to normalne cyferki...i tylko w necie pokazują 650+ na tym setupie..
No niby tak ale s8 to nie jest przeciez auto na tor, gdzie tutaj 3x na fulla przyspieszać do 250+, troche to bezesnsu...sprawdzic sobie autko mozna jak chodzi, czasem mu dać albo jak jest jakis ciekawy przeciwnik ale tak jezdzic na 100% to sie nawet nie da bo by było po prawku w 5 minut, tak samo na trasie też się nie wyprzedza cały czas, jezdze często 7 z wawy do olsztyna na działkę i czasem sie wyprzedza a nie cały czas..takze nawet jak sie auto grzeje to akurat w dupowozie bardczo to nie przeszkadza...montaz centralnego IC w takim aucie tez nie ma sensu bo jakby to wyglądało hehehe