albo maglownicaMichal_ST pisze:mam jakieś stuki w zawieszeniu ale to chyba amortyzator albo mylnie poduszka silnika.
A8 D2 4.2 Quattro - Forumowa Książka Serwisowa - str.1
No i przyszedł czas na podstawowy serwis przed zimą. Wymieniony olej w silniku, filtry oraz klocki hamulcowe.
Tarcze jeszcze w bdb stanie, oddałem tylko do przetoczenia celem zniwelowania rantów. Po tym zabiegu mają jeszcze 32mm, a więc jeszcze mam gruby 1milimetr do minimum
Tego samego dnia wracając do domu znów czas dał o sobie znać
Dziś natomiast, jak już w sumie od kilku dni pojawiła mi się śnieżynka ..tym samym udałem sie od razu na myjnie i zmieniłem sobie koła na zimowe
Oponki Dunlop Wintersport M3 ... Nawet sie spisują jak na rozmiar 245/40/19 ...
Tarcze jeszcze w bdb stanie, oddałem tylko do przetoczenia celem zniwelowania rantów. Po tym zabiegu mają jeszcze 32mm, a więc jeszcze mam gruby 1milimetr do minimum
Tego samego dnia wracając do domu znów czas dał o sobie znać
Dziś natomiast, jak już w sumie od kilku dni pojawiła mi się śnieżynka ..tym samym udałem sie od razu na myjnie i zmieniłem sobie koła na zimowe
Oponki Dunlop Wintersport M3 ... Nawet sie spisują jak na rozmiar 245/40/19 ...
to nie jest zwykły napęd...to
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Czemu nie lejesz 0w40 albo już 5w40?
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez krzychu22.p1i, łącznie zmieniany 2 razy.
Poniewaz poprzedni wlaściciel na pytanie "co Pan za olej lał" odpowiedział "Panie, a ja wim dawalem do serwisu to lali..., ale co lali tego nie wim"
Tak wiec nie chcąc rysykować, ze cos sie rozszczelni to leje ten wkasnie LM 10W40 juz od 4 lat. Moge polecic bo silnik ladnie na tym pracuje. Na 10kkm dolewam jakies 700ml max 1L jesli go czesciej "przebutuje."
Tak wiec nie chcąc rysykować, ze cos sie rozszczelni to leje ten wkasnie LM 10W40 juz od 4 lat. Moge polecic bo silnik ladnie na tym pracuje. Na 10kkm dolewam jakies 700ml max 1L jesli go czesciej "przebutuje."
to nie jest zwykły napęd...to
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Z tym ze zapomnialem dodac ze od jakis dwoch lat nie moge sie zabrac za wymiane uszczelki pod klawiatura z prawej syrony z ktorej mi cieknie,co tez wplywa na dolewki co te 10kkm. Po jej wymianie i prawidlowym uszczelnieniu dolewki powinny sie zmniejszyc.
Tak sie zastanawiam nad konsekwencja zmiany oleju na np. 05W40 ale raczej sie nie odwaze, skoro juz tyle lat na 10W40 latam
Tak sie zastanawiam nad konsekwencja zmiany oleju na np. 05W40 ale raczej sie nie odwaze, skoro juz tyle lat na 10W40 latam
Ostatnio zmieniony 12 lis 2017, 21:30 przez CINEK, łącznie zmieniany 1 raz.
to nie jest zwykły napęd...to
zmieniaj a moze nie bedzie problemu , ja tez nie wiedzialem jaki mialem wczesniej wlalem bez wahania 5w40 na dzien dobry przy pierwszej wymianie zezarl mi sporo ale po 2 i 3 wymianie sie ustabilizowal i na 10k nie dolewam nic po 10k olej zaczyna byc przepracowany i dolewam jesli jest taka potrzeba , ba od 2 wymian aplikuje plukanke do silnika extra sprawa polecam
bądź sobą, wariatów też lubią
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości