części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

A8 D2 4.2 Quattro - Forumowa Książka Serwisowa - str.1

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 13 paź 2017, 15:05

Michal_ST pisze:mam jakieś stuki w zawieszeniu ale to chyba amortyzator albo mylnie poduszka silnika.
albo maglownica <cicho>
to nie jest zwykły napęd...to

Michal_ST
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 658
Rejestracja: 13 wrz 2016, 00:38
Lokalizacja: Sosnowica/Lublin

Post autor: Michal_ST » 13 paź 2017, 15:22

Nie mam specjalisty do obadania tematu :)
Na Zlocie nie śmiały kogokolwiek zapytać tak samo z LPG.

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 11 lis 2017, 22:37

No i przyszedł czas na podstawowy serwis przed zimą. Wymieniony olej w silniku, filtry oraz klocki hamulcowe.

Obrazek

Tarcze jeszcze w bdb stanie, oddałem tylko do przetoczenia celem zniwelowania rantów. Po tym zabiegu mają jeszcze 32mm, a więc jeszcze mam gruby 1milimetr do minimum :D

Obrazek

Tego samego dnia wracając do domu znów czas dał o sobie znać <bezradny>

Obrazek

Dziś natomiast, jak już w sumie od kilku dni pojawiła mi się śnieżynka :) ..tym samym udałem sie od razu na myjnie i zmieniłem sobie koła na zimowe ;)

ObrazekObrazek
Obrazek Obrazek

Oponki Dunlop Wintersport M3 ... Nawet sie spisują jak na rozmiar 245/40/19 ...
to nie jest zwykły napęd...to

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 12 lis 2017, 16:05

Czemu nie lejesz 0w40 albo już 5w40?
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez krzychu22.p1i, łącznie zmieniany 2 razy.
[center]
Forum Audi A7.
Forum Audi A6.

[/center]

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 12 lis 2017, 17:09

Poniewaz poprzedni wlaściciel na pytanie "co Pan za olej lał" odpowiedział "Panie, a ja wim <bezradny> dawalem do serwisu to lali..., ale co lali tego nie wim"
Tak wiec nie chcąc rysykować, ze cos sie rozszczelni to leje ten wkasnie LM 10W40 juz od 4 lat. Moge polecic bo silnik ladnie na tym pracuje. Na 10kkm dolewam jakies 700ml max 1L jesli go czesciej "przebutuje."
to nie jest zwykły napęd...to

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 12 lis 2017, 17:45

CINEK pisze:Na 10kkm dolewam jakies 700ml max 1L jesli go czesciej "przebutuje."
No to lepiej zostać przy obecnym.
[center]
Forum Audi A7.
Forum Audi A6.

[/center]

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 12 lis 2017, 21:10

Z tym ze zapomnialem dodac ze od jakis dwoch lat nie moge sie zabrac za wymiane uszczelki pod klawiatura z prawej syrony z ktorej mi cieknie,co tez wplywa na dolewki co te 10kkm. Po jej wymianie i prawidlowym uszczelnieniu dolewki powinny sie zmniejszyc.

Tak sie zastanawiam nad konsekwencja zmiany oleju na np. 05W40 <hmm> ale raczej sie nie odwaze, skoro juz tyle lat na 10W40 latam <bezradny>
Ostatnio zmieniony 12 lis 2017, 21:30 przez CINEK, łącznie zmieniany 1 raz.
to nie jest zwykły napęd...to

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 12 lis 2017, 21:24

Olej zawsze możesz zmienić, ja śmigam na 5W40 i w sumie nic nie dolewam ...wymiany co 10k km.

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 12 lis 2017, 21:37

danishow pisze:Olej zawsze możesz zmienić
Dani to ja wiem, tyle że jakie skutki niesie za sobą taka zmiana na rzadszy olej ??? Bo różne wersję się słyszało, ale wole aby ktoś z doświadczeniem mi powiedział:

* zmieniaj, nie będzie problemu,
* nie zmieniaj, ponieważ ...
to nie jest zwykły napęd...to

Awatar użytkownika
Preston81
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2734
Rejestracja: 14 wrz 2011, 17:46
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Preston81 » 12 lis 2017, 21:47

zmieniaj a moze nie bedzie problemu , ja tez nie wiedzialem jaki mialem wczesniej wlalem bez wahania 5w40 na dzien dobry przy pierwszej wymianie zezarl mi sporo ale po 2 i 3 wymianie sie ustabilizowal i na 10k nie dolewam nic po 10k olej zaczyna byc przepracowany i dolewam jesli jest taka potrzeba , ba od 2 wymian aplikuje plukanke do silnika :) extra sprawa polecam
bądź sobą, wariatów też lubią

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6010
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 12 lis 2017, 21:51

Silnik przez syntetyk Ci sie nie rozszczelni. Usun wszystkie wycieki i przejdz na 5W40.
Black Cars Matters

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 12 lis 2017, 22:08

no toż kurde teraz mi mówicie jak już wymieniłem <faktycznie> a jeśli po uszczelnieniu silnika dalej będzie brał jakieś tam małe wartości...się okaże, że pierścienie do roboty <boisie> kurde ileż można pakować w to auto <cicho>
to nie jest zwykły napęd...to

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6010
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 12 lis 2017, 22:50

Bedzie bral bo brac ma, w koncu to Vka. Mi zuzycie spadlo na xcessie Motula
Black Cars Matters

Michal_ST
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 658
Rejestracja: 13 wrz 2016, 00:38
Lokalizacja: Sosnowica/Lublin

Post autor: Michal_ST » 12 lis 2017, 23:09

Z moim opserwacji wynika że po przejściu z 10w na 5w40 uszczelniacze skapitulowały. Różnicy w pracy silnika na plus również nie zauważyłem. Moim zdaniem masz 10w nic się nie dzieje a robisz spory kilometraż to dalej stosuj dobrej jakości olej o takim oznaczeniu.

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 13 lis 2017, 07:01

Co ma kilometraż do oleju? :p Leje olej mannola 5w40 67zl za 5l i nic nie łyka xD
[center]
Forum Audi A7.
Forum Audi A6.

[/center]

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl