![]() |
![]() |
[D2 00 3.7PB/LPG ] Przeplywka dane z vag
[D2 00 3.7PB/LPG ] Przeplywka dane z vag
Witam , proszę o pomoc , nie wiem czy dane z vag sugerują że pdzeplywka nie domaga już ?na jalowym przy 680 obrotach mam 4,8 g/s przepływ a przy 3200 obrotach przy obciazeniu 20% mam 27g/s czy to aby nie za mało trochę ? Silnik 3,7 260 KM aqg rok 2000 . Objaw taki że przy rozgrzaniu najczęściej na biegu d lub r gdy staje np w korku potrafi zgasnac , obroty faluja ,gorzej jeszcze jak wył klime . Przepustnica sprawdzona.
<table align="center" width="350" cellpadding="8" border="1" bgcolor="239DFA"><tr><span class="postbody"><td align="center" style="font-size: 11; color: #000000; font-family: Tahoma, Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif"><b>Zanim dołączysz do klubu A8, p
<table align="center" width="350" cellpadding="8" border="1" bgcolor="239DFA"><tr><span class="postbody"><td align="center" style="font-size: 11; color: #000000; font-family: Tahoma, Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif"><b>Zanim dołączysz do klubu A8, p
Ostatnio zmieniony 29 lis 2016, 15:42 przez Bunio, łącznie zmieniany 2 razy.
<table align="center" width="350" cellpadding="8" border="1" bgcolor="239DFA"><tr><span class="postbody"><td align="center" style="font-size: 11; color: #000000; font-family: Tahoma, Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif"><b>Popraw proszę tytuł tego wątku
Sprawdź przepływke na 2-3 biegu pod pełnym obciążeniem. powinno pokazać ok. 220g/s.
jakie inne błędy silnika jeszcze VAG pokazał ?
Sprawdź przepływke na 2-3 biegu pod pełnym obciążeniem. powinno pokazać ok. 220g/s.
jakie inne błędy silnika jeszcze VAG pokazał ?
to nie jest zwykły napęd...to
No tak samo na LPG i pb , zauwazylem że jak pojeżdżę kilka godz i auto jest mocno nagrzane to się zdecydowanie nasila , była guma niezzczelna w dolocie za przeplywka , wymieniłem dziś i muszę pojeździć chwilkę zobaczyć , no 170 g/s to mało ,choć wydaje mi się że kopa ma dobrego . Na wolnych nic nie faluje tylko na r albo d jak dojade się zatrzymam to spadek obrotów i faluja czasem z rzadka nawet zgaśnie , odpala potem od strzała , vag zero błędów , czujnik temp cieczy wymieniłem , przepustnice i adaptację też , odma działa . Brak mi już pomysłów , gorzej jest jeszcze jak klime wyłączę to też się nasila , spadek obrotów bo klima jednak jakoś obciąża .aku wymieniłem .
- dice111
- Moderator
- Posty: 6034
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin
Zrób logi statyczne/dynamiczne, do odcinki na zblokowanym biegu i wrzuć na http://vaglog.pl/ i wrzuć tutaj wyniki
Black Cars Matters
Niestety nie mam stałego dostępu do vaga bo za każde podłączenie place 50 zł a ostatnim tygodniem byłem już 3 razy , dziś robiłem te dane z przeplywki i adaptację przepustnicy bo była czyszczona , wydaje mi się że jest coś lepiej już poczekam parę dni jak się nie poprawi pojadę na te logi , co myślicie o tej przeplywce bo na 100% obciazeniu na 3 biegu 170g/s to chyba trochę za mało .
Filtr powietrza nowy? Szczelność kolektora sprawdzona ?Bunio pisze:co myślicie o tej przeplywce bo na 100% obciazeniu na 3 biegu 170g/s to chyba trochę za mało
Czasami zaniżone wartości przepływki nie robią się z jej niesprawności, lecz z lewego powietrza.
Silnik swoje zapotrzebowanie na powietrze ma stałe względem obrotów. Im większe obroty tym większy przepływ powietrza. Lecz jeśli po drodze jest nieszczelność to wiadomo ci się dzieje. Jakiś procent wciąga bokiem i rezultat mamy.
LEwe powietrze może być wszędzie, na wkrętkach gazowych, uszczelce kolektora ssącego, odma, uszczelki wtryskiwaczy itd.
Dolot sprawdzony filtr też , zresztą lewe robiloby jaja cały czas chyba nie tylko gdy auto jest mocno rozgrzane po trasie , bo wtedy właśnie dzieją się te sceny , wczoraj po przejechaniu 50 KM wszystko ok na trasie żadnych objawów podjezdzam pod dom wrzucam wsteczny i brawo zgasł , obroty odrazu w dół i koniec
. Myślałem już może ze to wina samej skrzyni , ale nic nie szarpie , gładko zmienia biegi , błędów skrzyni nie ma . Brak mi już pomysłów. Wymieniać ta przeplywke czy myślicie że to nie to . 


- Pepek
- Super Klubowicz
- Posty: 659
- Rejestracja: 29 maja 2016, 13:46
- Moje auto: S8 D5
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Przemek
- Lokalizacja: Cieszyn
Zanim rozbierzesz i wymienisz pół auta poczytaj http://www.a8team.pl/d2-96-42pb-silnik- ... t20746.htm Przy czym u Ciebie jest elpidżi więc może być kolejnych 1000 potencjalnych winnych.
Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.