[D2 94 4.2PB/LPG ] Wymiana pompy paliwa
wszytko fajnie pięknie tyle, że to robił mechanik z tego co widzę jakaś sierota.Kwestia jest tego typu że przy full baku komputer pokazuje 450 do przejechania a powinien 900km.ja staneła mi na trasie było paliwa na 250km i 1/4 baku dolałem z tego co pamietam około 13l było pół baku i odpaliła dojechałem.u mechanika okazało się że w prwej komorze jest full paliwa a w lewej sachara. ni i czemu ten licznik tak wskazuje jak by widział ze jest tylko pół baku help mee
Zaworek
Myślę, że na prawdę musiała być to sierota. Spróbuj wymontować sam czujnik który znajduje się w koszu pompy może ktoś składając spieprzył ten czujnik. Jest tam bardzo delikatna sprężynka i może ją uszkodził. W drugiej komorze znajduje się pływak który steruje chyba przelewem i ciekawe czy daje impuls na pompę.
Dążenie do doskonałości.
nie koniecznie - układ paliwowy w naszej A8 jest dość skomplikowany i w każdej komorze jest pływak - więc w jednej - podejżewam w lewej masz mało paliwa albo zabrudzony czujnik położenia pływaka.. i obstawiam na jakąś nieszczelność całości..
choć sam na innym forum też napisałem instrukcję wymiany pompy to zaś po 2 latach mam ten sam problem..
i tu pytanie do wymieniających pompy - czy wymienialiście wszystkie uszczelki?
czy chociaż tą z kosza? - którą uważałem dotąd za najistotniejszą...
sam teraz wyciągałem pompę (a wcześniej pełny zbiornik gazu 85l... kótry mam w tym miejscu). Już 3 raz będę wyciągał całość - kupiłem uszczelkę odpowiadającą oryginałowi i ..po dolaniu paliwa pochodziło autko i zdechło na niedużej ilości paliwa w baku.. potem zaś miałem powietrze w przewodach paliwowych - więc znowu zaciągało powietrze, założyłem troche szerszą uszczelkę, więc myślałem że bedzie dużo lepiej - ale autko po nocy odpaliło i zaś zdechło po chwili.. więc nadal coś nie gra.. wymienie jeszcze uszczelkę na nyplu - może już też jest wyjechana i zostaje ew. uszczelka na dole w miejscu skręcania kosza - ale ta to już chyba tylko w ASO..
pozatym auto chodziło równo, pompę słychać, chodzi równo i tylko głośniej jak się powietrzem zaciąga.. - więc to tylko problem kosza..
jakieś pomysły?
w między czasie znalazłem wcześniej zamieszczony filmik przez tomekzabrze
gość o ile dobrze rozumie zaleca mimo wszystko wymienić wszystkie uszczelki... tylko komplet nieźle kosztuje..
jeszcze oglądne tą dolną uszczelkę, wymienię tą małą i może będzie OK.. ;(((
[ Dodano: 2011-08-09, 18:42 ]
ma ktoś jakieś wieksze doświadczenia z tą wymianą?
czy wszyscy wymieniają komplet uszczelek?
dalej mi gaśnie i zapowietrza się... brak mi pomysłów..
dziś rozkręcałem wszystko od nowa i mocniej ściągnąłem śrubą całość i wydaje się że to pomogło - zobaczę jak będzie rano.. ale na razie wchodzi na obroty bez problemu..
[ Dodano: 2011-08-10, 14:34 ]
Chyba już wszystko w porzadku, dokrecilem śrubę mocującą mocniej obawiając się trzasku plastiku ale chyba teraz trzyma, bo auto pali, więc jak dalej pojdzie to temat tymczasowo zamknięty
choć sam na innym forum też napisałem instrukcję wymiany pompy to zaś po 2 latach mam ten sam problem..
i tu pytanie do wymieniających pompy - czy wymienialiście wszystkie uszczelki?
czy chociaż tą z kosza? - którą uważałem dotąd za najistotniejszą...
sam teraz wyciągałem pompę (a wcześniej pełny zbiornik gazu 85l... kótry mam w tym miejscu). Już 3 raz będę wyciągał całość - kupiłem uszczelkę odpowiadającą oryginałowi i ..po dolaniu paliwa pochodziło autko i zdechło na niedużej ilości paliwa w baku.. potem zaś miałem powietrze w przewodach paliwowych - więc znowu zaciągało powietrze, założyłem troche szerszą uszczelkę, więc myślałem że bedzie dużo lepiej - ale autko po nocy odpaliło i zaś zdechło po chwili.. więc nadal coś nie gra.. wymienie jeszcze uszczelkę na nyplu - może już też jest wyjechana i zostaje ew. uszczelka na dole w miejscu skręcania kosza - ale ta to już chyba tylko w ASO..
pozatym auto chodziło równo, pompę słychać, chodzi równo i tylko głośniej jak się powietrzem zaciąga.. - więc to tylko problem kosza..
jakieś pomysły?
w między czasie znalazłem wcześniej zamieszczony filmik przez tomekzabrze
gość o ile dobrze rozumie zaleca mimo wszystko wymienić wszystkie uszczelki... tylko komplet nieźle kosztuje..
jeszcze oglądne tą dolną uszczelkę, wymienię tą małą i może będzie OK.. ;(((
[ Dodano: 2011-08-09, 18:42 ]
ma ktoś jakieś wieksze doświadczenia z tą wymianą?
czy wszyscy wymieniają komplet uszczelek?
dalej mi gaśnie i zapowietrza się... brak mi pomysłów..
dziś rozkręcałem wszystko od nowa i mocniej ściągnąłem śrubą całość i wydaje się że to pomogło - zobaczę jak będzie rano.. ale na razie wchodzi na obroty bez problemu..
[ Dodano: 2011-08-10, 14:34 ]
Chyba już wszystko w porzadku, dokrecilem śrubę mocującą mocniej obawiając się trzasku plastiku ale chyba teraz trzyma, bo auto pali, więc jak dalej pojdzie to temat tymczasowo zamknięty
??jaano pisze: czy wszyscy wymieniają komplet uszczelek?
ja nie wymieniałem żadnej uszczelki , po prostu nie dopuszczam żeby było mniej niż połowa paliwa w zbiorniku .
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 352
- Rejestracja: 06 paź 2009, 15:08
- Lokalizacja: Zabrze
najlepiej na wzór i podjechać do sklepu rolniczego , gdzie mają wszystko do traktorów , dopasujesz tam takie oringi na 99%riki76 pisze:a nie idzie dopasować
kiedyś miałem opla omegę i szukałem oringów do wtrysków , w oplu krzyknęli mi 96 zł za 8 oringów . A przypadkiem zajechałem do sklepu rolniczego i koleś znalazł identyczne za 80gr/szt :shock:
tylko musisz mieć na wzór.
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
i tak musisz rozebrać i tak żeby wymienić oringi , to jak już rozbierzesz to wskakuj w inny pojazd (motor , rower , samochód , autobus ....) i go z gumkami do sklepu :mrgreen:riki76 pisze:no tylko z tym "na wzór" to trzeba najpierw wszystko rozebrać...
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Dzisiaj zaglądnęłem do bagażnika na pompę i ku mojemu zdziwieniu cały kosz jest tak skręcony że znaki które mają pomóc w złożeniu nie zbiegaja się tak samo jest na tym czujniku z lewej strony, czy to jest dopuszczalne czy ktoś wcześniej źle to poskładał??? Foto w załączeniu
CZUJNIK POZIOMU PALIWA
POMPA PALIWA
CZUJNIK POZIOMU PALIWA
POMPA PALIWA
na 100% grzebał , bo nie wierze że od 1995 roku ani razu mu pompa paliwa nie padła ;-)
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.